Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miks jenkkimiehet on niin paljon kohteliaampia naisille

Vierailija
21.07.2015 |

Ja hienovarasempia ku eurooppalaiset?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 05:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 05:33"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:57"] Ovat feikin kulttuurin kasvatteja. [/quote] Voisiko joku selventaa minulle mika tassa kulttuurissa on feikkia varrattuna suomalaiseen. [/quote] Ne kuvittelee, että jos kusi ja paska ei haise ja heti kättelyssä kerrota millainen lompakkoloinen nainen on, niin valehtelevat.

[/quote] ? ? ?

Vierailija
22/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 04:10"]Minulla on jenkkimies. Kohtelee hyvin , on herrasmies. Ei koskaan hauku tai edes suuttuessa solvaa. Tekee kotityöt, kokkaa, hoitaa lapset. Sängyssä minun nautintoni on ykkönen. Niin ja saan olla kotona niin pitkään kuin haluan lasten kanssa. En vaihtaisi suomalaiseen.
[/quote]

Vaihtaisitko espanjalaiseen. Tyhmä kommentti sinulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 05:49"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 04:10"]Minulla on jenkkimies. Kohtelee hyvin , on herrasmies. Ei koskaan hauku tai edes suuttuessa solvaa. Tekee kotityöt, kokkaa, hoitaa lapset. Sängyssä minun nautintoni on ykkönen. Niin ja saan olla kotona niin pitkään kuin haluan lasten kanssa. En vaihtaisi suomalaiseen.
[/quote]

[/quote]
Tyhmä sinultakin. En ole kokeillut espanjan miestä. Suomalaisia kylläkin.

Vierailija
24/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kulttuuriin kuuluu itsestäänselvyytenä, että lapsille opetetaan huomaavaiset käytöstavat. 

Vierailija
25/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin vieraassa kulttuurissa turistina ollessani olen kohteliaampi ihmisiä kohtaan kuin vaikkapa normaalina duunipäivänä loskaisena marraskuun maanantaina Suomessa. Onhan silloin ihan erilainen mielialakin.

Vierailija
26/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 03:50"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 03:44"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 03:40"] Muistan ku oli tottunut eurooppalaismiesten suorasukaisiin lähestymisiin tai suomalaismiesten känni-iskuihin, menin ulos jenkin kanssa. Suorin juttu mitä se teki oli, että se piti kädestä kiinni. Ei mitään iholle pyrkimisiä heti tai ehdotteluja. Mukavaa jutustelua ja herrasmiesmäisyyttä. Oi että oli mukavaa :) ja voinee arvata et flaksi ois käynny sille aivan varmasti jos ois tullut useempi kerta lähdettyä treffeille. Silloin vain jouduin matkustamaan takaisin Suomeen ja juttu kuivui. [/quote]   Ehkä se oli oikeasti kiinnostunut sinusta, eikä edes halunnut pesää? [/quote]lähetti myöhemmin pari kirjettä ja ehdotti tapaamista myöhemmin. Ois ollut tulossa Eurooppaan ja ehdotti et oltais nähty jossain. Mut mua ei kai silloin tarpeeksi kiinnostanut. En ymmärrä et miks

[/quote]Koska naiset ei phjimmiltaan pidä tollasista kilteistä kädestä pitävistä lässyttäjistä, jolta ei saa tarpeeksi seksuaalista naisellista huomiota. Pitää olla se nahkatakkinen nakkikioskiärhentelijä, joka turpa täynnä ottaa röyhkeästi naiselliset piirteet huomioon ja kerjää sitä pillua. Se on sitä jännää seikkailua. Puku päällä hyvältä tuoksuva mies on ihan kiva, mut ei kuitenkaan pohjimmiltaan sitä mitä nainen haluaa (alkukantaista huomiota naisellisuudestaan ja sitä pillun kerjäämistä).

Vierailija
27/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 04:10"]

Minulla on jenkkimies. Kohtelee hyvin , on herrasmies. Ei koskaan hauku tai edes suuttuessa solvaa. Tekee kotityöt, kokkaa, hoitaa lapset. Sängyssä minun nautintoni on ykkönen. Niin ja saan olla kotona niin pitkään kuin haluan lasten kanssa. En vaihtaisi suomalaiseen.

[/quote]Kuulostaa siltä, että miehesi on sinulle pelkkä narsistisuutesi palvelija, sillä sinä ja sinun tarpeesi ne perheessä ovat etusijalla.

Vierailija
28/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 06:29"]

Kyllä minäkin vieraassa kulttuurissa turistina ollessani olen kohteliaampi ihmisiä kohtaan kuin vaikkapa normaalina duunipäivänä loskaisena marraskuun maanantaina Suomessa. Onhan silloin ihan erilainen mielialakin.

[/quote] Oletko sitten suomalaisen feikkikulttuurin tuote? Mika estaa olemasta kohtelias kotona?

Vierailija
29/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 06:04"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 05:49"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 04:10"]Minulla on jenkkimies. Kohtelee hyvin , on herrasmies. Ei koskaan hauku tai edes suuttuessa solvaa. Tekee kotityöt, kokkaa, hoitaa lapset. Sängyssä minun nautintoni on ykkönen. Niin ja saan olla kotona niin pitkään kuin haluan lasten kanssa. En vaihtaisi suomalaiseen.
[/quote]

[/quote]
Tyhmä sinultakin. En ole kokeillut espanjan miestä. Suomalaisia kylläkin.
[/quote]
Minä olen kokeillut espanialaisia ja suomalaisia sekä pohjoisamerkan yhdysvaltalaisia jopa useaa. Olenkin hieman pihalla mitä tässä tarkoitetaan jenkillä. Jenkkikulttuuri ei ole mikään yhtenäiskulttuuri ja ketjussa esitetyt mielipiteet sekä huomiot jenkeistä sopii minusta paremminkin etelävaltioihin. Eli tässä kun puhutaan jenkkimiehistä, niin taidetaankin tarkoittaa USAlaista. Ja se ei todellakaan ole mikään yhtemäiskulttuuri josta voisi vetää johtopäätöksiä. Minulla on ollut amerikan iltalialaisia ja amerikan irlantilaisia miehiä tuttullani on amerikan japanilainen mies ja kaikilla oli kovasti erilainen kulttuuritausta. Vaikka esivanhemmat ovat muuttaneet Usaan sukupolvia sitten ja kukaan ei tiennyt olisiko alkuperämaassa sukulaisia. Tuo amerikan japanilainen oli geneettisesti täysin japanilainen isovanhemmat olivat joutuneet amerikassa toisen maailman sodan aikana keskitysleirille, sanaakaan japania ei osannut, mutta hyvää sushia teki kyllä.

Vierailija
30/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin joku philadelphia ja chicago jne. on hyvinkin samanlaista kuin suomalaista miesten käytöstavoiltaan. jossain los angelesissa on pakko tarjota naisille ja availla ovia kunb sinne menee ne kauniimmat pissis naiset joka kaupungista.  elämää philadelphiassa kuvaa amerikkalaisia enemmän kuin mikään muu.

Vierailija
31/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 07:07"]

Ainakin joku philadelphia ja chicago jne. on hyvinkin samanlaista kuin suomalaista miesten käytöstavoiltaan. jossain los angelesissa on pakko tarjota naisille ja availla ovia kunb sinne menee ne kauniimmat pissis naiset joka kaupungista.  elämää philadelphiassa kuvaa amerikkalaisia enemmän kuin mikään muu.

[/quote] No jo taas tuli omasta paasta keksittya puppua. Kerros vaikka yksi maamerkki Chicagosta kun tuollainen maailmanmatkailija ja kultturikriitikko olet. Entas Philly, mita muuta siita osaat kertoa?

Vierailija
32/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 07:20"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 07:07"]

[/quote] No jo taas tuli omasta paasta keksittya puppua. Kerros vaikka yksi maamerkki Chicagosta kun tuollainen maailmanmatkailija ja kultturikriitikko olet. Entas Philly, mita muuta siita osaat kertoa?

[/quote]

minulla on amerikkalainen kaveri joka on philadelphiasta ja työskentelee myös chicagossa, (sähkömies) olen kuullut juttuja ja ollut viikon philadelphiassa ryyppäämässä. ei hänen kaverinsa vaikuta kauhean herrasmiehiltä naisia kohtaan :D  . samoin helsingissä . sai muutaman naisen pöytäämme sanomalla come with me bitches.

Vierailija
33/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 06:04"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 05:49"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 04:10"]Minulla on jenkkimies. Kohtelee hyvin , on herrasmies. Ei koskaan hauku tai edes suuttuessa solvaa. Tekee kotityöt, kokkaa, hoitaa lapset. Sängyssä minun nautintoni on ykkönen. Niin ja saan olla kotona niin pitkään kuin haluan lasten kanssa. En vaihtaisi suomalaiseen. [/quote] Vaihtaisitko espanjalaiseen. Tyhmä kommentti sinulta. [/quote] Tyhmä sinultakin. En ole kokeillut espanjan miestä. Suomalaisia kylläkin.

[/quote]

Oletko montaakin?

Vierailija
34/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 06:35"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 03:50"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 03:44"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 03:40"] Muistan ku oli tottunut eurooppalaismiesten suorasukaisiin lähestymisiin tai suomalaismiesten känni-iskuihin, menin ulos jenkin kanssa. Suorin juttu mitä se teki oli, että se piti kädestä kiinni. Ei mitään iholle pyrkimisiä heti tai ehdotteluja. Mukavaa jutustelua ja herrasmiesmäisyyttä. Oi että oli mukavaa :) ja voinee arvata et flaksi ois käynny sille aivan varmasti jos ois tullut useempi kerta lähdettyä treffeille. Silloin vain jouduin matkustamaan takaisin Suomeen ja juttu kuivui. [/quote]   Ehkä se oli oikeasti kiinnostunut sinusta, eikä edes halunnut pesää? [/quote]lähetti myöhemmin pari kirjettä ja ehdotti tapaamista myöhemmin. Ois ollut tulossa Eurooppaan ja ehdotti et oltais nähty jossain. Mut mua ei kai silloin tarpeeksi kiinnostanut. En ymmärrä et miks

[/quote]Koska naiset ei phjimmiltaan pidä tollasista kilteistä kädestä pitävistä lässyttäjistä, jolta ei saa tarpeeksi seksuaalista naisellista huomiota. Pitää olla se nahkatakkinen nakkikioskiärhentelijä, joka turpa täynnä ottaa röyhkeästi naiselliset piirteet huomioon ja kerjää sitä pillua. Se on sitä jännää seikkailua. Puku päällä hyvältä tuoksuva mies on ihan kiva, mut ei kuitenkaan pohjimmiltaan sitä mitä nainen haluaa (alkukantaista huomiota naisellisuudestaan ja sitä pillun kerjäämistä).
[/quote]

Taitaa olla ihan oma lajinsa nämä naiset, jotka näistä pillunkerjääjistä syttyvät. Vähemmistö. Tuo nyt taas on vaan jonkun pettyneen ja katkeran miehen tilitys kun itse on tullut torjutuksi. Jos sinä olet tämä kohtelias pukumies, jota nainen ei ole kelpuuttanut, syynä ei ole se, että olet kohtelias. Vika piilee jossain muualla. Tiesitkö että on mahdollista saada mieheltä sitä seksuaalista huomiota JA kädestä pitämistä? Kyllä, usko pois, sellaisia miehiä on.

Vierailija
35/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 07:31"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 06:35"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 03:50"] [quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 03:44"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 03:40"] Muistan ku oli tottunut eurooppalaismiesten suorasukaisiin lähestymisiin tai suomalaismiesten känni-iskuihin, menin ulos jenkin kanssa. Suorin juttu mitä se teki oli, että se piti kädestä kiinni. Ei mitään iholle pyrkimisiä heti tai ehdotteluja. Mukavaa jutustelua ja herrasmiesmäisyyttä. Oi että oli mukavaa :) ja voinee arvata et flaksi ois käynny sille aivan varmasti jos ois tullut useempi kerta lähdettyä treffeille. Silloin vain jouduin matkustamaan takaisin Suomeen ja juttu kuivui. [/quote]   Ehkä se oli oikeasti kiinnostunut sinusta, eikä edes halunnut pesää? [/quote]lähetti myöhemmin pari kirjettä ja ehdotti tapaamista myöhemmin. Ois ollut tulossa Eurooppaan ja ehdotti et oltais nähty jossain. Mut mua ei kai silloin tarpeeksi kiinnostanut. En ymmärrä et miks [/quote]Koska naiset ei phjimmiltaan pidä tollasista kilteistä kädestä pitävistä lässyttäjistä, jolta ei saa tarpeeksi seksuaalista naisellista huomiota. Pitää olla se nahkatakkinen nakkikioskiärhentelijä, joka turpa täynnä ottaa röyhkeästi naiselliset piirteet huomioon ja kerjää sitä pillua. Se on sitä jännää seikkailua. Puku päällä hyvältä tuoksuva mies on ihan kiva, mut ei kuitenkaan pohjimmiltaan sitä mitä nainen haluaa (alkukantaista huomiota naisellisuudestaan ja sitä pillun kerjäämistä). [/quote] Taitaa olla ihan oma lajinsa nämä naiset, jotka näistä pillunkerjääjistä syttyvät. Vähemmistö. Tuo nyt taas on vaan jonkun pettyneen ja katkeran miehen tilitys kun itse on tullut torjutuksi. Jos sinä olet tämä kohtelias pukumies, jota nainen ei ole kelpuuttanut, syynä ei ole se, että olet kohtelias. Vika piilee jossain muualla. Tiesitkö että on mahdollista saada mieheltä sitä seksuaalista huomiota JA kädestä pitämistä? Kyllä, usko pois, sellaisia miehiä on.

[/quote]

Kyllä on, mutta ei ole pakko olla. Joillekin suomalaisillekin riittää vain hyvä ulkonäkö, tai suojaväri.

Vierailija
36/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 07:31"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 06:35"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 03:50"] [quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 03:44"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 03:40"] Muistan ku oli tottunut eurooppalaismiesten suorasukaisiin lähestymisiin tai suomalaismiesten känni-iskuihin, menin ulos jenkin kanssa. Suorin juttu mitä se teki oli, että se piti kädestä kiinni. Ei mitään iholle pyrkimisiä heti tai ehdotteluja. Mukavaa jutustelua ja herrasmiesmäisyyttä. Oi että oli mukavaa :) ja voinee arvata et flaksi ois käynny sille aivan varmasti jos ois tullut useempi kerta lähdettyä treffeille. Silloin vain jouduin matkustamaan takaisin Suomeen ja juttu kuivui. [/quote]   Ehkä se oli oikeasti kiinnostunut sinusta, eikä edes halunnut pesää? [/quote]lähetti myöhemmin pari kirjettä ja ehdotti tapaamista myöhemmin. Ois ollut tulossa Eurooppaan ja ehdotti et oltais nähty jossain. Mut mua ei kai silloin tarpeeksi kiinnostanut. En ymmärrä et miks [/quote]Koska naiset ei phjimmiltaan pidä tollasista kilteistä kädestä pitävistä lässyttäjistä, jolta ei saa tarpeeksi seksuaalista naisellista huomiota. Pitää olla se nahkatakkinen nakkikioskiärhentelijä, joka turpa täynnä ottaa röyhkeästi naiselliset piirteet huomioon ja kerjää sitä pillua. Se on sitä jännää seikkailua. Puku päällä hyvältä tuoksuva mies on ihan kiva, mut ei kuitenkaan pohjimmiltaan sitä mitä nainen haluaa (alkukantaista huomiota naisellisuudestaan ja sitä pillun kerjäämistä). [/quote] Taitaa olla ihan oma lajinsa nämä naiset, jotka näistä pillunkerjääjistä syttyvät. Vähemmistö. Tuo nyt taas on vaan jonkun pettyneen ja katkeran miehen tilitys kun itse on tullut torjutuksi. Jos sinä olet tämä kohtelias pukumies, jota nainen ei ole kelpuuttanut, syynä ei ole se, että olet kohtelias. Vika piilee jossain muualla. Tiesitkö että on mahdollista saada mieheltä sitä seksuaalista huomiota JA kädestä pitämistä? Kyllä, usko pois, sellaisia miehiä on.

[/quote]

http://www.online-dating-ukraine.com/?advID=6996723

Vierailija
37/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 07:31"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 06:04"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 05:49"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 04:10"]Minulla on jenkkimies. Kohtelee hyvin , on herrasmies. Ei koskaan hauku tai edes suuttuessa solvaa. Tekee kotityöt, kokkaa, hoitaa lapset. Sängyssä minun nautintoni on ykkönen. Niin ja saan olla kotona niin pitkään kuin haluan lasten kanssa. En vaihtaisi suomalaiseen. [/quote] Vaihtaisitko espanjalaiseen. Tyhmä kommentti sinulta. [/quote] Tyhmä sinultakin. En ole kokeillut espanjan miestä. Suomalaisia kylläkin.

[/quote]

Oletko montaakin?
[/quote] kerran jopa kahta samaan aikaan, mutta pahus kun just silloin heräsin.

Vierailija
39/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat amerikkalaiset on kasvatettu erittäin tiukan uskpnnollisuuden mukaan mitä ei suomessa harrasteta. Moni ei ymmärrä miten vahvasti uskonto on osana heidän kulttuuria, paljon enemmän kuin euroopassa. Suomi on täysin pakanamaa heihin verrattuna ja sen hedelmiä me naiset korjaamme mm. Raiskausrangaistusasteikkoa kun katsoo. Ihmisarvo täysin nolla täällä. Siellä ihan normi prrhe käy kirkossa joka sunnuntai , täällä haukutaaisiin hihhuliksi.

Vierailija
40/61 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 07:59"]

Useimmat amerikkalaiset on kasvatettu erittäin tiukan uskpnnollisuuden mukaan mitä ei suomessa harrasteta. Moni ei ymmärrä miten vahvasti uskonto on osana heidän kulttuuria, paljon enemmän kuin euroopassa. Suomi on täysin pakanamaa heihin verrattuna ja sen hedelmiä me naiset korjaamme mm. Raiskausrangaistusasteikkoa kun katsoo. Ihmisarvo täysin nolla täällä. Siellä ihan normi prrhe käy kirkossa joka sunnuntai , täällä haukutaaisiin hihhuliksi.

[/quote]

Juurikin näin. Fiksu kirjoitus.