Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intimina KegelSmart kuula, kokemuksia?

Vierailija
21.07.2015 |

Onko kukaan koittanut Intimina KegelSmart -kuulaa? Vaikuttaisi tehokkaalta lantionpohjalihasten harjoittamiseen, mutta on aika kallis. Olisi kiva kuulla, jos joku kokeillut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt vähän myöhässä, kun vasta tämän kysymyksen löysin.
Omistan kyseisen vempeleen. Ostin ihan siksi kun lantionpohjalihakset kahden suht perättäisen synnytyksen jälkeen todella heikot (tenat housussa mennään

Vierailija
2/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa//
Tason tietäminen motivoi ja tiedän myös että mikäli tasot nousee mutta virtsankarkailu ei lopu niin lekuriin. Olen ollut alimmalla tasolla nyt n. 4 kk. Ohjeessa lukenee että jo muutaman viikon treeni tuntuu. Ei kyllä mulla. Mutta voin suositella laitetta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen teitä vanhempi nainen ja olen harjoitellut muutaman kuukauden Kegelsmartilla. Aloitin nollatasolla, lihakset olivat huonossa kunnossa kohdunpoiston ja leikkausten jäljiltä. Mitään harjoituksia en ollut vakituisesti tehnyt. Nyt olen jo tasolla neljä, kivut lantionpohjassa ovat pois ja virtsa ei karkaile.

Suosittelen, mutta säännöllistä harjoitusta vaaditaan tulosten saavuttamiseksi.

Tsemppiä toivoo mummi

Vierailija
4/9 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa vilkkuu se valo joka kertoo, millä tasolla lantionpohjan lihakseni ovat. Heti harjoituksen päätyttä ei vilku mikään valo. Eli tuleeko tieto edellisen harjoituksen tulos vasta sitten kun käynnistän laitteen uudestaan?

Vierailija
5/9 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin laite pitää käynnistää uudelleen, alussa vilkkuu valo tason verran

Vierailija
6/9 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkahtaako valo ensin laitteen päällelaittamisen johdosta ja vasta sitten vilkkuvat valot kertovat tason? Minulla vilkahtaa kaksi valoa, mutta en millään haluaisi uskoa olevani tasolla yksi. :(

Ongelmanani on ilmeisesti lihasten jatkuva jännitystila lepotilassakin, minkä vuoksi jo jännittyneiden lihasten jännittäminen on hankalaa. En siis osaa rentouttaa lihaksia.

Ostin painavan ja pienen kuulankin. Se pysyy sisällä ongelmitta ja ulossaaminen on jopa hankalaa, mikä kertonee osaltaan rentouttamisen mahdottomuudesta.

Vierailija
7/9 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu.

Vierailija
8/9 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu.

Noh, äläpäs nyt. Tämä asia on naisen terveyden kannalta melkoisen tärkeä - kyse ei siis pelkästään ilolihaksistosta.

Vierailija
9/9 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi