Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunniteltu sektio, kokemuksia?

27.09.2006 |

Meillä sektio edessä vauvan perätilan vuoksi, kuulisin mielelläni kokemuksia sekä tuntemuksia ennen toimenpidettä? Toipuminen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin suunniteltu sektioa 11.9 eli reilu kaksi viikkoa sitten. pelkäsin toimenpidettä' ihan kauheesti etukäteen, mutta se olikin ihan " helppo" homma...Leikkaussalin ovella iski eka kerran hiukan paniikki, mutta henkilökunta siellä olis tosi mukavia, nopeestihan he alkavat laittaa kaikki valmistelut ja puudutteet että päästään leikkaamaan.

Lääkäri oli tosi ihana, selitti viellä tosi hyvin ennen kuin aloitti toimenpiteen että miltä tuntuu jne. Pikkuisen tuntui sellaista tönimistä masussa ja sitten jo kuului vauvan itku :)

Vauva meni ekaksi lääkärin tutkittavaksi ja sitten kätilö toi sen minulle näytille. Minä jäin ommeltavaksi ja isi lähti vauvan kanssa synnytys osastolle.

Heräämössä sitten odoteltiin puudutteen lakkaamista, meni n.2tuntia, siellä sai hyvin lääkettä ettei haava kipu yllätä kun puudute lakkaa....kantsii heti siellä sanoa kun alkaa tuntea haavan(ei ole viellä kipua) Mutta sen jo tuntee, niin saa jo silloin hyvät lääkkeet.

Osastolla sain pitää vauvaa koko ajan vieressä. Sängystä nousin vasta seuraavana päivänä kun katetri otettiin pois, ei tuntunut kauheen pahalta nousta jalkeille, sitten hoidin jo ite täysillä vauvaa.

kotiin tulin 3vuorokautta leikkauksesta.

Toipuminen on ollut ihan nopeeta, kyllähän toi haava viellä kipuilee jos rasittaa, mutta muuten sen kanssa pärjää hyvin.

tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla