Mikä on lempikukkasi?
Mistä kukista pidät eniten? Entä onko sinulla "inhokkikukkaa"?
Minun lempikukkia on mm. kissankello, puna-apila, liljat ja orkideat.
En niin välitä krysanteemeista, begonioista, samettikukista ja pioneista.
Kommentit (33)
+++ auringonkukka ja orvokki
- - - tekokukat
Voikukka. Rehottaa yhtälailla kun itsekin,
Krookus, apila, hyasinttit, saniaiset, kanervat, kissankellot, rentukat, lupiinit, ruusut ja voikukat, pihatatarit, auringonkukatki tietty :3
Liljat ja orkideat unohtu mainita + Kielo kunniaan! :)
Syreenin ja tuomen kukka! Tuoksujen vuoksi...:)
Voikukka, vaikka onkin rikkakasvi. Tuo mieleen lapsuuden muistot.
Orvokki, niittyleinikki, voikukka, lupiini
Auringonkukka, kaktukset, pienikukkaiset ruusut ja kärhöt ovat suosikkejani. Inhokkina ehkä pelargonit.
Kaikkien muotibloggaajien lempikukka tuntuu nykyisin olevan pioni. Sellaisen huomion olen tehnyt.
kielo, metsätähti, valkovuokko, kissankello ♡
Syreeni, kielo, valkoinen amaryllis.
Pelargonia ei ole kovin kaunis enkä pidä sen tuoksusta.
Mun suosikkeja ovat pionit. Tykkään tosi paljon myös kissan- ja harakankelloista, lemmikeistä, narsisseista ja orkideoista. En pidä gerberoista, krysanteemeista, kehäkukista ja muista vastaavista enkä myöskään kesä- ja ruusubegonioista. Mainitaan nyt vielä, että pidän tulilatvoja sympaattisina.
Kissankäpälä, maariankämmekkä ja suopursu.
Kissankäpäliä kasvoi harjulla aurignonpaisteessa lapsuudenkotini vieressä.
Maariankämmekät ja suopursut ovat jotenkin mystisiä kukkia. Se suopursujen tuoksu suolla on huumaava.
Mun lemppareita on kaikki sellaiset kukat, jotka näyttää joltain erikoiselta, esim. apinalta, ihmishahmolta, leijonan kasvoilta, pääkallolta, hämähäkiltä, keijulta, tms.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 03:55"]
Mun lemppareita on kaikki sellaiset kukat, jotka näyttää joltain erikoiselta, esim. apinalta, ihmishahmolta, leijonan kasvoilta, pääkallolta, hämähäkiltä, keijulta, tms. http://tinyurl.com/onerl7d
[/quote]
Creepy as fuck.
Vaaleanpunainen pioni, kaunis ja tuoksu on taivaallisen ihana.
Lempikukka on plumeria:
https://toptropicals.com/pics/garden/m1/raznozw/Plumeria_rubra026.jpg
Inhokkia ei ole.