Pikaista apua vailla!!!!!!
oon 15 vuotias tyttö ja tässä toissailtana tuli viilleltyä ja olo helpottui. Tämän jälkeen tajusin mitä olin tehnyt ja että millaiset jäljet jää, sitä en todellakaan halua. Tiedän tämä oli tyhmää ja ei järkeä joten ei tarvitse sitä erikseen tulla sanomaan. Tiedän että jos mitäään ei tee, niin arvet jää.
Joten tarvin apua että miten voi saada nämä nopeasti kädestä pois ja ehkäistä arpien jääntiä? Noin kuukauden päästä olisi sukulaisen häät eikä jakkuni peitä tuota kohtaa kädestä. Näin kesälläkin on erittäin hankalaa kun topissa en voi liikkua. Auttakaa, mieluiten jotain mitä voin tehdä ns. salassa tai hirveästi huomiota aiheuttamatta. Vanhemmat ei saa tietää. Pliis auttakaa mua!
Kommentit (3)
Mene apteekkiin näyttämään niitä. On olemassa salvoja, jotka nopeuttavat paranemista. Sitten tilaat ajan terveyskeskukseen tilanteesta keskustelemaan. Todennäköisesti apteekista sanovat saman neuvon. Kerro mitä olet tehnyt ja olet hädissäsi, voit saada piankin ajan.
Ehkä parempi, että soitat ensin sinne terkkariin, tai menet käymään, voivat olla reseptillä jotkut noista salvoista. Ja muutenkin tarvitset pikaista apua.
Tsemppiä sulle!
Käyt näyttämään ne haavat päivystyksessä että tarvitseeko tikkejä tai perhoslaastaria voivat laittaa. Samalla saat apua psyykkiseen puoleen
Mee kysyy demiltä, siellä on kaikki asiantuntijat.