Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on lempikukkasi?

Vierailija
20.07.2015 |

Mistä kukista pidät eniten? Entä onko sinulla "inhokkikukkaa"?

Minun lempikukkia on mm. kissankello, puna-apila, liljat ja orkideat.

En niin välitä krysanteemeista, begonioista, samettikukista ja pioneista.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissankello ja lemmikit on kauniita, pieniä kukkia. Liljoja rakastan eniten, tunnesyistä. Liljat on olleet elämässä mukana hyvissä ja huonoissa muistoissa :) En oikeen inhoa mitään kukkaa, ainakaan tiedosta. Mutta tekokukat on joo mauttomia. Toki jos ei kukista voi huolehtia ja haluaa niitä ihailla, niin onhan se vaihtoehto sekin jollekulle.

Vierailija
22/33 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole tainnut sanoa ruusua lempikukakseen? En sano minäkään, vaan vastaan: kissankello, kielo, metsätähti, metsäkurjenpolvi, puna-ailakki, niittyleinikki, lumme, sinivuokko, lemmikki ja tupasvilla. Siankärsämö, pietaryrtti ja ojakärsämö on vähemmän lemppareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempikukkia on aina olleet hortensiat ja pionit, jo ennen niiden blogibuumia ;). Kallat on myös kauniita.

Vierailija
24/33 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kathleen Kelly: "I love daisies."
Joe Fox: "You told me."
Kathleen Kelly: "They're so friendly. Don't you think daisies are the friendliest flower?"

Tuli vain mieleen kun katsoin viikonloppuna pitkästä aikaa Sinulle on postia -leffan :)

Vierailija
25/33 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikko, päivänkakkara, lemmikki, kissankello, suopursu, voikukka, kissankäpälä, siankärsämö, tuomi, sireeni, kielo, ruiskaunokki, hortensia, ruusu, banksia, lilja, lumme, ulpukka.

"inhokkeja" muovisen näköiset (jotkut orkideat esim), begoniat, karjalanneito, tekokukat ilman muuta jos nekin lasketaan

Vierailija
26/33 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempikukka on kalla. Muita kukkia inhoan.

Vierailija
27/33 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:48"]

[/quote]Pidätkö pelkistetystä, mustavalkeasta ja jopa graafisesta tyylistä? Ja onko sinulla hyvin tarkka maku?

Vierailija
28/33 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikki suosikki, orkidea inhokki

Vierailija
29/33 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:48"]

[/quote]Pidätkö pelkistetystä, mustavalkeasta ja jopa graafisesta tyylistä? Ja onko sinulla hyvin tarkka maku?
[/quote]
Pidän. Kyllä mä aika tarkka oon. Mitään ylimääräistä hörhelöä ei sais olla missään.

Vierailija
30/33 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:48"] Lempikukka on kalla. Muita kukkia inhoan. [/quote]Pidätkö pelkistetystä, mustavalkeasta ja jopa graafisesta tyylistä? Ja onko sinulla hyvin tarkka maku? [/quote] Pidän. Kyllä mä aika tarkka oon. Mitään ylimääräistä hörhelöä ei sais olla missään.

[/quote]Arvasin :) Tuli heti vaikutelma tyylikkäästä, laatutietoisesta perfektionismia tavoittelevasta henkilöstä (naisesta).

Itse olen värihulluhörhelötyyppi..

Vierailija
31/33 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset liljat ja niiden tuoksu <3

Vierailija
32/33 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on jotenkin valloittavaa, että niin monet on vastanneet lempikukikseen hentoisia ja vaatimattomiakin niitty- ja metsäkukkia prameiden leikkokukkien ja istutettavien kukkien sijasta :)

Vierailija
33/33 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän luonnonkukista, eniten päivänkakkaroista ja kieloista. Leikkokukista pidän ruusuista, liljoista ja tulppaaneista valkoisena, vaaleanpunasena ja pinkkinä. Myös valkoisen amarylliksen ostan aina ensimmäiseksi adventiksi.