Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kivittäkää mut ihan vapaasti nyt, mutta..

Vierailija
21.07.2015 |

..Mä olen ihastunut itseäi 14 vuotta nuorempaan nuoreen mieheen. Olen 31-v (täytän loppuvuodesta 32) ja tämä nuori mies on 16 v.

Kyseessä on nuori herra joka on ollut firmassamme kesätöissä. Tyyppi flirttailee aivan estoitta ja aluksi se nauratti. Sittemmin se pyysi mua fb-kaverikseen (en ole suorassa esimiesasemassa häneen) ja antoi ymmärtää melko suoraan että on ihastunut minuun. Minä sanoin suoraan että ollaan kavereita vaan eikä tästä voi mitään tulla jne.

En vaan saa tätä poikasta pois päästä, varsinkin kun se käy vähän väliä moikkaamassa mua töissä, ja on kaiken lisäksi aivan syötävän söpö.

No enhän minä herrajumala mikään pedari ole, enkä todellakaan tekisi tuon kanssa mitään mutta ihastunut ja imarreltu olen huomiosta.

Noin, saimpas tunnustettua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 15:57"]

..Mä olen ihastunut itseäi 14 vuotta nuorempaan nuoreen mieheen. Olen 31-v (täytän loppuvuodesta 32) ja tämä nuori mies on 16 v.

Kyseessä on nuori herra joka on ollut firmassamme kesätöissä. Tyyppi flirttailee aivan estoitta ja aluksi se nauratti. Sittemmin se pyysi mua fb-kaverikseen (en ole suorassa esimiesasemassa häneen) ja antoi ymmärtää melko suoraan että on ihastunut minuun. Minä sanoin suoraan että ollaan kavereita vaan eikä tästä voi mitään tulla jne.

En vaan saa tätä poikasta pois päästä, varsinkin kun se käy vähän väliä moikkaamassa mua töissä, ja on kaiken lisäksi aivan syötävän söpö.

No enhän minä herrajumala mikään pedari ole, enkä todellakaan tekisi tuon kanssa mitään mutta ihastunut ja imarreltu olen huomiosta.

Noin, saimpas tunnustettua.

[/quote]

perkele, laskin ikäeronkin väärin, sehän on 16 vuotta (!)

ap

Vierailija
2/4 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivi on postissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ämmät ja ukot voi pitää pervot näppinsä irti TEINEISTÄ!

Aika säälittävää jos joku vähän juttelee ja hymyilee niin kurppa on heti pillu märkänä...

Vierailija
4/4 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun annat sille, keneltä se on pois? 32v naiset ovat usein ihan hehkeitä ja nuorekkaita.

Pidempää suhdetta en oikein usko mahdolliseksi, mutta mikä estää saamasta lyhyttä seikkailua.

Jos olisi oma poikani niin ajattelisin ihan samalla tavalla. Jos joku vanhempi setä kuolaisi nuorta tyttäreni (jota ei ole), varsinkin jos olisi erityisen kaunis tytär, niin saattaisi kateus vaikuttaa mielipiteeseeni...

41v m