Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sopiva paino 168cm:selle?

Vierailija
21.07.2015 |

Elikäs laihdutus menossa, -15kg tultu jo alas,mutta nyt on tullut ongelma;en tiedä mikä olisi hyvä paino minun pituiselleni.
Vaatekokoa olen miettinyt ja tavoite on M-koko. Minkä painoisia olette joilla pituus liki sama ja käytätte koon M vaatteita? Saisi edes jotain suuntaa mihin kiloihin tähdätä.
Painoa nyt 70.1kg.
Nuorena painoin 47-50kg ja se oli aivan liian vähän.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kilot eivät kerro mitään. Painoin tuossa pituudessa josku 55 kg ja olin anorektisen näköinen. Treenasin jossain vaiheessa ja olin myös rasvaisempi, painoin 75 kg, jota ei uskottu edes sairaalan vaa'alla. Sanoivat, että luulivat minun painavan alle 60 kg. Eli summa summarum, aika vaikea sanoa, mitä jonkun pitäisi painaa.

Vierailija
22/24 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 60 kg. 50-kiloisena menee S-kokoiseksi, 70-kiloisena L:ään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:05"]

Itselle kilot eivät kerro mitään. Painoin tuossa pituudessa josku 55 kg ja olin anorektisen näköinen. Treenasin jossain vaiheessa ja olin myös rasvaisempi, painoin 75 kg, jota ei uskottu edes sairaalan vaa'alla. Sanoivat, että luulivat minun painavan alle 60 kg. Eli summa summarum, aika vaikea sanoa, mitä jonkun pitäisi painaa.

[/quote]Isot lihakset.

Vierailija
24/24 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 66 kg ja käytän kokoa S, paitsi housuissa M. Treenaan paljon ja lihasta löytyy.