Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan vain syödä. Miten saada muuta ajateltavaa?

Vierailija
21.07.2015 |

Tänään olen käynyt ruokakaupassa ja kirjastossa pyörällä (8km), tiskannut, järjestellyt vaatekaappeja ja katsonut elokuvan. Mutta syöminen pyörii vaan koko ajan mielessä. Sitten myös masturboin pari kertaa.. Mitä tässä vielä keksii.

Olen syönyt tänään jo 3 kertaa, proteiinia tullut 70g, kuitua 15g. Vesi auttaa hetkeksi, mutta ei sitä kehtaa paljon yli 3 litraa juoda päivässä. Kaloreita syön yleensä 1500-1800 päivässä.

Sanotaan että menee 20min niin mieliteot katoaa, mutta mulla oli samat mieliteot jo eilen illalla. :( 

Haaveilen ruuasta varmaan 10 kertaa tunnissa ja nään syömisestä myös unia. Ärsyttää kun mihinkään ei voi keskittyä kun ajatukset aina ruuassa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kävin suihkussa, pesin hampaat ja pesin samalla kylppärin seinät ja vessan. No ei edes se pytyn putsaaminen vienyt ruokahalua pois. Join 5dl vettä ja nyt syön purkkaa ja haaveilen ruuasta. Ei tässä ole mitään järkeä! 

AP

Vierailija
2/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttaja, tule kertomaan vinkkisi minulle. Mitä teen väärin?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan tietää! Äsken söin itseni ähky terveellisestä ruuasta ja kuitenkin tekee mieli makeaa niin pirusti!

Vierailija
4/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nythän mä keksin: se hassu nainen, joka teki listan siivoamisistaan yrittikin vain selättää syömishimon.

Siis suosittelen siivousta ja tietty listausta tänne meidän iloksi :D

Vierailija
5/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi kertoa, mitä syö?

Vierailija
6/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä syöt vääränlaista ruokaa sun elimistölle, jollonka sun elimistö vaatii sua syömään lisää. 1500kcal voi myös olla liian vähän, riippuen sun mitoista ja aktiivisuudesta ja tavoitteista.

Vierailija
7/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikää ihmekää jos on nälkä ku oot tehny kokoajan kaikkea..

Vierailija
8/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon teetä, on ruokaisamman oloista kuin vesi :D en tosim koita laihduttaa, ei vain ole rahaa ruokaan loppukuulle niin elelen jollain 200-400kcal/päivä...

Vierailija
9/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mulla ihan sama! :O Yritän meditoida ja siivota ja lenkkeillä ja järjestää kaappeja ja tehdä käsitöitä ja palstailla, mut mikään ei auta kun alitajunta huutaa koko ajan "ruokaaruokaaruokaaruokaaruokaa!".

Vierailija
10/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyrytä ittelles vihanneksia, jätä hiukan raa'aksi.

Vierailija
11/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti jos on noin nälkä ni todellakin syökää, syökää sit vaikka pelkkiä kasviksia niin paljon ku maha vetää.

Vierailija
12/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:29"]

Minäkin haluan tietää! Äsken söin itseni ähky terveellisestä ruuasta ja kuitenkin tekee mieli makeaa niin pirusti!

[/quote]

Mikäs sellainen terveellinen ruoka on kun joutuu ähkyyn syömään?

Vierailija
13/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene metsään keräämään ja syömään mustikoita. Siellä mieli lepää ja terveellistä naposteltavaa.

Vierailija
14/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta tuollainen! Pitäisikös kuunnella sitä omaa kehoa ja syödä jotain? Edes kasviksia tai hedelmiä sillä niillä tuskin kukaan on onnistunut lihomaan jos sitä läskiä pelkää...

Vierailija
15/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syöt?

Vierailija
16/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:33"]

Ap voisi kertoa, mitä syö?

[/quote]

Tänään olen syönyt:
aamupala klo 7.00: kaurapuuro vehnäleseillä, mustikoita, raejuustoa, kahvia kevyt maidolla
lounas klo 11: Salaattia, 140g broileripihvi, fetaa, kevyttä salaattikastiketta, ruispala oivariinilla ja paprikalla
päivällinen klo 15: Lohikeittoa iso lautasellinen
välipala klo 17.30: omena, ruispala oivariinilla ja kalkkunaleikkeellä, kahvi

kaloreita yhteensä 1300. 

Syön siis tavallista kotiruokaa, lounaaksi yleensä salaatin. Katson vaan että tulee kuitua ja proteiinia tarpeeksi.

AP

Vierailija
17/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä hiilareita, lisää hyviä rasvoja. Hiilarit ei pidä nälkää.

Vierailija
18/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:47"]

Ihan sairasta tuollainen! Pitäisikös kuunnella sitä omaa kehoa ja syödä jotain? Edes kasviksia tai hedelmiä sillä niillä tuskin kukaan on onnistunut lihomaan jos sitä läskiä pelkää...

[/quote]

Olen minä syönytkin vaikka mitä. Ihan sama paljonko syön ja mitä syön niin en voi ajatella kun ruokaa. Ei auta vaikka mahan täyttää terveellisellä ruualla ähkyyn asti. Haluan vaan silti jatkaa syömistä, vaikka olo on kauhea.

Yksi ilta söin ahmimishimoissani 800g omenaa ja banaania, ei mennyt himot ohi.
AP

Vierailija
19/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme, että nälättää.. Liian vähän syöt. Nosta kalorit 1500/pvä. Muuten syömisesi näyttää oikein hyviltä ja terveellisiltä! :)

Vierailija
20/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:34"]

Sä syöt vääränlaista ruokaa sun elimistölle, jollonka sun elimistö vaatii sua syömään lisää. 1500kcal voi myös olla liian vähän, riippuen sun mitoista ja aktiivisuudesta ja tavoitteista.

[/quote]

Olen käynyt ravitsemusterapeutilla ja hän ei korjattavaa ruokavalio suunnitelmissani nää. Silti tekee mieli ahmia ja ahminkin ainakin kerran viikossa. Olen kokeillut syödä myös kulutukseni verran eli 2000kcal, silti ei ruuasta jatkuva haaveilu lopu. En edes muista miltä nälkä tuntuu, syön säännöllisesti ja terveellisesti sillon kun en ahmi. En jätä seuraavana päivänä aterioita väliin korvatakseni edellis päivän ahmintaa.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme