Creepyt palstalaiset
Siis mun selkäpiitä karmii (en tiedä, oonko ainoa, onhan tää vähän outoa) pari nimeltä mainitsematonta henkilöä palstalla VAIKKA en tiedä niistä mitään, mitä ne tekee, missä ne työskentelee, mitä ne näyttää, yms. Siis muutama "palstajulkku"antaa kylmiä väreitä. Muilla samaa vikaa? Ehkä just se, ettei niistä tiedä mitään, pistää pelottamaan... en tiedä.
Kommentit (31)
Ilmeisesti tosiasioiden kertominen on ahdistavaa. Noh, sellaisia te naiset olette.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:00"]
Minä olen ottanut tällä palstalla kaiken irti! On huvittavaa kuinka ihmiset kuvittelevat jotain henkilöhahmoja kommenttien taakse. Haloo ja päivää! Minä tehtailen noin 6 provoaloituata päivässä, vaihdan mielipidettä, näkökantojani, kerron mitä haluan. Tähänkin voisin lisätä että mies 29+1, eikä kukaan voisi tietää olenko. Anonyymipalsta ja ihmiset uskovat mitä haluavat. Hohhoijaa.
[/quote]Tuo vasta creepyä onkin.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:44"]
Itseä joskus ärsyttää (joo, miehenä, mutta ihan ihmisenäkin) se pakkomielteinen feministi, joka muistuttaa jokaisessa vähänkin aihetta sivuavassa ketjussa, kuinka miehiä arvostetaan yhteiskunnassa huomattavasti enemmän ja kuinka miehillä menee aina huomattavasti paremmin. En tiedä onko hän lesbo vai transgender/ms, mutta omaa negatiivista mielipidettään naiseudesta hän vain mainostaa.
[/quote]
Miten lesbous liitty negatiiviiseen mielipiteeseen naiseudesta?
Itseäni ärsyttää ne miehet, jotka tulevat joka yksinäisyysketjussa jankuttamaan miten naisilla on niin paljon helpompaa ja että nainen ei voi oikeasti olla yksinäinen, koska nainen voi "avata haaransa miehille" (juuri näillä sanoilla ilmaistu ketjuissa) ja jos ei sitä tee niin sitten saa syyttää yksinäisyydestään itseään. Huoh. Eipä jää epäselväksi miksi kyseiset miehet ovat yksin.
[/quote]
Monilla lesboilla vaan tuntuu olevan ongelmia naiseuden ja naisen roolin kanssa.
Ja se tyyppi, joka kyselee, onko huora aina huora ja jota vainotaan/ei vainota/voidaan vainota tänä päivänäkin.
Sitten on se Jenni-hullu, voi luoja sentään o_o
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:44"]
Itseä joskus ärsyttää (joo, miehenä, mutta ihan ihmisenäkin) se pakkomielteinen feministi, joka muistuttaa jokaisessa vähänkin aihetta sivuavassa ketjussa, kuinka miehiä arvostetaan yhteiskunnassa huomattavasti enemmän ja kuinka miehillä menee aina huomattavasti paremmin. En tiedä onko hän lesbo vai transgender/ms, mutta omaa negatiivista mielipidettään naiseudesta hän vain mainostaa.
[/quote]
Miten lesbous liitty negatiiviiseen mielipiteeseen naiseudesta?
Itseäni ärsyttää ne miehet, jotka tulevat joka yksinäisyysketjussa jankuttamaan miten naisilla on niin paljon helpompaa ja että nainen ei voi oikeasti olla yksinäinen, koska nainen voi "avata haaransa miehille" (juuri näillä sanoilla ilmaistu ketjuissa) ja jos ei sitä tee niin sitten saa syyttää yksinäisyydestään itseään. Huoh. Eipä jää epäselväksi miksi kyseiset miehet ovat yksin.
[/quote]
Toisaalta naiset täällä kuitenkin toitottavat jatkuvasti kuinka nainen on se, joka valitsee kumppaninsa ja miesten on siihen tyytyminen.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:13"]
Sitten on se Jenni-hullu, voi luoja sentään o_o
[/quote]
Nyt mä vasta tajusin, mitä Jenni-hullulla tarkoitetaan. :D Luulin, että puhuttiin josta hullusta Jennistä.
Ikis on creepy. 4-5 eri aloitusta ikäeroon liittyen joka vitun päivä. Sitten se vastaa itselleen vielä (näissä on yleensä N21 tat N24)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:00"]
Minä olen ottanut tällä palstalla kaiken irti! On huvittavaa kuinka ihmiset kuvittelevat jotain henkilöhahmoja kommenttien taakse. Haloo ja päivää! Minä tehtailen noin 6 provoaloituata päivässä, vaihdan mielipidettä, näkökantojani, kerron mitä haluan. Tähänkin voisin lisätä että mies 29+1, eikä kukaan voisi tietää olenko. Anonyymipalsta ja ihmiset uskovat mitä haluavat. Hohhoijaa.
[/quote]
Minä kuvittelen tuollaisen käytöksen taakse idiootin, mahdollisesti mielenterveyseläkkeellä olevan yksinäisen epäonnistujan, jolla on paljon vapaa-aikaa eikä mitään järkevää tekemistä. Lisäksi sairas mielenlaatu, kun saa nautintoa palstalla roikkumisesta ja tarinoiden keksimisestä. Ainoa elämä kuluu provoiluun vauvapalstalla, well done...
[/quote]
Njaa, lähinnä lomahupia ollut.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:00"]
[/quote]
Minä kuvittelen tuollaisen käytöksen taakse idiootin, mahdollisesti mielenterveyseläkkeellä olevan yksinäisen epäonnistujan, jolla on paljon vapaa-aikaa eikä mitään järkevää tekemistä. Lisäksi sairas mielenlaatu, kun saa nautintoa palstalla roikkumisesta ja tarinoiden keksimisestä. Ainoa elämä kuluu provoiluun vauvapalstalla, well done...