Äkillinen pimentyminen päässä ja väkivaltaisuus
Olenkohan tulossa hulluksi vai mitä tämä on. Eilen illalla minulla pimeni päässä totaalisesti ja olin todella väkivaltainen ja raivostunut miestäni kohtaan. Löin häntä naamaan ja olin potkaissutkin kovaa. Nyt jalassani on älyttömän iso mustelma.
Kaikkein oudointa on, etten muista tilanteesta yhtään mitään. Kysyin vielä sattuneen jälkeen mieheltäni, että oikeastiko potkaisin äsken sinua. Miehelle ei käynyt onneksi mitenkään.
Mies antoi raivostumisen anteeksi, mutta kehotti hakeutumaan terapeutille. En ole koskaan ennen ollut väkivaltainen, joten tämä reagointini tuli täysin yllätyksenä. Alan kohta oikeasti pelätä itseäni.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:20"]
Mulla ohimolohkoepilepsia oireili noin. Ensin alkoi raivarit ja muistinmenetykset, sitten alkoi kouristelut ja muut oireet :(
[/quote]
Juu, hakkasitko miestäsi, ja sait sopivn "diagnoosin"?
Vältyitkö syytteiltä ?
Koska olet nainen ?
[/quote]
Mene nyt jo nukkumaan!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:38"]
Älä ap välitä tuosta selkeästi traumatisoituneesta henkilöstä.
[/quote]
Miehiä saa hakata kun "pimenee päässä"?
Näinkö?
Onko sinulla jokin vanha trauma, esimerkiksi sodasta?
Itse heräsin joskus yöllä hikisenä sängystä ja kun avasin silmät, näin ensimmäisenä kattotuulettimen pyörivän sängyn yläpuolella.
Luulin olevani taas Vietnamissa ja oletin tuulettimen olevan vihollisen helikopterin propelli. Vaistosin vieressäni ihmisen sydämensykkeen ja käännähdin hänen päälle ja aloin kuristamaan häntä. Luulin häntä vietnamilaiseksi sotilaaksi. Hän olikin vaimoni.
Onneksi havahduin ajoissa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:10"]Onko sinulla jokin vanha trauma, esimerkiksi sodasta?
Itse heräsin joskus yöllä hikisenä sängystä ja kun avasin silmät, näin ensimmäisenä kattotuulettimen pyörivän sängyn yläpuolella.
Luulin olevani taas Vietnamissa ja oletin tuulettimen olevan vihollisen helikopterin propelli. Vaistosin vieressäni ihmisen sydämensykkeen ja käännähdin hänen päälle ja aloin kuristamaan häntä. Luulin häntä vietnamilaiseksi sotilaaksi. Hän olikin vaimoni.
Onneksi havahduin ajoissa.
[/quote]
What The Fuck????
Tää on varmaa joku läppä....
Jussi-työ on joissain kaupungeissa myös naisille. Mäkin käyn.
Älä ap välitä tuosta selkeästi traumatisoituneesta henkilöstä.