Noni. Koira oli oksentanut ja ripuloinut yöllä valkoisen maton pilalle
Sellainen kiva ylläripylläri aamulla. On tietysti kurjaa, kun rassukka on pipi, mutta kyllä pari valittua sanaa pääsi. Joulukuussa ostettu matto, en usko, että saan sitä enää puhtaaksi....
Kommentit (35)
Vähän hassua kutsua miestään koiraksi. Ihanan virkistävä uutuus tällä palstalla!
Mies syöttänyt sille taas suklaata leikillään? Vai lasten vanukkaat?
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti mikä mies, miks miehet on tuollaisia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt katse peiliin ja kysy: Miksi minä koiranomistaja ostin valkoisen maton? Kenen syy tämä on?
Minun koira on jo 3v ja sisäsiisti. En olisi tämmöistä arvannut.
Luulisi, että koira herättäisi voidessaan noin huonosti. Meillä porukoiden koira pyytää kyllä aina päästä ulos, jos maha on sekaisin, joten vahinkoja ei ole (sisällä) sattunut oikein koskaan. Rivarissa asuvat ja kyllä sitä joskus on tullut pyöriteltyä silmiä, kun äiti sanoo, että koira halusi yöllä kolmesti ulos, kun oli maha sekaisin, mutta toisaalta mieluummin ripuloi ulos kun sisälle matolle. Koska lattiallehan koira ei koskaan p*skanna, voi mennä lattia likaiseksi :D Tuttavan koira oli tähdännyt kortin päälle sen ainoan kerran, jonka joutui tekemään tarpeet sisälle. Siinä saa olla jo aika hyvä sihti, ettei mene lattian puolelle.
Mulla koira on ollut ihan normaali ja sitten yhtäkkiä vaan oksentanut matolle ihan edessäni. Koirakin oli hämmentynyt mitäs tässä nyt tapahtui.
Sellaista se eläinten kanssa on. Meillä on valkoiset sohvat, mutta ei tulis mitään ilman irrotettavia ja pestäviä päällisiä. Matotkin on vaaleita, mutta olen perustellut sen sillä, että yhtä ällöä se ripaska on minkävärisellä matolla vaan.
Nytkin on olohuoneen iso matto varotoimenpiteenä rullalla seinän vierellä, kun toisella kissalla on joku ongelma. Muut matot on lyhyitä pätkiä, niin voi pestä vaikka koneessa tai pienessä kylppärinnurkassa lattialla.
Kun koiralle tuli akuutti haimatulehdus, sitä ripaskaa oli aika lailla joka paikassa matoilla ja lattioilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on syöttänyt koiralle suklaata? Hyi hitto mikä hullu! Miksi ap olet tuollaisen miehen kanssa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on syöttänyt koiralle suklaata? Hyi hitto mikä hullu! Miksi ap olet tuollaisen miehen kanssa??
TÄMÄ 1000 KERTAA
Ap: tee rikosilmoitus miehestä NYT HETI
Oma koirani kerran poissa ollessani oli ripuloinut lattialle ja piilottanut lätäkön maton alle vetämällä maton reunan siihen päälle. Tulin kotiin hirveään hajuun ja tuntitolkulla etsin sitä piilotettua p*skaa :D Ei koirat sitä kiusallaan tee, vain äärimmäisessä hädässä.
Tsemppiä sulle! Onhan se kamalaa kun valkoisessa matossa on paskaa! Voimahali!
Onneksi kaupasta voi ostaa uuden valkoisen maton.
Itse olisin tuossa tilanteessa huolissani siitä koirasta enkä jostain matosta. Miksi se koira on ripuloinut ja oksennellut yöllä?
Matto pesuun tai roskiin. Koira eläinlääkäriin jos ripuli jatkuu. Minulla koira oli lähellä kuolla kun tuli verinen ripuli ja oksennustauti. Oli kaksi päivää tiputuksessa. Koira on tärkeämpi kuin matto. Mutta senhän tiedätkin.
Vierailija kirjoitti:
Matto pesuun tai roskiin. Koira eläinlääkäriin jos ripuli jatkuu. Minulla koira oli lähellä kuolla kun tuli verinen ripuli ja oksennustauti. Oli kaksi päivää tiputuksessa. Koira on tärkeämpi kuin matto. Mutta senhän tiedätkin.
Tuskin tietää, kun on pakko laittaa keskustelu pystyyn matosta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt katse peiliin ja kysy: Miksi minä koiranomistaja ostin valkoisen maton? Kenen syy tämä on?
Arveletko, että maton värillä on vaikutusta ripuliin ja oksenteluun? Ruskeaa mattoa ei tarvitse pestä? 😄
Jätä se sika