Miksi seksielämä pitäisi aloittaa alaikäisenä?
Ymmärrän kyllä palavan halun yms mutta olisihan se paljon parempi, että jokainen aloittaisi seksielämän vasta aikuisena, eli 18-v täyttäneenä.
Kommentit (25)
Ei pidäkään aloittaa seksielämää alaikäisenä. Oikein hyvin ehtii mukaan, vaikka jaksaisi odottaa vähintään sinne 18-vuotiaaksi. Kyllä minäkin seksistä pidän, mutta en oikein ymmärrä miksi joillakin on niin kamala kiire aikuisten touhuihin. Aloitin 21-vuotiaana enkä kadu muuta, kuin etten odottanut vielä hieman pitempään, koska elämäni mies saapui elämääni pian tuon jälkeen.
Mua harmittaa kun eteen tulee oman ikäisiä 30 vuotiaita neitsyt miehiä, itse aloitin hieman aikaisemmin ja todellakaan ei ole mun asia alkaa opettamaan ketään.
Miehet ainakin saisivat olla kokeneita ja eteviä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 15:48"]
Kumpa pääsis jo aloittamaan, ikää 20.
[/quote]
Niiinpä, ikää mulla 23..
Mikäs siinä, jos keho on jo muotoutunut aikuismaiseksi (murrosikä alkanut aikaisin tms.), tietää ehkäisystä, halut ovat suurempia kuin pelot + on luotettava kumppani. Itse aloitin kun olin 15, 17-vuotiaan poikaystävän kanssa. Nyt olemme 18 ja 20, seksielämä on loistavaa kun on oppinut paljon <3
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 15:48"]Kumpa pääsis jo aloittamaan, ikää 20.
[/quote]oi kun pääsisin asemaasi ja ollisin pitänyt haarat kiinni nykyistäni varten!