Ahdistaako sinua koronatilanne?
Kommentit (25)
Kyllä. Erehdyin vielä katsomaan videonpätkän jossa ukrainalaisia pakenevia siviilejä koirineen oli ammuttu tielle. Ihan hirveä olo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Te joita korona ei ENÄÄ ahdista, saako udella miten olette järkeilleet ettei se enää olekaan uhka? Muistatteko tunnelmat pari kuukautta sitten?
Omikron muutti asian. Koronasta ei tarvitse enää stressata, kunhan on kolme rokotetta. Sehän tässä just harmittaa, että elämä palasi juuri normaaliksi, ja heti tuli uusi entistä vakavampi huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joita korona ei ENÄÄ ahdista, saako udella miten olette järkeilleet ettei se enää olekaan uhka? Muistatteko tunnelmat pari kuukautta sitten?
Omikron muutti asian. Koronasta ei tarvitse enää stressata, kunhan on kolme rokotetta. Sehän tässä just harmittaa, että elämä palasi juuri normaaliksi, ja heti tuli uusi entistä vakavampi huoli.
Minulla ei ole yhtään rokotetta, ja korona oli lievä flunssa. Näin myös useammalle tutulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole yhtään rokotetta, ja korona oli lievä flunssa. Näin myös useammalle tutulla.
Ette vain tiedä, mitä elimistöönne jäi muhimaan. Itse en aio kokeilla onneani tuon viruksen kanssa.
Korona ei ole ahdistanut maaliskuun 2020 jälkeen. Kaikki sen ympärillä tapahtunut sekoilu kyllä senkin edestä. Omikron oli itselleni tosi lievä flunssa.
Isossa kuvassa tämä sota on varmasti osa tätä kaikkea. Great reset etenee nyt mukavasti piilossa.