Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua olla enää sinkku :(

Vierailija
08.08.2015 |

Tämä on ihan paskaa aina vaan

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ja sukupuoli?

Vierailija
2/11 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipastu, käy kampaajalla, opettele meikkaamaan nätisti ja laittamaan hiukset nätisti. Säästä ja käy vaateostoksilla, tee ensin taustatutkimusta netistä esim julkkisten tyylien avulla millaiset vaatteet sinua miellyttää ja mitkä sopivat vartalollesi. Sitten shoppailemaan pari vaatekertaa. Aloita liikuntaharrastus jos sellaista ei vielä ole. Sitten opettele erilaisia iskukuvioita, miten aloittaa keskustelun luontevasti tuntemattoman kanssa. Tällaisia ajatuksia mulla tuli mieleen. :)

Vierailija
4/11 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on. Ei kaikki edes löydä koskaan ketään. Ite olen niin itsekeskeinen hc-feministi ja kovapäinen ja -kielinen, enkä ees mikään kaunotar niin ei miestä taia löytyä. Mutta minua ei juuri haittaa, kun en oikeastaan miestä haluakkaa. Olen myös varmaan liian fiksu ja järkkymätön mielipiteissäni miehille siis. Itse tykkään itsestäni valtavasti.

Vierailija
5/11 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:34"]

Reipastu, käy kampaajalla, opettele meikkaamaan nätisti ja laittamaan hiukset nätisti. Säästä ja käy vaateostoksilla, tee ensin taustatutkimusta netistä esim julkkisten tyylien avulla millaiset vaatteet sinua miellyttää ja mitkä sopivat vartalollesi. Sitten shoppailemaan pari vaatekertaa. Aloita liikuntaharrastus jos sellaista ei vielä ole. Sitten opettele erilaisia iskukuvioita, miten aloittaa keskustelun luontevasti tuntemattoman kanssa. Tällaisia ajatuksia mulla tuli mieleen. :)

[/quote]

Hyvin huomaa ettet ole sinkkuna kauaa koskaan ollut :D

t. nätti, hoikka ja muutenkin kivannäköinen sinkkunainen, joka kyllä harrastaa. Ei niistä iskijöistä koskaan pulaa ole ollut, ei vaan kohdalle osu itselle sopivaa miestä jonka kanssa olisi mukavaa viettää aikaa.

Vierailija
6/11 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:34"]

[/quote]

mv?

Vierailija
7/11 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko jumalan selän takana? Muuta pois ja pistä tinder päälle! ;)

Vierailija
8/11 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäs

Vierailija
9/11 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jatkuva sinkkuelämä joskus kurjaa. Näe ystäviä, perhettä ja käy ulkona :) Harrasta! Parisuhteen löytää useimmiten kavereiden, työn tai koulun kautta. Opettele nauttimaan omasta arvokkaasta ajasta.

Vierailija
10/11 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:37"]

Semmosta se on. Ei kaikki edes löydä koskaan ketään. Ite olen niin itsekeskeinen hc-feministi ja kovapäinen ja -kielinen, enkä ees mikään kaunotar niin ei miestä taia löytyä. Mutta minua ei juuri haittaa, kun en oikeastaan miestä haluakkaa. Olen myös varmaan liian fiksu ja järkkymätön mielipiteissäni miehille siis. Itse tykkään itsestäni valtavasti.

[/quote]

Tää voisi olla minun näppikseltä. Huonot mieskokemukset on muokanneet minusta juuri tällaisen.

Vierailija
11/11 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele vielä muutama vuosi ja voit sanoa olevasi eronnut. Tuntuu olevan jotenkin hyväksytympi statuksena sinkkuun verrattuna. Jos kyselevät lisää, sanon vain jotta ikivanha juttu, on siitä jo yli 20v aikaa.

m41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän