Kenen vartalomalli muistuttaa eniten sinun kroppaasi. Mun toka vasemmalta :(
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:40"]Toka oikeelta mutta mulla vaan löysempi vatsa pikkasen :D
[/quote] ja olen kalkki laivan kapteeni :D
[/quote]
Täällä kans samanlainen :D
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:39"]
Koska nykypäivänä syrjitään kaikella mahdollisella tavalla laihoja ja nostetaan jalustalle pullukoita.
[/quote]
No jos tätä ketjua lukee, niin ainoastaan pullukoista on kirjoiteltu yökkäilyviestejä. Kaikissa mahdollisissa lehdissä, tv-sarjoissa, mainoksissa ja leffoissa, tv:n säätyttöinä, uutistenlukijoina jne. on lähes ainoastaan laihoja naisia. Pulleiden naisten rooli on olla se päähenkilön hyvä ystävä tai joku ihmishirviö tai arkkityyppinen wt-laiska ja likainen. Mielestäsi väitteesi ylipainoisten suosimisesta ei perustu faktoihin. Vai miksi muuten jokaisessa naisille suunnatussa lehdessä kehotetaan laihduttamaan?
Ei mikään. Olen 169/54. Isorintainen ja muuten laiheliini. Imetys<3
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:58"]En mikään. Noi kaikki oli joko normipainosia tai erittäin lihavia. Missäs joku pullea? T: lievästi ylipainoinen.
[/quote]
Minuakin hämmensi valikoiman puute. Oliko tuon tarkoitus olla edustavakin otos, vai mihin yhteyteen tuo kuva kuuluu?
T: Yhä hämmentyneempi ihmismakkara 163/60
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:03"]Kuvassa oli 2 samanlaista laihaa naista, yksi päärynälihava ja loput pallolihavia. Melko huono valikoima, esimerkiksi ns. "normaaleja", tavallisen kokoisia noin BMI 22-25 naisia ei yhtäkään. [/quote] Ai missä siinä oli laihoja naisia?
[/quote]
Kolmas oikealta ja kolmas vasemmalta. Sanotaan sitten "hoikkaa" jos joku käsittää laihan = alipainoinen. Näiden BMI lienee luokkaa 20-21. Heidän ja seuraavaksi "lihavimman" välillä on varmaan noin 25 kiloa, eli siinä väliltä olevat normaalipainon ylärajan naiset puuttuu kokonaan.
Neljäs oikealta. Läski mikä läski. :(
Mä olen kolmas oikealta.
(ja mun kainalot on sheivattu)
Toinen oikealta. Sais pari kiloa tiputtaa että olisin normaalipainossa. Huokaus.
Mä oon toisen ja kolmannen oikeelta välimaastossa.
Toka oikeelta jos nyt on joku valittava..
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:03"]Kuvassa oli 2 samanlaista laihaa naista, yksi päärynälihava ja loput pallolihavia. Melko huono valikoima, esimerkiksi ns. "normaaleja", tavallisen kokoisia noin BMI 22-25 naisia ei yhtäkään.
[/quote]
Ai missä siinä oli laihoja naisia?