Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pettämistä vai ei, rakastanko vai en

Vierailija
13.08.2015 |

nainen heitti minua ulos kun huvitti, piti mykkäkouluja,uhkaili erolla, kiristi asioilla teki kerran lähestymiskiellon(en ole koskaan lyönyt ym),  koskaan ei sanonut että rakastaa minua, sanoin myöhemmin että jätän sinut

jätin naiseni, tutustuin yhteen naiseen hänen aloitteesta, kiinnostui minusta, käytiin kerran ulkona ja pari kertaa kahvilla, ei pantu mutta suihin otti, noh tämä loppui siihen kertaan.

tapasin toisen naisen,otti suihin muutaman kerran, käytiin muutama kerta ulkona mentiin hotelliin ei seksiä, toisella kerralla hotellissa nainen olisi antanut mutta ei pantu en pystynyt.

nainen väittää että petin vaikkemme oltu yhdessä oltiin selvästi erossa ja oli jo toisen naisen kohdalla jo vaihtanu paikkakuntaa.

palattiin yhteen muutama kuukausi takaperin hänen mielestä petin omasta mielestäni en.

käytän naiseen rahaan, maksan kaikki ruokailumme ym, ajan hänen luokseen lähes päivittäin, kuitenkin vähintään joka toinen päivä, arkisin suoraan töistä (kotoa töihin matkaa 99km, töistä hänen luokseen on noin 179km ja hänen luota omaan kotiini on noin 127km tulee arkisin sellanen 400km per pvä, halaan häntä, pussaan, käydään syömässä ym aina kun olen, läsnä, vietän vklpt kaikki hänen kanssaan, nainen väittää etten rakasta häntä, olen varannut matkan meille jamaicaan (4700e) varausmaksu maksettu.

tämä ihminen on sanonut koko suhteemme aikana (5v) 2 kertaa että rakastan  ja myöhemmin perunut sanansa ja sanonut ettei tiedä mitä rakkaus on.

nainen kerran nukkui toisen miehen kanssa alasti meidän aikana (en tiedä tapahtuiko muuta) onko tämä mielestänne oikein/pettämistä.

olen kaksi kertaa pyytänyt häntä kihloihin, ensimmäinen kihlasormus kustansi yht +1600€ toinen sormus +11000€ ja tämä ennen kahta naista.

olemme hankkimassa yhteistä asuntoa, en saa lainaa kun vasta vuoden päästä kun ei ole luottotietoja kun aikaisemmin masennuin, menetin työni laskut painoi päälle, tämä siitä kun nainen jätti minut ja murskasi sydämmeni tämä tapahtui noin 3vuotta sitten. noh naiselle tämä on ongelma, minun pitäisi myydä keräily autoni nyt heti vaikka tyyliin tappiolla jotta ottaisin osaa asunnon hankkimiskuluihin hänelle ei riitä että yritän myydä sitä pois arvonsa hinnalla pienellä joustolla.. hänelle ei riitä että ostan puolet vuoden päästä asunnosta vaikka tehtäisiin paperit ja maksaisin siltä ajalta asumisesta vuokraa... säästän hänelle rahaa vakuudeksi 1500-2000e

vähän sekava teksti kun töitä teen samalla mutta mutta.. en hae mitään jätä se nainen juttuja, rakastan häntä oikeasti ja haluan olla hänen kanssaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se?

Vierailija
2/18 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kysymyksesi, mutta oikeastiko uudet tuttavuudet ottavat heti suihin, mutta ei panna?

Vierailija
4/18 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lakkaa olemasta kynnysmatto ja hanki oma elämä.

Vierailija
5/18 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:39"]

Ei ollut kysymyksesi, mutta oikeastiko uudet tuttavuudet ottavat heti suihin, mutta ei panna?

[/quote]

ei varmaa lyhyesti kirjotettu

Vierailija
6/18 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:39"]

[/quote]

itse olen antanut ensitreffeille pelkästään suihin enkä harrastanut sen jälkeen seksiä.

[/quote]

Vierailija
7/18 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole bussikuski.

Vierailija
8/18 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt järki käteen, mies. Jos jo seurusteluaika on tuollaista vuoristorataa, niin millaista elämä olisi sitten, kun olisitte sitoutunut yhteen ja teillä olisi ehkä lapsiakin? Naisella on selkeästi henkisiä ongelmia, ainakin itsetunnon kanssa, ehkä muitakin. Vaikka sinä rakastat, se ei pitkälle riitä. Ota etäisyyttä, sano, että tämä ei riitä sinulle. Sinulla olisi ilmeisesti vientiä muutenkin. Löydät kyllä tasapainoisen suhteen ja naisen, joka oikeasti välittää.

Älä ainakaan luovu mistään itselle tärkeästä (harrasteautot) toteuttaaksesi hänen unelmiaan (asunto).

Vierailija
9/18 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:49"]

Toivottavasti et ole bussikuski.

[/quote]

varmasti bussikuskeilla varaa tollasiin menoihin.... äkkiseltään laskettuna pelkät polttoainekulut noin 1000-1500ekk riippuen kiisseli vai bensa vehe...

T:taksikuski.

Vierailija
10/18 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö joku sinulle tyhmyyttä?

Vierailija
11/18 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:32"]

nainen heitti minua ulos kun huvitti, piti mykkäkouluja,uhkaili erolla, kiristi asioilla teki kerran lähestymiskiellon(en ole koskaan lyönyt ym),  koskaan ei sanonut että rakastaa minua, sanoin myöhemmin että jätän sinut

jätin naiseni, tutustuin yhteen naiseen hänen aloitteesta, kiinnostui minusta, käytiin kerran ulkona ja pari kertaa kahvilla, ei pantu mutta suihin otti, noh tämä loppui siihen kertaan.

tapasin toisen naisen,otti suihin muutaman kerran, käytiin muutama kerta ulkona mentiin hotelliin ei seksiä, toisella kerralla hotellissa nainen olisi antanut mutta ei pantu en pystynyt.

nainen väittää että petin vaikkemme oltu yhdessä oltiin selvästi erossa ja oli jo toisen naisen kohdalla jo vaihtanu paikkakuntaa.

palattiin yhteen muutama kuukausi takaperin hänen mielestä petin omasta mielestäni en.

käytän naiseen rahaan, maksan kaikki ruokailumme ym, ajan hänen luokseen lähes päivittäin, kuitenkin vähintään joka toinen päivä, arkisin suoraan töistä (kotoa töihin matkaa 99km, töistä hänen luokseen on noin 179km ja hänen luota omaan kotiini on noin 127km tulee arkisin sellanen 400km per pvä, halaan häntä, pussaan, käydään syömässä ym aina kun olen, läsnä, vietän vklpt kaikki hänen kanssaan, nainen väittää etten rakasta häntä, olen varannut matkan meille jamaicaan (4700e) varausmaksu maksettu.

tämä ihminen on sanonut koko suhteemme aikana (5v) 2 kertaa että rakastan  ja myöhemmin perunut sanansa ja sanonut ettei tiedä mitä rakkaus on.

nainen kerran nukkui toisen miehen kanssa alasti meidän aikana (en tiedä tapahtuiko muuta) onko tämä mielestänne oikein/pettämistä.

olen kaksi kertaa pyytänyt häntä kihloihin, ensimmäinen kihlasormus kustansi yht +1600€ toinen sormus +11000€ ja tämä ennen kahta naista.

olemme hankkimassa yhteistä asuntoa, en saa lainaa kun vasta vuoden päästä kun ei ole luottotietoja kun aikaisemmin masennuin, menetin työni laskut painoi päälle, tämä siitä kun nainen jätti minut ja murskasi sydämmeni tämä tapahtui noin 3vuotta sitten. noh naiselle tämä on ongelma, minun pitäisi myydä keräily autoni nyt heti vaikka tyyliin tappiolla jotta ottaisin osaa asunnon hankkimiskuluihin hänelle ei riitä että yritän myydä sitä pois arvonsa hinnalla pienellä joustolla.. hänelle ei riitä että ostan puolet vuoden päästä asunnosta vaikka tehtäisiin paperit ja maksaisin siltä ajalta asumisesta vuokraa... säästän hänelle rahaa vakuudeksi 1500-2000e

vähän sekava teksti kun töitä teen samalla mutta mutta.. en hae mitään jätä se nainen juttuja, rakastan häntä oikeasti ja haluan olla hänen kanssaan.

[/quote]

ja tuo 1500e-2000e oli kuukadessa mitä annan asuntoa varten jemmaan..

Vierailija
12/18 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit naisen työntääksesi munasi muiden suuhun? Tämä lause koska ilmeisesti naisen käytös noin muuten on ihan ok, kun yhteenkin halusit palata...

Vierailija
13/18 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä Jos ei ole yhdessä. Mutta miksi jätit? Koska hullu? On se vieläkin.

Vierailija
14/18 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:39"]Ei ollut kysymyksesi, mutta oikeastiko uudet tuttavuudet ottavat heti suihin, mutta ei panna?
[/quote]

Mietin samaa.

Vierailija
15/18 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää mikä kynnysmatto sinä olet sille naiselle. Naisen täytyy olla melkoinen manipuloija, että tuommoista rakastat! Et taida olla kovin älykäs tai sitten itsearvostuksesi on nollassa kun kerjäät rakkaustta tuolta naiselta!

Vierailija
16/18 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen löytänyt itselleen rikkaan ja heikkolahjaisen elättäjämiehen. Saa kohdella miten sattuu, mutta rahaa tulee.

Jätä se. Se ei rakasta sinua.

Vierailija
17/18 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe ny hyvä mies menemään ei se sua rakasta. Kertomasi mukaan hän ei itsekään ole jaksanut pahemmin valehdella rakastavansa. Jos jo seurusteluvaiheessa mennyt noin kivisesti niin tulee menemään vaan huonompaan jos naimisiin menette. Älä nyt helvetissä siis mene naimisiin. Mieti kirjoittamaasi ja kaikkea minkä kanssa et ole ok mutta nainen haluaa ja vaatii. Siinä on vastauksesi. Saat kyllä naisen muualtakin ja todennäköisyys on puolellasi että se seuraava on parempi. Tuo nyt vain kuulostaa huonolta ihmiseltä.

Tiedän että sanoit ettet hae mitään "jätä se" juttuja, mutta ei täällä ihmiset voi hyvällä omallatunnolla vain katsoa tota ja sanoa neuvoja joilla olisitte yhdessä. Naisellasi on henkisiä ongelmia (lähestymiskielto, kiristäminen jne), ja jos kaikesta järjestä huolimatta tunnet tarvetta jäädä hänen kanssaan niin voi olla että sinullakin on ja teidän molempien pitää työstää asioita mutta ei yhdessä.

Onnea matkaan AP mitä ikinä teetkään.

Vierailija
18/18 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:39"]Ei ollut kysymyksesi, mutta oikeastiko uudet tuttavuudet ottavat heti suihin, mutta ei panna? [/quote] Mietin samaa.

[/quote]

No tää on niin taas jonkun lassukan provo, minkä ihmeen takia sitä alkaisi tuntemattomalle lastinpurkauskoneeksi saamatta itse mitään.