Boikotoitko Teboilia?
Kommentit (35)
En ole kahteenkymmeneen vuoteen asioinut teboililla
Olen boikotoinut sitä siitä lähtien, kun Putin nousi valtaan ensimmäisen kerran. En tajua, miksi moinen ketju voi edes olla Suomessa, kun vaihtoehtojakin löytyy runsaasti.
Rakastan matkailua ja nähtävyyksien & museoiden koluamista, mutten ole matkustanut kertaakaan Venäjälle sen jälkeen, kun Putin nousi valtaan ensimmäisen kerran. En halua tukea maata, jossa ihmisoikeuksia ja demokratiaa loukataan.
T. Myöskin Teboilia boikotoiva
Osan missä halvin löpö. Suurin osa Suomen bensoista tulee Venäjältä. Teboil ostaa Bensansa Nesteeltä.
Olen boikotoinut jo Krimin valtauksesta lähtien.
En varsinaisesti kun en ole siellä juuri käynyt ennenkään, täällä on Tebskan vieressä kilpaileva asema jossa on ollut aina halvempaa-
Vierailija kirjoitti:
Olen boikotoinut sitä siitä lähtien, kun Putin nousi valtaan ensimmäisen kerran. En tajua, miksi moinen ketju voi edes olla Suomessa, kun vaihtoehtojakin löytyy runsaasti.
Tebolithan on täällä itänaapurin tankkaamista varten jos päättävät hyökätä tänne.
En boikotoi. Ymmärrän niitä jotka boikotoivat, mutta mietin niitä suomalaisia yrittäjiä.
En, koska paikallinen tebska on lähin, seuraavaksi lähin tankkauspaikka 35km päässä. En lähde ajamaan sinne näillä bensan hinnoilla varta vasten vain tankkaamaan, kun harvoin sinne kulkua.
Vierailija kirjoitti:
Nesteen bensa tulee myös Venäjältä.
Älä höpötä, Neste jalostaa käytännössä kaiken Suomessa myytävän polttoaineen ja raakaöljyä tuodaan myös muualta ja vähäpäästöistä dieseliä on kallista valmistaa ryssistä tulevasta öljystä se korkean rikkipitoisuuden vuoksi.
Ehdottomasti boikotoin. Kuten kaikkea muutakin mikä tuolta suunnalta tulee, mm.TUI- matkailuyritystä. Se on maailman suurin matkanjärjestäjä ja sen pääomistaja on venäläisoligarkki Mordashov.
En boikotoisi, jos käyttäisin huoltoasemia.