Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut voi pettää, mennä jonkun ventovieraan kanssa sänkyyn?!!

Vierailija
20.07.2015 |

Ymmärrän kyllä sellaisen että rakastuu vaikka työkaveriin ja puoliso vaihtuu lennossa mutta miten nämä satunnaiset syrjähyppijät pystyy siihen, ja sitten menemään kotiinsa ukon ja lasten luo kuin ei mitään? Muutama tunti aiemmin alasti jonkun hikisen känniläisen pumpattavana :((( ehkä suuseksiäkin hyiii :(((

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap Oletko kuullut koskaan kännistä ja sen tavasta viedä estot?

XD älä hei viitsi.

Vierailija
22/31 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakastajat on olleet tuttuja, eivätkä yhden yön säätöjä. En käytä alkoholia.

Vierailija
24/31 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan tuota hommaa aina tilaisuuden tullen. Se on tavattoman ihanaa ja siinä tuntuu nuortuvan. Kotiin menen kuten vaikka kuntosalilta tms. Ei siitä mitään morkkiksia tule jos sellaista luulette?

Tiedätkös, että mitä psykologit ovat sanovat ihmisestä, jolle ei tule lainkaan tuollaisesta morkkista?

Aivan.

Vierailija
25/31 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos pettääkin tutun kanssa selvinpäin? En minä ainakaan mitään hikistä känniääliötä tahtoisi, tuskin sellasella edes seisoisi...

Vierailija
26/31 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti. En tosiaan kyllä minkään kännisen "pumpattavana" voisi ollakaan. Mutta esimerkiksi yhtä aikaa useamman selvän miehen kanssa sängyssä kyllä. Eli mitä ap oikein hait?

Vierailija
27/31 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voisi koskaan mennä sänkyyn ventovieraan kanssa. Tarvitsen mukaan intohimoa ja rakkautta, en pelkkää seksiä.

Vierailija
28/31 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisen vetovoiman takia. En näe toisen kanssa makaamisessa mitään pahaa. Ei minua haittaisi, jos mieheni kävisi välillä vieraissa, kunhan ei tuo kotiin tauteja tai lehtolapsia. Itse en ole maannut muiden kanssa sen jälkeen, kun menimme yhteen, mutta jos joku oikein vetävä tulisi vastaan, voisin sen ihan hyvin tehdäkin. Mistään yhden yön känniääliöstä tuskin saisi kunnon orkkuja, mutta esim. entinen poikkis voisi olla ihan mahdollinen tapaus tällä saralla. Tosin emme enää tapaa, koska asumme eri puolilla maata.

Vierailija
29/31 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä ei tunnu olevan mitään moraalia nykyään. Nussitaan ketä vaan ja missä vaan. Mä en halua edes yhden illan juttuja. En todellakaan pystyisi vaan panemaan jotain täysin vierasta, jonka on juuri tavannut ja jatkaa sitten matkaa. Mun täytyy tutustua ihmiseen kunnolla ja tarvitsen sen parisuhteen ja muutkin tunteet kun joku hetken himo, ennenkuin voin harrastaa seksiä. Puistattaa ajatuskin, että edes sinkkuna panisi kenen kanssa tahansa ja ajatus siitä, että pettäisin, saa mut voimaan oikeesti pahoin. Hyi vittu

Vierailija
30/31 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voisi koskaan mennä sänkyyn ventovieraan kanssa. Tarvitsen mukaan intohimoa ja rakkautta, en pelkkää seksiä.

Minä tarvitsen pelkkää intohimoa. Ei siihen rakkautta tarvita.

Vierailija
31/31 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Itse en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka tällä tavoin toimivat. Täysin moraalitonta ja ajattelematonta käytöstä. Myöskään alkoholin vaikutuksen alaisena oleminen kyseisessä tilanteessa ei ole mikään puolustus tai oikeuta tekoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä