Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelen serkkuni kanssa, olemme lapsettomia, mutta

Vierailija
20.07.2015 |

silti ihmiset tuomitsevat suhteemme? Miksi? Eikö kaksi aikuista saisi rakastaa toisiaan..Emme tosiaan ole hankkimassa lapsia ja vaikka olisimmekin, serkusten lapsilla harvemmin on mitään ongelmia.

M28

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt silti vähän outoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan laillista.

Vierailija
4/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa miksi tuomitsevat. Nykyaikana varmaan aika harvinaista ja ihmiset pitävät ehkä asetelmaa outona. Mutta minun puolestani seurustelkaa vaan :)

Vierailija
5/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:10"]

No onhan tuo nyt silti vähän outoa...

[/quote]

Ja mun mielestä on outoa, että joku mies haluaisi panna toista miestä sen paskareikään, mutta ei se minua haittaa jos seurustelevat.

AP

Vierailija
6/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle serkut ovat kuin sisaruksia, olisi todella outoa ajatella heitä minään muuna. Kyllä toi teidän suhde korvaan särähtää ja pahasti, mutta onneksi se ei ole minun ongelmani. :)

Vierailija
7/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin elin vuosia suhteessa serkkuni kanssa, elimme ihan normaalia elämää, mutta se salailu inhotti. 

Melkein 15-vuotta elettiin yhdessä kunnes päätin että nyt riitti. Ei kihloja voitu vaihtaa, lapsia hankkia ym..suhde ei edennyt yksinkertaisesti mihinkään!!! 

ja ero oli täydellinen päätös. Harmittaa että menetin niin monta vuotta elämästäni. Aika josta EN puhu julksesti edes omille uusille ystäville. Ikinä. Häpeän sitä. Aidosti. 

Vierailija
8/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:15"]

Minulle serkut ovat kuin sisaruksia, olisi todella outoa ajatella heitä minään muuna. Kyllä toi teidän suhde korvaan särähtää ja pahasti, mutta onneksi se ei ole minun ongelmani. :)

[/quote]

kaikki serkut nyt vaan ei ole niin läheisiä kaikissa suvuissa.. 

Vierailija
9/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:16"]

[/quote]

[/quote]

Näinpä.

Itse olen nähnyt serkkuni vain muutaman kerran elämäni aikana. Hän on käytännössä ventovieras minulle. Voisin hyvin kuvitella itseni suhteeseen hänen kanssaan juuri sen takia, ettei mitään "sidettä" ole.

Vierailija
10/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Se tekee suhteestamme vain entistä intiimimmän, kun olemme olleet aina läheisiä. Lapsena leikittiin lääkäriä, teininä pussailtiin ABC:n parkkipaikalla ja nyt seurustelemme vakavasti.

AP

Vierailija
11/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:15"]

[/quote]

[/quote] En toki niin väittänytkään, enhän? Kerroin vain minun kokemukseni ja mielipiteeni.

Vierailija
12/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:15"]

[/quote]

Se tekee suhteestamme vain entistä intiimimmän, kun olemme olleet aina läheisiä. Lapsena leikittiin lääkäriä, teininä pussailtiin ABC:n parkkipaikalla ja nyt seurustelemme vakavasti.

AP
[/quote]

Mekin olemme olleet aina läheisiä ja juuri siksi kuvottaisi pelkkä ajatuskin serkun kanssa seurustelusta. Ei se vain olisi normaalia meille. Sinulle ehkä, mutta meille ei. :)

Vierailija
13/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:15"]

[/quote]

AP
[/quote]

No nyt tää paljastu provoksi.

Vierailija
14/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän tätien lapset meni keskenään naimisiin. Tädillä A oli kaksi poikaa jotka meni täti B:n tyttärien kanssa naimisiin.:-O Enkä ole varma onko tuo edes omituisin juttu meidän suvussa.:-/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän