Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut voi pettää, mennä jonkun ventovieraan kanssa sänkyyn?!!

Vierailija
20.07.2015 |

Ymmärrän kyllä sellaisen että rakastuu vaikka työkaveriin ja puoliso vaihtuu lennossa mutta miten nämä satunnaiset syrjähyppijät pystyy siihen, ja sitten menemään kotiinsa ukon ja lasten luo kuin ei mitään? Muutama tunti aiemmin alasti jonkun hikisen känniläisen pumpattavana :((( ehkä suuseksiäkin hyiii :(((

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tutun kanssa se ei ole pettämistä?

Vierailija
2/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:20"]

Eli tutun kanssa se ei ole pettämistä?

[/quote]

Minkälaista lakitekstiä tänne pitäisi suoltaa että saisi rauhan näiltä pätijöiltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan naiminen on pettämistä?

Vierailija
4/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun katsoo nyky perheitä ja yleensä ihmisiä. En ylläty lainkaan

Vierailija
5/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan tuota hommaa aina tilaisuuden tullen. Se on tavattoman ihanaa ja siinä tuntuu nuortuvan. Kotiin menen kuten vaikka kuntosalilta tms. Ei siitä mitään morkkiksia tule jos sellaista luulette?

Vierailija
6/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap Oletko kuullut koskaan kännistä ja sen tavasta viedä estot?

Vierailija
7/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aloituksessa on nyt 2 asiaa kummallisesti yhdistetty, pettäminen ja toisaalta se että miten voi mennä ventovieraan sänkyyn. Itse en pettäisi, kun pidän sitä vääränä, mutta näin sinkkuna nautin kyllä yhden illan seksistä ventovieraiden kanssa. En vaan ota seksiä niin kauhean vakavasti, minulle se on vaan luonnollisen himon tyydyttämistä eikä siihen sen syvempiä tunnesiteitä kaivata.

Vierailija
8/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorat.

Vierailija
9/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostona kusipää valehtelija miehelle, voisin pettää, hups niin olenkin tehnyt eikä kaduta yhtään.

Vierailija
10/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:19"]Muutama tunti aiemmin alasti jonkun hikisen känniläisen pumpattavana :((( ehkä suuseksiäkin hyiii :(((
[/quote] Miksi känniläisen? Oma vaimo petti ihan selvin päin erään kaksplus palstalta löytämänsä tyypin kanssa!

Vierailija
11/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 07:33"]Kostona kusipää valehtelija miehelle, voisin pettää, hups niin olenkin tehnyt eikä kaduta yhtään.
[/quote] ahaa. Et sitten parempaa keinoa keksinyt kuin pettää kostoksi? Aika tyhmä olet.

Vierailija
12/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 07:33"]Kostona kusipää valehtelija miehelle, voisin pettää, hups niin olenkin tehnyt eikä kaduta yhtään.
[/quote] ahaa. Et sitten parempaa keinoa keksinyt kuin pettää kostoksi? Aika tyhmä olet.
[/quote]

Ihan loistava keino, ei vituta enää yhtään niin paljon miehen valehtelu. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
13/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin kymppiä. Minäkin olen puoli vuotta ravannut vieraissa järjestelmällisesti. Joka kerta helpottaa ja siedän vaimoa nyt huomattavasti paremmin. Enkä aio lopettaa koskaan. Sai lehmä tosiaan mitä tilasi.

Vierailija
14/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihan samaa. On kuulemma Niin tavallista nykyään, että vaimot pettää. Ei meinannut eräs "mies" uskoa millään kun sanoin, että en ole sellainen vaimo eikä sellainen käytös herätä kunnioitusta. Olin melko humalassa kyllä, mutta järki leikkaa tuossa kohtaa kuitenkin ;)

Vierailija
15/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään voinut ennen edes kuvitella pettäväni. Sen jälkeen kun puolisoni petti minua, tuli siitä lähes pakkomielle. Minua siis petettiin, vaikka kaikki oli "niin ihanaa" ja "kulta, sussa ei ole mitään vikaa" ja "itse olen vain niin sekaisin". Tällainen elämä perheelleni siis puolestani valittiin, enkä valita tai välitä yhtään. Käy mulle. Todellakin käy. Kiva kun saa maistella uusia herkkuja ja avo on silti kiltimpi kuin koskaan ennen. Oikeastaan haluaisin vain kiittää tätä.

Vierailija
16/31 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Seksi vieraan kanssa on ihanaa, saa aina sen mahtavan tunteen kun panee jonkun kanssa ekaa kertaa. Morkkis kestää yleensä pari tuntia ja siksi petänkin aina vain silloin kun mies on lasten kanssa yön yli pois.

Vierailija
17/31 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:33"]

Harrastan tuota hommaa aina tilaisuuden tullen. Se on tavattoman ihanaa ja siinä tuntuu nuortuvan. Kotiin menen kuten vaikka kuntosalilta tms. Ei siitä mitään morkkiksia tule jos sellaista luulette?

[/quote]

Mielenkiintoista. Ei silti, elä kuten haluat kunhan et satuta toisia

Vierailija
18/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Seksi vieraan kanssa on ihanaa, saa aina sen mahtavan tunteen kun panee jonkun kanssa ekaa kertaa. Morkkis kestää yleensä pari tuntia ja siksi petänkin aina vain silloin kun mies on lasten kanssa yön yli pois.

kiitos rehellisyydestäsi

Vierailija
19/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 07:33"]Kostona kusipää valehtelija miehelle, voisin pettää, hups niin olenkin tehnyt eikä kaduta yhtään.

ahaa. Et sitten parempaa keinoa keksinyt kuin pettää kostoksi? Aika tyhmä olet.

Ihan loistava keino, ei vituta enää yhtään niin paljon miehen valehtelu. Sitä saa mitä tilaa.

Ja mies tietää tästä?

Vierailija
20/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä harrastanut yhden yön-juttuja. En vaan osaa kuvitella nauttivani seksistä jonkun ventovieraan kanssa. Olen siis sinkku. Pettäminen olisi vielä vaikeampaa, mutta siihen liittyy jo niin monet muutkin asiat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi