Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äkillinen pimentyminen päässä ja väkivaltaisuus

Vierailija
19.07.2015 |

Olenkohan tulossa hulluksi vai mitä tämä on. Eilen illalla minulla pimeni päässä totaalisesti ja olin todella väkivaltainen ja raivostunut miestäni kohtaan. Löin häntä naamaan ja olin potkaissutkin kovaa. Nyt jalassani on älyttömän iso mustelma. 

Kaikkein oudointa on, etten muista tilanteesta yhtään mitään. Kysyin vielä sattuneen jälkeen mieheltäni, että oikeastiko potkaisin äsken sinua. Miehelle ei käynyt onneksi mitenkään. 

Mies antoi raivostumisen anteeksi, mutta kehotti hakeutumaan terapeutille. En ole koskaan ennen ollut väkivaltainen, joten tämä reagointini tuli täysin yllätyksenä. Alan kohta oikeasti pelätä itseäni.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistettynä tähän koko ketjuun, hakeudu lääkäriin juttusille, joko yksityiselle tai tkhon, siellä selvitellään tuo fyysinen puoli, ja jos mitään fyysistä syytä ei vaivaan löydy, niin sen jälkeen tunne puoli eli jotain keskustelua onko elämässä ollut jotain mikä saattaisi selittää tuollaisen tunnepurkauksen.

Vierailija
2/66 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua neuvottiin ottamaan yhteyttä maria akatemiaan. Ne tosin ovat kesälomalla nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö hormonaalista ehkäisyä?

Vierailija
4/66 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykelääkkeitä käytössä?

Vierailija
5/66 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kasvain päässä voi aiheuttaa luonteenmuutoksia..

Vierailija
6/66 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:31"]

[/quote]

Käytän minipillereitä ja olen käyttänyt tätä samaa merkkiä jo reilun vuoden -ap

Vierailija
7/66 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:31"]

[/quote]

Käytän minipillereitä ja olen käyttänyt tätä samaa merkkiä jo reilun vuoden -ap
[/quote]

Lopeta. Mulla kans vintti pimeni kun söin pillereitä. Jopa hormonirengas sai aikaan ihan skitsoja kohtauksia.

Vierailija
8/66 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:31"]

Psyykelääkkeitä käytössä?

[/quote]

Psyykelääkkeitä ei ole käytössä

Ei kai tässä tosiaan pidä alkaa pelätä mitään kasvainta.

-ap

Vierailija
9/66 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:32"]

Joku kasvain päässä voi aiheuttaa luonteenmuutoksia..

[/quote]Tiedän tapauksen, joka alkoi kuristaa tuttavaansa yhtäkkiä ihan ilman syytä. Vietiin ensin kamarille ja sieltä päästyä lääkärille. Aivokasvain. Kuoli melko pian, aggressiivinen syöpä.

Vierailija
10/66 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pimeni niin ettet muista tilannetta ja täysin vierasta sinun normaalille käytökselle niin kävisin lääkärissä. Isäni sai yllättäen raivokohtauksia ja löytyi iso kasvain päästä.

Vierailija
11/66 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrille tutkimuksiin. epävakaa persoona, rajtilatyypi, mahdollista myös aivovamma tai päihde aiheuttajana.

Saatko useinkin suuttumiskohatuksia ehkä lievempinä?

Kannattaa keskustella asiaan perehtyneen kansssa enen kuin tapat jonkun .

Vierailija
12/66 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen toiminnan häiriö?

Vierailija
13/66 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ihmeessä lääkärissä!

Vierailija
14/66 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin!!

Vierailija
15/66 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:38"]

Psykiatrille tutkimuksiin. epävakaa persoona, rajtilatyypi, mahdollista myös aivovamma tai päihde aiheuttajana.

[/quote]

On ollut ennenkin pieniä suuttumisia, mutta ei koskaan mitään tällaista. Ihmeellisintä on etten muistanut koko asiaa 15 minuuttia tapahtuneen jälkeen. Vieläkään en muista mitään tapahtuneesta. 

Täytyy huomenna soittaa mielenterveysasemalle. -ap

Vierailija
16/66 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt myös kerran noin.
Toki taustalla oli yli vuoden viikottaista pahoinpitelyä, henkistä väkivaltaa joka päivä, eristämistä ystävistä ja suvusta.
Olin tappaa silloisen kumppanini puukolla. Onneksi havahduin ajoissa "tajuihini" ja se suhde loppui siihen.
Tapahtuneesta on jo useita vuosia, eikä ole koskaan toistunut vaikka olen ollut henkisen väkivallan kohteena jälkeenkin usein.
Mut ap, jos sua ihan oikeesti pelottaa toi tilanne niin mene lääkäriin ja VAADI tutkimuksia!

Vierailija
17/66 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on epävakaa pershäiriö ja muutenkin olen ollut kroonisesti vittuuntunut lähes koko ikäni ja saanut raivareita joskus monta kertaa päivässä mutta ikinä ei ole tapahtunut mitään pimenemistä tai muistinmenetystä. Mahdolliseen kasvaimeen kannattaa suhtautua niin että jos se nyt löytyy niin voit parantua. Jos taas et uskalla mennä lääkäriin koska et halua saada selville että sinulla on kasvain (tai joku verenvuoto tms) niin saatat olla puolen vuoden päästä kuollut tai halvaantunut. Menisin lääkäriin, tämähän saattaa olla onnenpotku kannaltasi ja vika löytyy ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija
18/66 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muuten jättäisi asiaa mielenterveyspuolen hoitoon pelkästään, jos kyse olisi vaikka kasvaimesta, mitä siellä ei välttämättä epäillä, niin psyykelääkkeet ei sitä paranna.

Vierailija
19/66 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi tutkimuksia! onko ollut päänsärkyjä? Näköhäiriöitä?

Vierailija
20/66 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:38"]

[/quote]

On ollut ennenkin pieniä suuttumisia, mutta ei koskaan mitään tällaista. Ihmeellisintä on etten muistanut koko asiaa 15 minuuttia tapahtuneen jälkeen. Vieläkään en muista mitään tapahtuneesta. 

Täytyy huomenna soittaa mielenterveysasemalle. -ap
[/quote] hui! Mulle on käynyt samoin ja silloin lensi kaikki miehen tavarat pihalle ja hakkasin miehen. Uusi lääkitys oli juuri aloitettu ja pimeni ihan täysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi