Tykkään nuorista naisista
Olen 44v mies ja saan haukutaan siitä että olen kiinnostunut nuorista naisista (16-24v). Miksi puumanaisia ei haukuta? Mutta taas mies saa kuulla olevansa likainen pervo sekä pedari ynnämuuta. Minusta tää miesviha suomessa on mennyt jo ihan yli. Miten teidän asenteita ja suhtautumista saisi muutettua?
Kommentit (179)
Ap ei osannut vastata järkevään kysymykseen muuten kuin ottamalla esimerkiksi jonku julkisuuden henkilön ja sitten karkaa paikalta säälittävästi heittäen vielä kommentin "kattokaa peiliin". Itse sanoin aiemmin että en ole elämäni aikana nähnyt ainuttakaan pantavan näköistä keski-ikäistä miestä ja täten olen ap:n mielestä poikkeustapaus. Noh sitten hän sanoo, että koska Hakkaraisella on 17-vuotias tyttöystävä niin tarkoittaakin se, että suurin osa nuorista naisista viehättyy keski-ikäsistä ukoista. Siinä on logiikkaa kerrakseen ei jumalauta mikä pässi :D
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:37"]Ap ei osannut vastata järkevään kysymykseen muuten kuin ottamalla esimerkiksi jonku julkisuuden henkilön ja sitten karkaa paikalta säälittävästi heittäen vielä kommentin "kattokaa peiliin". Itse sanoin aiemmin että en ole elämäni aikana nähnyt ainuttakaan pantavan näköistä keski-ikäistä miestä ja täten olen ap:n mielestä poikkeustapaus. Noh sitten hän sanoo, että koska Hakkaraisella on 17-vuotias tyttöystävä niin tarkoittaakin se, että suurin osa nuorista naisista viehättyy keski-ikäsistä ukoista. Siinä on logiikkaa kerrakseen ei jumalauta mikä pässi :D
[/quote]
Ja loput nuoret naiset täällä oli sen mielestä vanhoja hiivavittuja. :D sillä on selvästi pahemman laatuinen keski-iänkriisi.
Keski-iän kriisistä kärsivä ap voisi palata kertomaan mitä peiliin katsoessa pitäis tajuta.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:52"]Keski-iän kriisistä kärsivä ap voisi palata kertomaan mitä peiliin katsoessa pitäis tajuta.
[/quote]
Se että ei teitä vanhoja hiivavittuja kukaan halua ja vanhat naiset muutenki mäkättää kaikesta ettei pää edes kestäisi sellasta. Turha nyt väittää että ootte kakskymppisiä. Täällä käy keski-ikäisiä naisia eikä nuoria joten ei mene läpi. Aivan sama mitä mieltä te vanhat naiset olette minusta. Nuoret neidit tykkää musta ja se on pääasia.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:37"]Ap ei osannut vastata järkevään kysymykseen muuten kuin ottamalla esimerkiksi jonku julkisuuden henkilön ja sitten karkaa paikalta säälittävästi heittäen vielä kommentin "kattokaa peiliin". Itse sanoin aiemmin että en ole elämäni aikana nähnyt ainuttakaan pantavan näköistä keski-ikäistä miestä ja täten olen ap:n mielestä poikkeustapaus. Noh sitten hän sanoo, että koska Hakkaraisella on 17-vuotias tyttöystävä niin tarkoittaakin se, että suurin osa nuorista naisista viehättyy keski-ikäsistä ukoista. Siinä on logiikkaa kerrakseen ei jumalauta mikä pässi :D
[/quote]
Ja vielä tämä, että hänen mielestään nuoret naiset himoitsevat vanhempia miehiä, mutta kuitenkin joutuu sen jokaiselle naiselle vääntämään ratakiskosta. Myöskään mv-lehden pitäminen laatumediana ja naisten jatkuva haukkuminen ja keittiöön käskeminen puoltaa sitä ettei todellakaan olla nyt keskusteltu minkään ruudinkeksijän kanssa. :D
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:52"]Keski-iän kriisistä kärsivä ap voisi palata kertomaan mitä peiliin katsoessa pitäis tajuta.
[/quote]
Se että ei teitä vanhoja hiivavittuja kukaan halua ja vanhat naiset muutenki mäkättää kaikesta ettei pää edes kestäisi sellasta. Turha nyt väittää että ootte kakskymppisiä. Täällä käy keski-ikäisiä naisia eikä nuoria joten ei mene läpi. Aivan sama mitä mieltä te vanhat naiset olette minusta. Nuoret neidit tykkää musta ja se on pääasia.
Ap
[/quote]
No mä näin peilistä kauniin nuoren naisen. Mitä mun pitäis tajuta? Että mun pitäis vaihtaa komea ja ikäiseni nuori mies kaltaiseesi ikäloppuun impotenttiin?
Lähteekö ap mun kanssa drinkille? Sä ap sitten tarjoot. Mut turha odotella mitään vastapalvelusta.
N24
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:52"]Keski-iän kriisistä kärsivä ap voisi palata kertomaan mitä peiliin katsoessa pitäis tajuta.
[/quote]
Ap
[/quote]
Millä perusteella käy vanhoja? Jos miettii palstan nimen kautta niin kuinka moni keski-ikäinen sun mielestäs hankkii lapsia? Eikö vauvapalstalla luulisi käyvän enemmän näitä nuoria, joille vauva-arki on ajankohtaista?
[/quote]
Ap
[/quote]
Kuulostat siltä että sun pitäis varmaan hakea apua jostain. Sen verran katkeralta ukolta vaikutat että ei sua huolis edes ne keski-ikäset "hiivavitut". :D mut hei jatka ihmeessä vakuuttelua itselles että nuoret naiset sua haluaa, mä jatkan kaveriporukassa nauramista sun kaltaisille reppanoille. Kippis!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:52"]Keski-iän kriisistä kärsivä ap voisi palata kertomaan mitä peiliin katsoessa pitäis tajuta.
[/quote]
Ap
[/quote]
Millä perusteella käy vanhoja? Jos miettii palstan nimen kautta niin kuinka moni keski-ikäinen sun mielestäs hankkii lapsia? Eikö vauvapalstalla luulisi käyvän enemmän näitä nuoria, joille vauva-arki on ajankohtaista?
[/quote]
Nykyään lapsia tehdään 30+ ikäsenä. Ei parikymppisiä tyttöjä vauva jutut kiinnosta. Ne on demissä tai muussa nuorten palstoilla.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:52"]Keski-iän kriisistä kärsivä ap voisi palata kertomaan mitä peiliin katsoessa pitäis tajuta.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Sitä ottaa niin päähän, kun se ei saa täältäkään nuorilta naisilta positiivista huomiota. :) yrittää sitten kohottaa itsetuntoaan väittämällä, että täällä käy vain ikäisiään ikäloppuja. :D
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:52"]Keski-iän kriisistä kärsivä ap voisi palata kertomaan mitä peiliin katsoessa pitäis tajuta.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Nykyään lapsia tehdään 30+ ikäsenä. Ei parikymppisiä tyttöjä vauva jutut kiinnosta. Ne on demissä tai muussa nuorten palstoilla.
[/quote]
Olen 24 ja lapseton nainen. Käyn täällä päivittäin. :D parempaa viihdettä saa hakea.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:52"]Keski-iän kriisistä kärsivä ap voisi palata kertomaan mitä peiliin katsoessa pitäis tajuta.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tarkoitus oli nyt lähinnä näyttää miten ap:n logiikka kusee. Tosiasiassahan täällä käy aivan älyttömästi väkeä, molemmista sukupuolista ja kaiken ikäisiä. Kaikki ei ole niitä vanhoja mammoja.
Tuota tottapuhuen en ole 44v ja tää juttu on provo. Oon nuor pojankloppi joka proivoilee täällä ajankuluks. Ansaan menitte. (:
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:13"]Tuota tottapuhuen en ole 44v ja tää juttu on provo. Oon nuor pojankloppi joka proivoilee täällä ajankuluks. Ansaan menitte. (:
Ap
[/quote]
Provo tai ei saatiinpahan asia väännettyä kaikille papoille, jotka tätä lukee, rautalangasta :)
En usko provoksi.Hihna luistaa pahasti..
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:13"]Tuota tottapuhuen en ole 44v ja tää juttu on provo. Oon nuor pojankloppi joka proivoilee täällä ajankuluks. Ansaan menitte. (:
Ap
[/quote]
Provo tai ei saatiinpahan asia väännettyä kaikille papoille, jotka tätä lukee, rautalangasta :)
[/quote]
Jep. Baareis ne ei ainakaan tajua, että vanhat ukot ei kiinnosta. "Ikä on vaan numeroita" joo ei oo ja tykkään ikäsistäni. "Saisit kerrankin oikeaa miestä" niin saan kotonakin ikäiseltäni mieheltä. "Saat varmasti paremmat kyydit multa, kuin joltain pikkupojalta" no tuskin saan, kun tuolla ikää oot jo impotentti.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:13"]Tuota tottapuhuen en ole 44v ja tää juttu on provo. Oon nuor pojankloppi joka proivoilee täällä ajankuluks. Ansaan menitte. (:
Ap
[/quote]
[/quote]
Niin... vittu että nauroin kuinka naiset suuttu. Tää kulunut ikä provokin saa naisten verenpaineen nousemaan. Heh :DD
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:25"]Ap, onko vaikea myöntää että suurin osa parikymppisistä naisista ei halua nelikymppistä? Miksi se on niin vaikeeta? Kiinnostaisi ihan oikeasti.
[/quote]
Miksi sitten hakkaraisellakin oli 17v tyttöystävä? Se on viiskymppinen. Meissä iäkkäissä miehissä on sitä charmia mitä parikymppissä pojanklopeissa ei ole. Siksi naiset viähättyy ikämiehistä. Nyt keskustelu päättää mun osalta. Olen saanut tarpeeksi femakoista ja muista hiivavittusista täällä. Menkää peilin eteen ja sitten tajuatte.
Ap
[/quote]
Peilissä näkyy kaunis nuori nainen. :) mitä mun täytyy tajuta?