Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinuun voi tehdä vaikutuksen?Millä sinun "sydän sulatetaan"

Vierailija
20.07.2015 |

Ihan miehet tai naiset, yleensäkin toiset ihmiset?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antamalla mulle ensinnäkin omaa aikaa. En tykkää häntäkärpäsistä. Lässyromantiikkakaan ei enää näin yli 5-kymppisenä kiinnosta, mutta toisenlainen yhteinen tekeminen, kuten mies pesemässä ikkunoita kanssani ja sen jälkeen huurteiset patiolla on aika jees. Rehellisyys on tietenkin se vaadittava ja välttämätön perusjuttu. Ja tulen todella hyvälle mielelle, jos mies kysyy multa neuvoa joillekin toiminnoilleen, eli kunnioitus.

Vierailija
62/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavat.
Kyky huolehtia itsestään.
Kiinnostus oppia uutta.
Näillä pääsee jo pitkälle. Ei vaadi rahaa tai omaisuutta, vain kiinnostusta omaan hyvinvointiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan vielä onnistunut tekemään vaikutusta, en tosin itsekään.
m41

Vierailija
64/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että on kiinnostunut tutustumaan minuun. Kysyy asioista ja kuuntelee. Vastavuoroiesti osaa myös itse avautua. Ehdottaa tapaamisia ja pitää niistä kiinni, etenkin jotain muutakin kuin arkista, kuten syömään tai elokuviin menemistä, iltakävelyitä, juhlimista...

Vierailija
65/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin meidät miehen kanssa yhdisti huumori, ja se pitää yhdessä vieläkin 15 vuoden jälkeen. Toinen oli se että meillä oli samanlaiset elämänarvot. Vasta sitten tavattiin livenä, ja sen fyysisen puolen pääsi testaamaan.

Minut on ainakin todella helppo pitää onnellisena, mutta mies ei useinkaan viitsi tehdä mitään sellaista, enkä ole kaikkien näiden vuosien jälkeen tajunnut mikä siinä romanttisuudessa on niin vaikeaa. Mies sanoo että hän on tavallinen suomalainen mies, että ei muutkaan ole romanttisia kuten jotkut lipevät etelänmaalaiset. Mutta olisin todella kiitollinen pienistäkin eleistä edes silloin tällöin. Jos roolit olisi toisinpäin, ja mun olisi niin helppo pitää mies onnellisena, niin tekisin hänet onnelliseksi joka päivä. Ennen yritin tehdä kuten haluaisin hänen tekevän minulle, mutta sitten 8 vuoden jälkeen kyllästyin, että eipä se tuosta muutu miksikään vaikka minä tekisin mitä. Onneksi mies kuitenkin synttärinä ja äitienpäivänä tuo kukkia, osaa ostaa jo hienoja. Mutta hellyyttä ja pieniä kivoja yllätyksiä olisi kiva saada.

Vierailija
66/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelee hyvin lapsia ja eläimiä. On elämänasenteeltaan hyväksyvä.

Seuraa uutisia, esittää mielenkiintoisia uusia näkökulmia ajankohtaisiin kysymyksiin.

Vierailija
67/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento, vähän skeittarimainen pukeutuminen. Rento elämänasenne ja -tyyli. Action sports-harrastukset. Itsevarmuus. Se, että minut otetaan huomioon, kohdellaan kuin naista, mutta ei kuitenkaan kohdella kuin heikkoa. Vähän kuvailin just mun aviomiestä. T. N27

Vierailija
68/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpitön ja hyväntahtoinen hymy ja yleisesti hyväsydämisyys. Ja tietysti että on oikeasti kiinnostunut minusta ihmisenä.

Vierailija
69/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa minulle aikaa. Kuuntelee keskittyneesti. Avautuu myös omista ajatuksistaan.

Vierailija
70/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla kiinnostunut juuri minusta. Se tekee aina vaikutuksen.

Vierailija
71/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään. Tän enempää ei jäässä voi olla. Saa tulla yrittää!

Vierailija
72/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksymällä minut sellaisena kuin olen menneisyyteni kanssa. Antamalla minun olla oma itseni, ilman, että yrittää muuttaa minua. Olemalla läsnä, tukena ja näyttämällä tunteensa. Sanojen on vastattava tekoja. Puhuu, pussaa ja hellii. Olemalla aidosti sitä mitä on. T. Nainen

Vierailija
73/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siihen paljoo vaadittais. Itse en vaan tee keneenkään vaikutusta mitenkään.

Vierailija
74/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tekee illallista vaikka makaroonilaatikkoa (mielellään ketsuppia myös), minkä jälkeen menee sohvalle viuhka levälleen odottamaan, että minä hoidan seuraavan ohjelmanumeron.

Vierailija
75/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:00"]

[/quote]

Tulemalla juttelemaan? Kysymään vaikka kahville? Noin ei vaan ole ikinä käynyt..

Olen opiskeluaikoina ollut kiinnostunut monestakin tytöstä/naisesta ja vielä luulin että jotkut olivat musta kiinnostuneita ja pyysin kahville ja tuli vain naurua tai haistattelua naisilta. Alemmilta luokilta ja noista tapauksista jäi traumat niin etten ikinä enää lähesty ketään koska sama tapahtuisi taas että haistateltaisiin.

Tulen varmaan aina olemaan ikiyksin koska kukaan nainen ei lähesty mua missään, ei kadulla, ei kirjastossa, ei kaupassa, eikä missään muuallakaan. Ennen kuin haukutaan että olen joku kaljaa kittaava läskimooses, niin en ole vaan urheilen paljon.

t. mies 30v.

Vierailija
76/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:00"]

[/quote]

Tulemalla juttelemaan? Kysymään vaikka kahville? Noin ei vaan ole ikinä käynyt..

Olen opiskeluaikoina ollut kiinnostunut monestakin tytöstä/naisesta ja vielä luulin että jotkut olivat musta kiinnostuneita ja pyysin kahville ja tuli vain naurua tai haistattelua naisilta. Alemmilta luokilta ja noista tapauksista jäi traumat niin etten ikinä enää lähesty ketään koska sama tapahtuisi taas että haistateltaisiin.

Tulen varmaan aina olemaan ikiyksin koska kukaan nainen ei lähesty mua missään, ei kadulla, ei kirjastossa, ei kaupassa, eikä missään muuallakaan. Ennen kuin haukutaan että olen joku kaljaa kittaava läskimooses, niin en ole vaan urheilen paljon.

t. mies 30v.
[/quote] Voit surkutella loppu elämäsi ettet saanut joltakin koulun diskoprisessalta pilllua vuonna 2002 tai vaihtoehtoisesti voit elää ja uskaltaa.

Vierailija
77/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä katson aina, miten mies kohtelee muita ihmisiä - tarjoilijoita, lipunmyyjiä, ravintolan muita asiakkaita jne - myös silloin kun hän ei tiedä että huomaan. Yksi treffiseuralainen lähti hakemaan juomia, ja aivan yllättäen sanoi tiskillä seisoneelle miehelle että painus nyt sä vittuun siitä. Oli ilmeisesti jotenkin hänen tiellään tai jotain. Ei varmaan tiennyt että kuulin, mutta minä lähdin saman tien ulos baarista.

Vierailija
78/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:00"]

[/quote]

t. mies 30v.
[/quote]

Moni pelästyy äkkilähestymistä. Pitää tutustua hiljakseen kuin puolisattumalta harrastuksen tms. kautta.

Vierailija
79/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:00"]

[/quote]

t. mies 30v.

[/quote]

Kuulostaa tutulta. Omalla kohdallani ongelmani on, että en ole koskaan kyennyt tulkitsemaan vastapuolen kiinnostuksen tasoa. Itse olen jo melkein käsikädessä hyppimistä kukkaiskedolla suunnittelemassa kun vastapuoli on hädin tuskin minut huomannut. Kyllähän tuolla tyylillä saa näpeilleen, ja useasti. Ehkä siksi vain odotankin ja tyytyisin nykyään edes pieniin merkkeihin oikeasta kiinnostuksesta. Sydän voisi viimein karistaa mustan haarniskan ympäriltään ja astua avoimin mielin uusien mahdollisuuksien maailmaan.

t. toinen mies

Vierailija
80/82 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun vetoaa älyttömän voimakkaasti huomaavaisuus, oikein sellainen old-fashioned herrasmiesmäisyys, mitä osa ihmisistä tuntuu nykyään vieroksuvan. Se, että avataan luontevasti ovet puolestani, tarjotaan tulta tupakkaan ennenkuin ehdin edes pyytää, autetaan takki päälle, tarjotaan käsi, kun kuljen korkokengissä miehen rinnalla portaikossa.. Pieniä asioita, mutta menee suoraa sydämeen (ja reisien väliin..). Tällaisen kaverin vein viimeksi edellisviikonloppuna sänkyyni, ja juuri yhtä huomaavainen se oli lakanoissakin. Hieno yö.

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi