Sopiva paino 168cm:selle?
Elikäs laihdutus menossa, -15kg tultu jo alas,mutta nyt on tullut ongelma;en tiedä mikä olisi hyvä paino minun pituiselleni.
Vaatekokoa olen miettinyt ja tavoite on M-koko. Minkä painoisia olette joilla pituus liki sama ja käytätte koon M vaatteita? Saisi edes jotain suuntaa mihin kiloihin tähdätä.
Painoa nyt 70.1kg.
Nuorena painoin 47-50kg ja se oli aivan liian vähän.
Kommentit (24)
Noin 60 kg. 50-kiloisena menee S-kokoiseksi, 70-kiloisena L:ään.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:05"]
Itselle kilot eivät kerro mitään. Painoin tuossa pituudessa josku 55 kg ja olin anorektisen näköinen. Treenasin jossain vaiheessa ja olin myös rasvaisempi, painoin 75 kg, jota ei uskottu edes sairaalan vaa'alla. Sanoivat, että luulivat minun painavan alle 60 kg. Eli summa summarum, aika vaikea sanoa, mitä jonkun pitäisi painaa.
[/quote]Isot lihakset.
Painan 66 kg ja käytän kokoa S, paitsi housuissa M. Treenaan paljon ja lihasta löytyy.
Itselle kilot eivät kerro mitään. Painoin tuossa pituudessa josku 55 kg ja olin anorektisen näköinen. Treenasin jossain vaiheessa ja olin myös rasvaisempi, painoin 75 kg, jota ei uskottu edes sairaalan vaa'alla. Sanoivat, että luulivat minun painavan alle 60 kg. Eli summa summarum, aika vaikea sanoa, mitä jonkun pitäisi painaa.