Minkä ikäisen päästäisit vielä virpomaan?
Kommentit (14)
Sen ikäisen, jota kiinnostaa virpominen. Ei meillä ainakaan enää alakoulun ylimmillä luokilla ollut tyttärellä intoa pukeutua trulliksi ja lähteä kiertämään. Mieluummin hän halusi olla avaamassa ovia virpomaan tuleville muille trulleille.
Aikuisikään asti, eli 18 vuotiaaksi asti.
Niin pitkään kun kehtaa ja haluaa .
Naapurin komistus vois virpoa mun luona, lienee 25v.
Kyllä pitäisin papan vielä liiterissä enkä päästäisi virpomaan ennen kuin ensi vuonna. Tältä vuodelta on virpomiset virvottu. Paitsi tietysti Pohojaanmaalla.
Ei ole ikärajaa. Täysi-ikäisenä jo ainakin voi huoletta käydä nahkavitsalla virpomassa.
Kävin 10v.nä. Olin aina ollut pitkä ikäisekseni. Soitin erään ovikelloa ja kysyin saako virpoa. Nainen sanoi ei, pisti oven kiinni ja sanoi miehelleen "iso akka"
Älkää kovin pitkiä lapsianne laittako virpomaan.
Vaikka olen kiltti ihminen, tuli paha mieli ja suivaannuin niin että söin omenan jonka olin saanut palkkioksi toisaalta ja pudotin raadon sen naisen postiluukusta. Siitäs sai.
Käy, voihan sitä aina identifioitua nuoremmaksi kuin mitä on. Ja jos joku ei hyväksy sitä niin huudat sille: "Transfoobikko!".
Näin jotain 12-vuotiaita trulleja, ihan liian isoja.
Oma poikani pohti tätä tänä vuonna ja päätyi seuraavaan: kun on ollut murrosiän kasvupyrähdys ja äänenmurros, niin ei enää sitten. :)
Meillä kävi viime vuonna kaksi vanhempaa tyttöä, ehkä noin 15-16 -vuotiaita. Minusta oli ihanaa, kun olivat vielä halunneet virpomaan.
Ei ainakaan yläkouluikäistä enää, 5-6 luokka vähän siinä ja siinä mut päästäisin jos askartelevat kunnolliset vitsat.