Lue keskustelun säännöt.
Miksi satuhäiden morsiamet ovat niin vanhan näköisiä?
20.07.2015 |
Olen tässä koko viikonlopun katsellut vanhojen satuhäiden uusintoja enkä voi olla miettimättä miten nuo morsmaikut ovat noin vanhan näköisiä? Suurin osa tuntuu olevan 20-25v ja näyttävät 35v+. Itse olen 24v ja tuntuu että olen ihan teinin näköinen noihin verrattuna. Äskeisenkin jakson (Mirva 20v +Jani) morsiamen olisin helposti uskonut olevan ainakin 30v. Olenko itse sitten ihan lapsen näköinen vai nuo harvinaisen aikuisen näköisiä? Vai onko kyseiseen ohjelmaan vaan valikoitunut tuollaisia "tanttoja"?
Kommentit (22)
Aivan joo.Täällä on näitä melkein 18 veeltä näyttäviä morsiaita,kun muut on vanhoja tupakkanistejä.Hah haa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:00"]
Muutenkin aika ykstoikkoista häämuotia, kaikilla samanlainen olkaimeton puku oli sitten kroppa lihava tai luiseva. Karsea katsella näitä "päivä prinsessana" morsiamia. On tatskaa, läskiä, viinaa vedetään ja tupakka hampaissa. Monesta näkee, että hohhoijaa, ei tule kestämään toikaan satu. Eikun uudet häät ja uusi uusperhe kehiin. Sitten taas johonkin hääohjelmaan sössöttämään, "kun löysin tämän Reiskan/ Janin/ Peran terassilta ja heti mentiin jatkoille ja siellä se idea sitten synty, josko mentäis naimisiin". Ja taas kaikki alusta.
[/quote]
Jep, viinaa vedetään ja tupakka hampaissa. Ja parikin kertaa on sitten lopussa selvinnyt, että morsian on pieniin päin. Vetänyt aika hiljaiseksi.