Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stressaatko sitä, että pidät lapset häiritsemättä miestä?

Vierailija
20.07.2015 |

??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin...kun alan itse väsyä lapsen pelleilyyn, yllytän sen iskän kimppuun, sillä on pidempi pinna.

Vierailija
22/26 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaan ja en tajua, mistä se tulee. Mies ei ole ikinä syyllistänyt vähääkään, osallistuu hoitoon, itsellä menee yhtälailla hermot kiukutteluun kuin miehellä (ehkä jopa helpommin). Lapsuudenkodissa meitä lapsia hyssyteltiin olemaan hermostuttamatta isää, johtuen osin yötöistä, juontaakohan sitten sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun miehen pitäisi vähän pohtia suhtautumistaan, 19. Ei se vauva rauhoitu, jos miehesi on hermostunut. Odotahan, kun lapselle tulee uhmaikä. Siinä sitä kärsivällisyyttä vasta tarvitaankin eikä käy päinsä hermostua heti, kun lapsi ei olekaan enkeli. Juttele miehesi kanssa ja jos asenne lapseen ei muutu, niin hankkikaa ammattiapua. Nähtävästi mies ei ole ihan ollut perillä, mihin on ryhtymässä. Lapsi taatusti "häiritsee", ei se kysele, mikä fiilis vanhemmilla sattuu olemaan, että sopiikohan kiukutella. Vanhemman vastuulla on huolestia jaksamisestaan niin, että lapsena olemisesta ei rankaista lasta. Ei valvota myöhään, jos sen seurauksena on ettei jaksa kuunnella lapsen kitinöitä jne.

Vierailija
24/26 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollaisia koteja vieläkin? Miksi sallit tuollaisen? Mitä oletat lasten muistavan lapsuudestaan myöhemmin?

Tulee mieleen lapsuudenkotini, jossa yritettiin olla huomaamattomia, kun aina oli h••vetti irti kun isä tuli töistä. Jos mentiin isän lähelle, oli vastauksena "mee matkoihis". Isä saattoi alkaa raivoamaan vaikka kun kipeänä ollessani yskin. Siskoni oli laitettu soittotunneille, mutta ei uskaltanut tehdä soittolåksyjään, kun se aiheutti raivokohtauksen. Pelättiin aina, että kohta isä taas kilahtaa ja syyksi riitti mikä vaan.

Vierailija
25/26 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 jatkaa. Meillä molemmat huolehtii, että lapsi pysyy pois jaloista, kun toinen tekee jotain tärkeää. Jos jompikumpi on vaikka sairaana, niin toinen ottaa vetovastuun. Olen alusta asti antanut miehen hoitaa lasta omalla tavallaan, vaikka mulla on ollut enemmän kokemusta lapsista. Halutessaan on voinut kysyä neuvoa. Näin miehen itseluottamus lapsen kanssa pärjäämiseen on kasvanut ja hän myös ottaa mielellään vastuuta. Neuvolan täti katsoi ihmetellen, kun lapsen ollessa pieni annoin miehen riisua vauvan neuvolassa ja itse istuin juttelemassa tädin janssa enkä puuttunut miehen tekemisiin. Kuulemma ei usein semmoista näe, että äiti ei olisi päsmäröimässä, jos molemmat vanhemmat ovat läsnä.

Vierailija
26/26 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en "antanut" miehen riisua kasta, vaan hän oma-aloitteisesti teki sen.