Mikä Mikael Jugnerissa viehättää?
En ymmärrä miten Jugner (-65) saa niin kauniita naisia, kun ei itse ole mikään komistus ja lyhyenläntäkin vielä. Entinen vaimo Maria (-73) on varsinainen kaunotar ja nykyinen avopuoliso Emilia (-90 tai -91) on myös varsina kivannäköinen ja lisäksi tosi nuori.
Rahako ratkaisee?
Kommentit (49)
Samaa ihmettelen että miten noin vastenmielisen oloinen mies saa tuon näköisiä naisia? Jungner on vaan jotenkin ihan älyttömän luotaantyöntävä. Siis toki rumempiakin miehiä löytyy tästä maasta, ulkonäkö ei välttämättä ratkaise läheskään kaikkea, mutta kun tuosta Mikaelista tulee sellainen limanuljaska-kuvotus-oksu-viba. Ei siis perustus edes luotaantyöntävään ulkonäköön vaan ihan koko olemukseen. No, ehkä se on se raha ja valta. Itse en koskisi pitkällä tikullakaan.
T: nainen 35 v.
Äly, lisäksi sellainen poikamainen vekkulius. Vähän niinkuin Hjalliksessakin.
Raha ratkaisee kuten aina. Nainen saa olla valokeilassa vaikka olisi täysi bimbo eikä omia ajatuksia
En tiiä, mutta kaverini (-92) oli aivan lääpällään kun satuttiin kerran näkemään se ohimennen. Siis samaan tyyliin lääpällään, kuin jotkut tytöt olisivat esim. Robinista. En ymmärrä.
Raha ja julkisuus. Näkee jo neidin poseerauksista millä asialla on.
Olen katsonut Jungnerin (kas nyt meneejo nimikin oikein) haastatteluja. Koko olemus on tosiaan lipevän oloinen minun silmääni, ei ole kyse vain ulkonäöstä.
ap
en niinkään ihmettele "ihan nätin" naisen Emilian pokaamista, mutta se Maria on aivan huikean kaunis, sitä on vaikea ymmärtää miten otti ulknäöltään niin eritasoisen miehen.
2, kaikki sinun tuntemasi naiset ovat huoria.
Äitisi oli rohkea pitäessään sinut.
Mikaelilla on kultainen luonne ja komea ulkonäkö, minkä paksu lompakko tuo hyvin esille.