Tykkään nuorista naisista
Olen 44v mies ja saan haukutaan siitä että olen kiinnostunut nuorista naisista (16-24v). Miksi puumanaisia ei haukuta? Mutta taas mies saa kuulla olevansa likainen pervo sekä pedari ynnämuuta. Minusta tää miesviha suomessa on mennyt jo ihan yli. Miten teidän asenteita ja suhtautumista saisi muutettua?
Kommentit (179)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:13"]
Tuota tottapuhuen en ole 44v ja tää juttu on provo. Oon nuor pojankloppi joka proivoilee täällä ajankuluks. Ansaan menitte. (: Ap
[/quote]
Kaikkein huvittavinta on se, että sinä ihan oikeasti joudut kilpailemaan hampaat irvessä niistä nuorista naisista :D Yhtä kaunista, haluttavaa parikymppistä naista kohden on sata 20-40-vuotiasta ottajaa. Jäät helposti ilman. Mutta kukin toki tyylillään.
Kaikkihan tietää, että nuori nainen (kyllä, hieman jopa uskallan yleistää) on kaunis. Iho on joustava, voi hyvinkin olla kiinteä ja monesti esim. huuletkin ohenee iän mukana. Mutta pitää olla hemmetin yksinkertanen että sen perusteella määrittelee toisen arvon ja "tykättävyyden". Välttelen ap:n lailla ajattelevia juntteja, vaikka nuori olenkin. Ei mulla muuta.
Kyllä meitä nuorempia miehiä löytyy tyydyttämään vanhempien naisten seksuaaliset tarpeet, jos ei keski-ikäisiä muka kiinnosta. Kun kerran on saanut kyltymätöntä ja estotonta, oman vartalonsa ja arvonsa tietänyttä naista, niin ei sitä enää vähempään haluaisi tyytyä.
Olen ollut jo pedari nuorena miehenä vahvalla siittimellä ja olen vieläkin pedari nuorena miehenä vahvalla siittimellä vaikka penikseni ei nyt ole erityisen vahva niin se on vahva. Tuntuisi että kaikkien naisten mielestä. Äsken ei toki. Maito rahaa olisi kiva saada lisää.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:43"]
Ihmeen paljon vikinää lähtee äijistä
[/quote]
Trolleista ;D;D;D
http://m.mtv.fi/teemasivut/kauneusvinkit/miehet/artikkeli/ikaantyva-iho-miksi-miehet-vanhenevat-arvokkaammin-kuin-naiset/4248792
Tässä on hyvä juttu jonka naisten kannatais lukea. Kyllä se ikä näkyy enemmän naisissa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:55"]http://m.mtv.fi/teemasivut/kauneusvinkit/miehet/artikkeli/ikaantyva-iho-miksi-miehet-vanhenevat-arvokkaammin-kuin-naiset/4248792
Tässä on hyvä juttu jonka naisten kannatais lukea. Kyllä se ikä näkyy enemmän naisissa.
Ap
[/quote]
Edelleen, en ole nähnyt yhtäkään pantavaa keski-ikäistä äijää, näin parikymppisen naisen näkövinkkelistä, vai näytätkö tuon tutkimuksen kaikille nuorille naisille ja koitat vakuutella että "hei oon mä vielä ihan käypä peli" :D
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:55"]http://m.mtv.fi/teemasivut/kauneusvinkit/miehet/artikkeli/ikaantyva-iho-miksi-miehet-vanhenevat-arvokkaammin-kuin-naiset/4248792
Ap
[/quote]
Sinun kannattaisi opetella kirjoittamaan. Olisit edes hieman uskottavampi juttujesi kanssa pappa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:16"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:10"] [quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:37"] Olen 40v joten onneksi saan olla rauhassa ap:m kaltaisilta moukilta! [/quote] Juu saat olla ihan rauhassa. Kuselta löyhkäävät hiivaiset homevitut ei kiinnosta. [/quote] Haha. Juuri näin. Ap [/quote] Sua kiinnostaa kumminkin kuselta löyhkäävä narkkihuoran pillu? Hmmm mielenkiintoista [/quote] Nuoren naisen pillu maistuu mansikoilta. Minun 16-vuotiaat prinsessani eivät ole narkkateira vaan onnellisesta ja varakkaasta perheestä. Heidän vanhempansa ymmärtävät että juuri "vanhempi mies" 30-40 on juuri sopiva nuolemaan sulopilluja juuri oikealla tavalla. Sä vedit tuon narkkarin ihan taka vasemmalta paskaisesta perseaukostasi lehmä. [/quote] Olisit jo hiljaa saatanan parhaat päiväsi nähnyt säälittävä ja kaljuuntuva äijänkäppänä, ja hyväksy se minkä ikäinen olet. Turhaan leikit nuorta ja haaveilet nuorista. Se juna meni jo! [/quote] Taas meni kuule ohi lehmä. En ole mikään eläkeläinen toisin kuin sinä. Painu vittuun täältä nuorten ihmisten ketjusta saatanan huoranvittu! [/quote] 44 vuotias ei ole nuori :D ikäloppu impotentti kuvaa paremmin.
[/quote]
Mistä sä revit tuon 44 ikävuoden? Sulla mahtaa olla uskomattomat konsentraatiot paskaa aivoissasi.
[/quote]
Ap on 44 ja väitti olevansa nuori ja mies parhaassa iässä. :D anteeksi nyt hirveästi, kun sekoitin sut siihen. :D
[/quote]
44 vuotta ei ole mikään ikä kun on mies. Naiset rupsahtaa aikasemmin. Tutkimuksia on tästä mutta en jaksa nyt linkittää.
Ap
[/quote]
Sun päiväys oli 20 vuotta sitten. Hyväksy se.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:55"]http://m.mtv.fi/teemasivut/kauneusvinkit/miehet/artikkeli/ikaantyva-iho-miksi-miehet-vanhenevat-arvokkaammin-kuin-naiset/4248792
Ap
[/quote]
Edelleen, en ole nähnyt yhtäkään pantavaa keski-ikäistä äijää, näin parikymppisen naisen näkövinkkelistä, vai näytätkö tuon tutkimuksen kaikille nuorille naisille ja koitat vakuutella että "hei oon mä vielä ihan käypä peli" :D
[/quote]
Sinä olet poikkeustapaus. Naiset tykkää vanhemmista miehistä vai miksi yleensä mies on naista vanhempi parisuhteessa? Siksi että naisia viehättää ikämiehet. Ei jaksais vääntää tätä rautalangasta jokaiselle naiselle.
Ap
Ap
[/quote]
Se ei silti muuta sitä tosiasiaa, että ikäiselläs ukolla on viimeinen käyttöpäivä ollut 20 vuotta sitte.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:55"]http://m.mtv.fi/teemasivut/kauneusvinkit/miehet/artikkeli/ikaantyva-iho-miksi-miehet-vanhenevat-arvokkaammin-kuin-naiset/4248792
Ap
[/quote]
[/quote]
Sinä olet poikkeustapaus. Naiset tykkää vanhemmista miehistä vai miksi yleensä mies on naista vanhempi parisuhteessa? Siksi että naisia viehättää ikämiehet. Ei jaksais vääntää tätä rautalangasta jokaiselle naiselle.
Ap
[/quote]
_muutaman_ vuoden vanhempi yleensä, ei 20 vuotta :D hahah
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:16"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:10"] [quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:37"] Olen 40v joten onneksi saan olla rauhassa ap:m kaltaisilta moukilta! [/quote] Juu saat olla ihan rauhassa. Kuselta löyhkäävät hiivaiset homevitut ei kiinnosta. [/quote] Haha. Juuri näin. Ap [/quote] Sua kiinnostaa kumminkin kuselta löyhkäävä narkkihuoran pillu? Hmmm mielenkiintoista [/quote] Nuoren naisen pillu maistuu mansikoilta. Minun 16-vuotiaat prinsessani eivät ole narkkateira vaan onnellisesta ja varakkaasta perheestä. Heidän vanhempansa ymmärtävät että juuri "vanhempi mies" 30-40 on juuri sopiva nuolemaan sulopilluja juuri oikealla tavalla. Sä vedit tuon narkkarin ihan taka vasemmalta paskaisesta perseaukostasi lehmä. [/quote] Olisit jo hiljaa saatanan parhaat päiväsi nähnyt säälittävä ja kaljuuntuva äijänkäppänä, ja hyväksy se minkä ikäinen olet. Turhaan leikit nuorta ja haaveilet nuorista. Se juna meni jo! [/quote] Taas meni kuule ohi lehmä. En ole mikään eläkeläinen toisin kuin sinä. Painu vittuun täältä nuorten ihmisten ketjusta saatanan huoranvittu! [/quote] 44 vuotias ei ole nuori :D ikäloppu impotentti kuvaa paremmin.
[/quote]
Mistä sä revit tuon 44 ikävuoden? Sulla mahtaa olla uskomattomat konsentraatiot paskaa aivoissasi.
[/quote]
Ap on 44 ja väitti olevansa nuori ja mies parhaassa iässä. :D anteeksi nyt hirveästi, kun sekoitin sut siihen. :D
[/quote]
44 vuotta ei ole mikään ikä kun on mies. Naiset rupsahtaa aikasemmin. Tutkimuksia on tästä mutta en jaksa nyt linkittää.
Ap
[/quote]
[/quote]
Mun parasta ennen ei ole mennyt vielä. Miksi nuoret naiset muuten roikkuu mun kaulassa? Mikä ongelma teillä on naiset? Tiedän että teidän keski-iän kriisi voi olla rankkaa mutta älkää puratko sitä meihin viriileihin miehiin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:55"]http://m.mtv.fi/teemasivut/kauneusvinkit/miehet/artikkeli/ikaantyva-iho-miksi-miehet-vanhenevat-arvokkaammin-kuin-naiset/4248792
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Sä sanot että naiset tykkää vanhemmista miehistä, mutta silti kuitenkin joudut sen vääntämään rautalangasta jokaiselle naiselle? Ei helvetti.. :D
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
On munkin mies vanhempi kuin minä. Peräti 9 kuukautta.5 vuotta minua vanhempi on auttamattomasti ikäloppu.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Mun parasta ennen ei ole mennyt vielä. Miksi nuoret naiset muuten roikkuu mun kaulassa? Mikä ongelma teillä on naiset? Tiedän että teidän keski-iän kriisi voi olla rankkaa mutta älkää puratko sitä meihin viriileihin miehiin.
Ap
[/quote]
Mun keski-iän kriisiin on vielä 20 vuotta. :) sulla se on näköjään pahimmillaan. :D karu totuus on että sun viimeinen käyttöpäivä oli silloin, kun mä olin tarhassa.
Vetäkää hyvät ihmiset hieman henkeä. Minä voin bi-seksuaalisena ihmisenä sillä välin nuolla kaikkien pillut ja imaista kyrvät, niin kaikki ovat tyytyväisiä. Mitä väliä minkä ikäisiä ihmiset ovat?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:55"]http://m.mtv.fi/teemasivut/kauneusvinkit/miehet/artikkeli/ikaantyva-iho-miksi-miehet-vanhenevat-arvokkaammin-kuin-naiset/4248792
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Sä sanot että naiset tykkää vanhemmista miehistä, mutta silti kuitenkin joudut sen vääntämään rautalangasta jokaiselle naiselle? Ei helvetti.. :D
[/quote]
Jokaiselle vanhalle av-mammoja meinasin. Nuoria naisia ei täällä käy juurikaan joten tarkoitin kaikille naisille täällä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:06"]Vetäkää hyvät ihmiset hieman henkeä. Minä voin bi-seksuaalisena ihmisenä sillä välin nuolla kaikkien pillut ja imaista kyrvät, niin kaikki ovat tyytyväisiä. Mitä väliä minkä ikäisiä ihmiset ovat?
[/quote]
Ikäihmiset eivät ole meidän nuorten silmissä kovinkaan vetovoimaisia. :)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:25"]Ap, onko vaikea myöntää että suurin osa parikymppisistä naisista ei halua nelikymppistä? Miksi se on niin vaikeeta? Kiinnostaisi ihan oikeasti. [/quote] Miksi sitten hakkaraisellakin oli 17v tyttöystävä? Se on viiskymppinen. Meissä iäkkäissä miehissä on sitä charmia mitä parikymppissä pojanklopeissa ei ole. Siksi naiset viähättyy ikämiehistä. Nyt keskustelu päättää mun osalta. Olen saanut tarpeeksi femakoista ja muista hiivavittusista täällä. Menkää peilin eteen ja sitten tajuatte. Ap [/quote] Koska se on julkisuuden henkilö. Ei se sen kanssa minkään muun takia ollut kuin sen julkisuuden. Pääs ite kato pinnalle. Ja ei. Teissä 30+ miehissä ei pääsääntöisesti ole charmia. Parhaat miehet ovat alle 25v.
[/quote]
Lähinnä amiksilla käy niin, että markkina-arvo huipentuu 20 vuoden kieppeillä. Ainakin yliopistossa huomattu että miehillä alkaa vientiä olla kunnolla vasta siinä 25 ikävuoden jälkeen.