Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kreetalle syyskuussa

Vierailija
20.07.2015 |

Syyskuussa Kreetalle olemme menossa all-inclusive hotelliin. Käteisellä maksaminen ei huoleta. Aikaisemmin Kreikassa matkustaessa kohtelu silloin ei ollut mielyttävimmästä päästä. Miten nykytilanteessa. Suomi on kaiken pahan alku ja juuri. En ole valittajatyyppiä. Onko kellään kokemuksia tältä kesältä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa ruotsia. Meitä on aina kohdeltu hyvin. Oletteko itse tylyjä ja epäkohteliaita?

Vierailija
2/6 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse he kreikkalaiset ovat asiansa sössineet, jo aika päiviä sitten. Turha sieltä on suomalaisia haukkua, mehän sinne rahaa kannetaan kaksinkertaisesti, ensin eu:n kautta ja sitten turisteina. Oppisivat vaan maksamaan veronsa, niin alkaisi siellä se touhu pelittämään.  Porugali, Espanja ja Islanti ovat nousseet ahdingosta omilla toimillaan, mutta mitä tekee Kreikka, löysät housuissa ja odottaa käsi ojossa lisää rahaa eu:lta! Itse vaan kiristetään vyötä, että saadaan kaikki verot ja muut maksuun, kun muut eivät saa asioitaan kuntoon..                                                                                      

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa aina ollut ystävällinen, hyvä kohtelu. Ei tulla iholle, mutta todella kohteliaita ja hyvä asiakaspalvelu.

Vierailija
4/6 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kreikkalaiset kostavat teille eri tavoin
Kannataa varoa. Olisi ehkä parasta perua varsinkin jos lapsia mukana.

Vierailija
5/6 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään myös syyskuussa kreetalle viikoks ja innolla odotan jo reissua. Mun äiti oli just kreikassa ja ei mitään ongelmia ollut.

Vierailija
6/6 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä tason all inclusivet on ap:lle tuttuja, mutta minä olen saanut parasta kohtelua aina Kreikassa ja erityisesti Kreetalla (kaupungista ja hotellista riippumatta, mutta hotellien tähtiluokitus on paikallisen asteikon mukaan ollut aina 5).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme