Sähkölaskun eräpäivän siirto?
Palkka päivä on 10. ensi kuuta ja eräpäivä on Fortumin laskussa 30. tätä kuuta. Kannattaako lähteä soittelemaan sen siirrosta (joka maksaa 5e btw) vai ei?
Toisin sanoen ehtivätkö lähettää muistutuksen tuohon palkka pvän mennessä?
Kommentit (6)
Vastaisuuden varalle kannattaa säästää tuon sähkölaskun verran, kun se kuitenkin sieltä säännöllisesti tulee niin säästyy ylimääräisiltä kuluilta. (Eikä ostaa mitään kivaa, jos siihen ei ole varaa).
Mulle kävi kerran niin että katkaisivat sähköt kun olin vahingossa maksanut väärän summan. Mitään muistutusta en saanut.
Oli aika järkytys.
En vaihtanut edes yhtiötä tuolloin kun menin niin hämilleni. Pitäisiköhän....
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:43"]
Kannattaa soittaa etukäteen ja siirtää maksupäivä. Maksupäivän siirto ei maksa mitään mutta muikkari kerkii lähteä jos et maksa. Muikkari maksaa sulle 5€ jolla ostaisin mieluummin jotain kivaa.
[/quote]
Sen vitosen voi muuten myös säästää, voi sitten ensi kerralla olla helpompaa laskun maksaminen.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:46"]
Mulle kävi kerran niin että katkaisivat sähköt kun olin vahingossa maksanut väärän summan. Mitään muistutusta en saanut. Oli aika järkytys. En vaihtanut edes yhtiötä tuolloin kun menin niin hämilleni. Pitäisiköhän....
[/quote]
Miksi?!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:46"]Vastaisuuden varalle kannattaa säästää tuon sähkölaskun verran, kun se kuitenkin sieltä säännöllisesti tulee niin säästyy ylimääräisiltä kuluilta. (Eikä ostaa mitään kivaa, jos siihen ei ole varaa).
[/quote]
Ei mitään kivaa ostetukkaan vaan ihan pakko oli ostaa uudet silmälasit. Jos sillä syyllä sitten on niin väliä.
Ap
Kannattaa soittaa etukäteen ja siirtää maksupäivä. Maksupäivän siirto ei maksa mitään mutta muikkari kerkii lähteä jos et maksa. Muikkari maksaa sulle 5€ jolla ostaisin mieluummin jotain kivaa.