Tekikö Toivo Mäkelä töitä juovuksissa, niin kuin usein näyttää?
Matti Kassila kertoi haasttattelussaan, että Mäkelä oli alkoholisti.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Toivo Mäkelä oli yksi Suomen parhaista näyttelijöistä. Älä usko pahantahtoisia juoruja.
Kassila kai tunsi Mäkelän hyvinkin, sanoi tuon lisäksi kyllä, että hän hoiti aina työnsä ongelmitta, Leo Jokela myös. Masa Niemen alkoholinkäyttö haittasi työntekoa ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Toivo Mäkelä oli yksi Suomen parhaista näyttelijöistä. Älä usko pahantahtoisia juoruja.
Moni menestyjä on alkoholisti, eivät ne sulje toisiaan pois. Mitä en minäkään ymmärrä, mutta lienee treenin puutetta, kun en itse saa mitään seuraavana päivänä aikaiseksi, jos satun vähänkin enemmän juomaan.
No oon minäki tehny töitä monet kerrat, hyvin monet kerrat.
t. DI
Kassila kertoi itselläänkin olleen pahan alkoholiongelman, kunnes lakkasi käyttämästä kokonaan.
"Minä menen venettä tervaamaan" muistan semmosen kohtauksen ja nyt kun ajattelee niin...no rauha hänen sielulleen!
EI kai väliä enää. Miettikää näitä nykyisiäkin...pitkät rimpsut lasiin katsojia, mutta väliäkö sillä jos vaan osaa! EIkä siis haittaa duunia.
Hyvä ja omalaatuinen näyttelijä oli. Tykkään katsoa elokuvia missä hän näytteli. Olen kyllä miettinyt(vaikka ei merkitystä olisikaan) että joiko hän paljon alkoholia? Ja olisi muutenkin mielenkiintoista tietää hänen avioliitosta. Seikkulan kanssa.
En usko, että teki. Humalassa taiteelliset suoritukset eivät onnistu. Saarikoskikin kirjoitti kirjansa korkeintaan krapulassa, siis selvinpäin.