Onko teilläkin mahdoton ihastus?
Minulla on. Hän on naimisissa, hänellä on lapsi, hän on minua paljon vanhempi ja hän on hetero. Itse olen nuori, lapseton, sinkku ja bi. Elämä jatkuu, mutta en unohda häntä koskaan... :)
Muita mahdottomuuksia?
Kommentit (23)
Aloitus voisi olla melkein tismalleen myös minun näppikseltä lähtöisin. Äärettömän mahdoton ihastus myös sen suhteen, että ihastus ei edes tunne minua.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:55"]Ihastukseni on 16 vuotta minua nuorempi mies. Need I say more?
[/quote
No ihastumista ei ole kielletty missään:) ja kuule mä arvaan että jossain on joskus voinut olla myös mies joka on ihastunut 16v nuorempaan naiseen:) relaa:D
Miten sun biseksuaalisuus vaikuttaa miehen heterouteen..?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:55"]Ihastukseni on 16 vuotta minua nuorempi mies. Need I say more? [/quote No ihastumista ei ole kielletty missään:) ja kuule mä arvaan että jossain on joskus voinut olla myös mies joka on ihastunut 16v nuorempaan naiseen:) relaa:D
[/quote]
Aika lohduttava tuo ''jossain on joskus voinut olla''... :D
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:58"]
[/quote]
Miksi oletat että kyseessä on mies? Ihastukseni on nainen. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:59"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:55"]Ihastukseni on 16 vuotta minua nuorempi mies. Need I say more? [/quote No ihastumista ei ole kielletty missään:) ja kuule mä arvaan että jossain on joskus voinut olla myös mies joka on ihastunut 16v nuorempaan naiseen:) relaa:D
[/quote]
Aika lohduttava tuo ''jossain on joskus voinut olla''... :D
[/quote]
Kaipa on ollutkin, mutta vaatis aika kovaa pokkaa nuorelta mieheltä lähteä nelikymppisen naisen matkaan. Ainakaan vakavissaan.
Olen jo 6v ollut ihastunut minua hieman nuorempaan mieheen, joka palvoo saatanaa :( näen tästä miehestä jatkuvasti unia. Vieläkin. Mutta meistä ei olisi voinut tulla mitään, koska joku satukirjan hahmo (saatana) tuli ja tulee väliimme. Yritä tässä olla ja rakastaa kiihkouskovaista :'(
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:05"]
Olen jo 6v ollut ihastunut minua hieman nuorempaan mieheen, joka palvoo saatanaa :( näen tästä miehestä jatkuvasti unia. Vieläkin. Mutta meistä ei olisi voinut tulla mitään, koska joku satukirjan hahmo (saatana) tuli ja tulee väliimme. Yritä tässä olla ja rakastaa kiihkouskovaista :'(
[/quote]
Ohhoh!
Olen ihastunut mieheen, jolla on pieni lapsi. Itsellä myös lapsia.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:58"]
[/quote]
Miksi oletat että kyseessä on mies? Ihastukseni on nainen. Ap
[/quote]
No enpä yllättynyt - ap-huora ja kaikki kelpaa. Pysyy vittu löysänä.
Mistä ap tiedät ettei nainen ole kiinnostunut sinusta?
T. Naimisissa oleva bi, joka kaipaa välillä nuorempaa naista
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:28"]
Mistä ap tiedät ettei nainen ole kiinnostunut sinusta? T. Naimisissa oleva bi, joka kaipaa välillä nuorempaa naista
[/quote]
En tiedäkään. Tuntuu vain että on hyvin epätodennäköistä, että häntä kiinnostaisi. Saati että hän voisi tehdä kiinnostukselleen mitään. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:14"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:58"] Miten sun biseksuaalisuus vaikuttaa miehen heterouteen..? [/quote] Miksi oletat että kyseessä on mies? Ihastukseni on nainen. Ap [/quote] No enpä yllättynyt - ap-huora ja kaikki kelpaa. Pysyy vittu löysänä.
[/quote]
Mikä sulla on hätänä? Ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:14"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:58"] Miten sun biseksuaalisuus vaikuttaa miehen heterouteen..? [/quote] Miksi oletat että kyseessä on mies? Ihastukseni on nainen. Ap [/quote] No enpä yllättynyt - ap-huora ja kaikki kelpaa. Pysyy vittu löysänä.
[/quote]
Mikä sulla on hätänä? Ap
Joku mielensäpahoittaja alapeukuttanut lähes kaikki viestit. :D
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:35"]
Joku mielensäpahoittaja alapeukuttanut lähes kaikki viestit. :D
[/quote]
Ryppyjä rakkaudessa varmaan :D
Ihastukseni on 16 vuotta minua nuorempi mies. Need I say more?