Älkää ostako MITÄÄN Suomesta !!
Älkää varsinkaan palveluita. Muistakaa että hiukset voi leikata itse ja kahvit voi keittää kotona paljon paremmin.
Ostamalla suomalaisia palveluita tuet Suomen korruptoitunutta poliittista systeemiä. Antaa Stubbin ja Orpon näyttää miten he pöyrittävät sirkustaan ilman verotuloja.
Kommentit (27)
Ostakaa ruokakin ulkomaista , tai menkää lidliin. Tällä tavoin saadaan kilpailua ruoan hintoihin. Kyllä se vaan on tyhmää maksaa liikaa.
Oon huomannut, että vaatteiden hinta on aika rajusti tippunut viimevuosina. Mahtaa johtua kun moni tilaa ulkomailta vaatteensa.
Itse toimin näin jatkossakin.
Missä olet töissä? Haluan varmistaa, etten vahingossa osta mitään tuotetta tai palvelua, johon sinä saattaisit olla yhteydessä. Kun me kaikki kimpassa toimimme samoin, saat sinäkin viimein potkut.
Vierailija kirjoitti:
Missä olet töissä? Haluan varmistaa, etten vahingossa osta mitään tuotetta tai palvelua, johon sinä saattaisit olla yhteydessä. Kun me kaikki kimpassa toimimme samoin, saat sinäkin viimein potkut.
Minä toimin K-kaupassa töissä. Mutta tämäpä on iloinen uutinen, älä tue tätä paskaa suomalaista kauppaa ja kilpailu toimii. :)
Sen sijaan ostat nettikaupoista, joiden omistajien kansallisuuksista sulla ei ole mitään tietoa.
Miten niin ei ole tietoa, pääasia ettei ole Suomi ja sen kyllä tietää.