Maailman toiseksi ihoystävällisin partavaahto?
Ostan aina Nivea-partavaahtoa, koska se on ylivoimaisesti ihoystävällisintä. Tajuttoman suuri ero muihin vaahtoihin joita olen kokeillut. Mielelläni ajattelisin että "ei se ole niin tarkkaa" että mitä vaahtoa käyttää. Mutta kun se ero vain on niin tajuttoman suuri. Eli Nivean sloganin pitäisi olla "ei se ole niin tarkkaa, mutta ero vain on niin tajuttoman suuri".
Noh... jos joskus en Niveaa löydä, niin mitäs minä sitten ostan? Mikä on toiseksi ihoystävällisin partavaahto? Ja siis nyt tarkoitan vain vaahtoja joita löytää normaaleista kaupoista. Älkää suositelko että itse alkaisin sekoitella joitain yrttejä.
Kommentit (11)
Kas, ihonhoitoketju. Näihin pitää aina jonkun tulla sanomaan, että läpsyttelee naamalleen vain sadevettä suoraan kourusta tai ei pese pärstäänsä koskaan. Ja luonnonmukaisinta on kasvatella mahtavaa kaulapartaa. Ajattelin vain sanoa, koska tällaisen kommentin ilmaantuminen tällaiseen ketjuun on vain ajan kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Kas, ihonhoitoketju. Näihin pitää aina jonkun tulla sanomaan, että läpsyttelee naamalleen vain sadevettä suoraan kourusta tai ei pese pärstäänsä koskaan. Ja luonnonmukaisinta on kasvatella mahtavaa kaulapartaa. Ajattelin vain sanoa, koska tällaisen kommentin ilmaantuminen tällaiseen ketjuun on vain ajan kysymys.
MINÄ ajan sähkökoneella ja ajon jälkeen läpsyttelen vettä naamalle ja partahöylällä iho sileäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MINÄ ajan sähkökoneella ja ajon jälkeen läpsyttelen vettä naamalle ja partahöylällä iho sileäksi.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Ei kestä. Sähkökone jättää pienen sängen, minkä saa höylällä pois. Partavaahtoa ei tarvi, kunhan terät on teräviä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa Gilletten geelissä on?
Ei sinällään tavallaan mitään vikaa: se on ihan ok, tavallinen vaahto siinä missä muutkin tavalliset vaahdot. Sillä saa parran ajettua ihan kätevästi. Jotkin aivan kamalat huonoimmat halpisvaahdot on sellaisia että parranajo on melkein tuskaa, suunnilleen sama kuin käyttäisi vaahdon sijasta saippuaa, tai suunnilleen sama kuin ei käyttäisi vaahtoa laisinkaan.
Mutta sen olen Niveassa huomannut että sitä kun käyttää niin ihoon tulee huomattavasti ylivoimaisesti vähiten vaurioita, iho pysyy parhaassa kunnossa, terveimpänä, ehjimpänä, parhaimman tuntuisena.
Jos olet mahtava raavas könsikäs niin eihän sulle sitten ole ihonhoito mitenkään tarkka juttu. Mutta valitettavasti minä en ole mikään metsuri-kullankaivaja-karhunkaataja-erämaankävijä. Tahdon että vähän turhan herkkä ihoni pysyy hyvänä.
ap
Näkeehän sen hyllystä, mikä on hyvää.
En tienny et mammoissa on näin paljon parrakkaita
Itse olen kyllä oikeasti metsuri-karhunkaataja-erämies, giletellä olen mennyt vuosia, mutta kanarialla kävimme viime talvena ja ostin jotakin paikallista ns. Parempaa vaahtoa, niin kyllä niissä eroa on. Seuraavaksi kokeilen tuota niveaa kun epsanjalaista ei viitti hakea, matkakustannusten vuoksi
Muutaman kokeilun jälkeen parhaaksi tai sopivimmaksi on osoittautunut Santa Maria del Fiore parranajosaippua. Kiinteä vaahto pysyy aloillaan niin kauan, että ehtii osaltaan pehmentää sänkeä ajoa varten. Tuoksu ja vaahdon tuntuma tekee ajon jälkeisen tunnelman kun vielä kerran käy kuuntelemassa löylyä. Kysyit normaalia kauppaa niin omasta mielestäni verkkokauppa on aivan normaali kun ostos tehdään kuitenkin kerran pari vuodessa niin sen vaivan näen mieluusti niin pääsee odottelemaan postilaatikon viereen "koska se tulee".