Äkillinen pimentyminen päässä ja väkivaltaisuus
Olenkohan tulossa hulluksi vai mitä tämä on. Eilen illalla minulla pimeni päässä totaalisesti ja olin todella väkivaltainen ja raivostunut miestäni kohtaan. Löin häntä naamaan ja olin potkaissutkin kovaa. Nyt jalassani on älyttömän iso mustelma.
Kaikkein oudointa on, etten muista tilanteesta yhtään mitään. Kysyin vielä sattuneen jälkeen mieheltäni, että oikeastiko potkaisin äsken sinua. Miehelle ei käynyt onneksi mitenkään.
Mies antoi raivostumisen anteeksi, mutta kehotti hakeutumaan terapeutille. En ole koskaan ennen ollut väkivaltainen, joten tämä reagointini tuli täysin yllätyksenä. Alan kohta oikeasti pelätä itseäni.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:29"]Olenkohan tulossa hulluksi vai mitä tämä on. Eilen illalla minulla pimeni päässä totaalisesti ja olin todella väkivaltainen ja raivostunut miestäni kohtaan. Löin häntä naamaan ja olin potkaissutkin kovaa. Nyt jalassani on älyttömän iso mustelma. Kaikkein oudointa on, etten muista tilanteesta yhtään mitään. Kysyin vielä sattuneen jälkeen mieheltäni, että oikeastiko potkaisin äsken sinua. Miehelle ei käynyt onneksi mitenkään. Mies antoi raivostumisen anteeksi, mutta kehotti hakeutumaan terapeutille. En ole koskaan ennen ollut väkivaltainen, joten tämä reagointini tuli täysin yllätyksenä. Alan kohta oikeasti pelätä itseäni. [/quote] Olet sosiopaatti psykopaatti tms. Näinhän täällä ajatellaan aina kun esim oli puhe seinäjoen teinisurmasta. [/quote] Aivann, Seinäjoen teinisurmahan oli vahinko (poliisikin sanonut teon olleen toistuva ja raaka). Eihän nyt teinityttö kykene ymmärtämään, mitä tapahtuu kun toista hakkaa puukolla useaan otteeseen.
[/quote]
Sama asia kuin av-mammojen mielestä naisten miehiä kohtaan harjoittama väkivalta.
Ihan utopiaa, vaikka tilastot on tässäkin ketjussa tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:21"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:13"]Niin, näinkö neuvotte miehiään hakkaavia naisia? Ihan vaan vahinko ja kasvain ? http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134 Femakoilla on femakoiden jutut. Ja taas miehet maksaa tulonsiirtoina naisten "terveydenhoitokuluja". Vaikka ämmä on vain puhtaasti väkivaltainen paska. [/quote] Jos henkilön persoonallisuus muuttuu yllättäen ja lisänä vielä päänsäryt, on oikea osoite lääkäri. Oli henkilö sitten mies tai nainen. [/quote] Ahaa, en ole palstalla koskaan moista kommenttia miehiä koskien nähnyt. Poliisi , turvakoti , elarit ja omaisuus pois on ne yleisimmät vinkit. Koskaan miehellä ei ole aivokasvainta, hormonihäiriötä tai masennusta. Naisilla niitä sitten selityksiä löytyykin. [/quote] Oletpa katkera. On varmasti rankkaa vihata vastakkaista sukupuolta noin paljon. Voimia sinulle jotta löytäisit rauhan. [/quote] Juu, nainen ei tappele, nujakoi, hakkaa tai valehtele? Oma äitini hakkasi minua ja veljeäni 4 vuotiaasta asti, ulkopuolisille oli täydellinen äiti. Vain miehet ovat pahoja miesvihapalstalla? [/quote] Sinun kannattaisi ottaa yhteyttä mielenterveystoimistoon. Ellet jo ole asiakas?
[/quote]
Ei tarvitse, tilastot kertovat naisten olevan väkivaltaisia, vaikka luulin lapsena olevan syypää äitini väkivaltaisuuteen.
Kuinka usein itse hakkaat miestäsi tai lapsiasi ?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:13"]Niin, näinkö neuvotte miehiään hakkaavia naisia? Ihan vaan vahinko ja kasvain ? http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134 Femakoilla on femakoiden jutut. Ja taas miehet maksaa tulonsiirtoina naisten "terveydenhoitokuluja". Vaikka ämmä on vain puhtaasti väkivaltainen paska. [/quote] Jos henkilön persoonallisuus muuttuu yllättäen ja lisänä vielä päänsäryt, on oikea osoite lääkäri. Oli henkilö sitten mies tai nainen. [/quote] Ahaa, en ole palstalla koskaan moista kommenttia miehiä koskien nähnyt. Poliisi , turvakoti , elarit ja omaisuus pois on ne yleisimmät vinkit. Koskaan miehellä ei ole aivokasvainta, hormonihäiriötä tai masennusta. Naisilla niitä sitten selityksiä löytyykin. [/quote] Oletpa katkera. On varmasti rankkaa vihata vastakkaista sukupuolta noin paljon. Voimia sinulle jotta löytäisit rauhan.
[/quote]
Juu, nainen ei tappele, nujakoi, hakkaa tai valehtele?
Oma äitini hakkasi minua ja veljeäni 4 vuotiaasta asti, ulkopuolisille oli täydellinen äiti.
Vain miehet ovat pahoja miesvihapalstalla?
[/quote]
Kaikki naiset eivät ole väkivaltaisia tai vihaa miehiä vaikka sinun äitisi on paha, eikä useimmat naiset todellakaan hyväksy äitisi tekoja. Ehkä olisi aika hakea apua traumojen selvittämiseen?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:21"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:13"]Niin, näinkö neuvotte miehiään hakkaavia naisia? Ihan vaan vahinko ja kasvain ? http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134 Femakoilla on femakoiden jutut. Ja taas miehet maksaa tulonsiirtoina naisten "terveydenhoitokuluja". Vaikka ämmä on vain puhtaasti väkivaltainen paska. [/quote] Jos henkilön persoonallisuus muuttuu yllättäen ja lisänä vielä päänsäryt, on oikea osoite lääkäri. Oli henkilö sitten mies tai nainen. [/quote] Ahaa, en ole palstalla koskaan moista kommenttia miehiä koskien nähnyt. Poliisi , turvakoti , elarit ja omaisuus pois on ne yleisimmät vinkit. Koskaan miehellä ei ole aivokasvainta, hormonihäiriötä tai masennusta. Naisilla niitä sitten selityksiä löytyykin. [/quote] Oletpa katkera. On varmasti rankkaa vihata vastakkaista sukupuolta noin paljon. Voimia sinulle jotta löytäisit rauhan. [/quote] Juu, nainen ei tappele, nujakoi, hakkaa tai valehtele? Oma äitini hakkasi minua ja veljeäni 4 vuotiaasta asti, ulkopuolisille oli täydellinen äiti. Vain miehet ovat pahoja miesvihapalstalla? [/quote] Kaikki naiset eivät ole väkivaltaisia tai vihaa miehiä vaikka sinun äitisi on paha, eikä useimmat naiset todellakaan hyväksy äitisi tekoja. Ehkä olisi aika hakea apua traumojen selvittämiseen?
[/quote]
Ehkä sinunkin olisi syytä lukea tilastoja naisten väkivaltaisuudesta?
Saatat yllättyä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:53"]
Jos olet nainen = hormonit , ehkäisy, väsymys, masennus, miehen osallistumattomuus kotitöihin.
Hyväksyttyä.
Jos olet mies = psyko , paska , raiskaaja, hakkaaja, murhaaja.
Näin tällä miesvihapalstalla.
[/quote]
Mietin kans, että ainut jälki jonka aloittaja mainitsee, on hänelle tullut iso mustelma, ja ainakin viisi ensimmäistä vastausta mietitään jotain fyysistä ongelmaa aloittajalla. Miksei asiaa ajatella niin kuin miesten tapauksessa, että aloittajalla on päässä vikaa ja se on vaan yksinkertaisesti paha?
Harvemmin tällä palstalla puolustellaan raiskaajia tai vaimonhakkaajia kasvaimilla tai vajaatoiminnoilla...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:21"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:13"]Niin, näinkö neuvotte miehiään hakkaavia naisia? Ihan vaan vahinko ja kasvain ? http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134 Femakoilla on femakoiden jutut. Ja taas miehet maksaa tulonsiirtoina naisten "terveydenhoitokuluja". Vaikka ämmä on vain puhtaasti väkivaltainen paska. [/quote] Jos henkilön persoonallisuus muuttuu yllättäen ja lisänä vielä päänsäryt, on oikea osoite lääkäri. Oli henkilö sitten mies tai nainen. [/quote] Ahaa, en ole palstalla koskaan moista kommenttia miehiä koskien nähnyt. Poliisi , turvakoti , elarit ja omaisuus pois on ne yleisimmät vinkit. Koskaan miehellä ei ole aivokasvainta, hormonihäiriötä tai masennusta. Naisilla niitä sitten selityksiä löytyykin. [/quote] Oletpa katkera. On varmasti rankkaa vihata vastakkaista sukupuolta noin paljon. Voimia sinulle jotta löytäisit rauhan. [/quote] Juu, nainen ei tappele, nujakoi, hakkaa tai valehtele? Oma äitini hakkasi minua ja veljeäni 4 vuotiaasta asti, ulkopuolisille oli täydellinen äiti. Vain miehet ovat pahoja miesvihapalstalla? [/quote] Sinun kannattaisi ottaa yhteyttä mielenterveystoimistoon. Ellet jo ole asiakas?
[/quote]
Ei tarvitse, tilastot kertovat naisten olevan väkivaltaisia, vaikka luulin lapsena olevan syypää äitini väkivaltaisuuteen.
Kuinka usein itse hakkaat miestäsi tai lapsiasi ?
[/quote]
Sinulla vaikuttaa olevan asiat todella huonolla tolalla. En hakkaa lapsiani enkä miestäni. Eikä mieheni hakkaa minua eikä myöskään lapsiamme. Jokainen nainen ei ole pahoinpitelijä kuten ei jokainen mieskään. Hae apua. Älä jää yksin taakkasi kanssa ja pilaa elämääsi äitisi takia.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:53"]
Jos olet nainen = hormonit , ehkäisy, väsymys, masennus, miehen osallistumattomuus kotitöihin.
Hyväksyttyä.
[/quote]
Mietin kans, että ainut jälki jonka aloittaja mainitsee, on hänelle tullut iso mustelma, ja ainakin viisi ensimmäistä vastausta mietitään jotain fyysistä ongelmaa aloittajalla. Miksei asiaa ajatella niin kuin miesten tapauksessa, että aloittajalla on päässä vikaa ja se on vaan yksinkertaisesti paha?
Harvemmin tällä palstalla puolustellaan raiskaajia tai vaimonhakkaajia kasvaimilla tai vajaatoiminnoilla...
[/quote]
Jos olisi yksinkertaisesti paha niin olisi ap:lla historiassa jo väkivaltaista käytöstä. Hän vaikuttaa itsekin järkyttyneen käytöksen muutoksesta
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:53"]
Hyväksyttyä.
[/quote]
[/quote]
Miesvihapalsta. Nainen on aina vain uhri. Masentunut tai kasvain. Näin se menee, koska
NAINEN ON AINA UHRI.
Vain mies voi olla paha ja väkivaltainen, ketjun peukutuksetkin sen todistaa "oikeaksi".
[/quote]
Olet sairas :(
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:32"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:53"] Jos olet nainen = hormonit , ehkäisy, väsymys, masennus, miehen osallistumattomuus kotitöihin. Hyväksyttyä. Jos olet mies = psyko , paska , raiskaaja, hakkaaja, murhaaja. Näin tällä miesvihapalstalla. [/quote] Mietin kans, että ainut jälki jonka aloittaja mainitsee, on hänelle tullut iso mustelma, ja ainakin viisi ensimmäistä vastausta mietitään jotain fyysistä ongelmaa aloittajalla. Miksei asiaa ajatella niin kuin miesten tapauksessa, että aloittajalla on päässä vikaa ja se on vaan yksinkertaisesti paha? Harvemmin tällä palstalla puolustellaan raiskaajia tai vaimonhakkaajia kasvaimilla tai vajaatoiminnoilla... [/quote] Miesvihapalsta. Nainen on aina vain uhri. Masentunut tai kasvain. Näin se menee, koska NAINEN ON AINA UHRI. Vain mies voi olla paha ja väkivaltainen, ketjun peukutuksetkin sen todistaa "oikeaksi". [/quote] Olet sairas :(
[/quote]
Naisten uhriutuminen sai juuri uuden ulottuvuuden kommentistasi.
Nainen hakkaa miestä , ja mies on mielestäsi sairas?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:32"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:53"] Jos olet nainen = hormonit , ehkäisy, väsymys, masennus, miehen osallistumattomuus kotitöihin. Hyväksyttyä. Jos olet mies = psyko , paska , raiskaaja, hakkaaja, murhaaja. Näin tällä miesvihapalstalla. [/quote] Mietin kans, että ainut jälki jonka aloittaja mainitsee, on hänelle tullut iso mustelma, ja ainakin viisi ensimmäistä vastausta mietitään jotain fyysistä ongelmaa aloittajalla. Miksei asiaa ajatella niin kuin miesten tapauksessa, että aloittajalla on päässä vikaa ja se on vaan yksinkertaisesti paha? Harvemmin tällä palstalla puolustellaan raiskaajia tai vaimonhakkaajia kasvaimilla tai vajaatoiminnoilla... [/quote] Miesvihapalsta. Nainen on aina vain uhri. Masentunut tai kasvain. Näin se menee, koska NAINEN ON AINA UHRI. Vain mies voi olla paha ja väkivaltainen, ketjun peukutuksetkin sen todistaa "oikeaksi". [/quote] Olet sairas :(
[/quote]
Naisten uhriutuminen sai juuri uuden ulottuvuuden kommentistasi.
Nainen hakkaa miestä , ja mies on mielestäsi sairas?
[/quote]
Huhuh.. Onpa rankat yleistykset.
Enpä kyllä muista lukeneeni yhtä omituisia ja vihamielisiä kirjoituksia kuin tämä raukka naistenvihaaja. :( minua säälittää.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:49"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:32"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:53"] Jos olet nainen = hormonit , ehkäisy, väsymys, masennus, miehen osallistumattomuus kotitöihin. Hyväksyttyä. Jos olet mies = psyko , paska , raiskaaja, hakkaaja, murhaaja. Näin tällä miesvihapalstalla. [/quote] Mietin kans, että ainut jälki jonka aloittaja mainitsee, on hänelle tullut iso mustelma, ja ainakin viisi ensimmäistä vastausta mietitään jotain fyysistä ongelmaa aloittajalla. Miksei asiaa ajatella niin kuin miesten tapauksessa, että aloittajalla on päässä vikaa ja se on vaan yksinkertaisesti paha? Harvemmin tällä palstalla puolustellaan raiskaajia tai vaimonhakkaajia kasvaimilla tai vajaatoiminnoilla... [/quote] Miesvihapalsta. Nainen on aina vain uhri. Masentunut tai kasvain. Näin se menee, koska NAINEN ON AINA UHRI. Vain mies voi olla paha ja väkivaltainen, ketjun peukutuksetkin sen todistaa "oikeaksi". [/quote] Olet sairas :( [/quote] Naisten uhriutuminen sai juuri uuden ulottuvuuden kommentistasi. Nainen hakkaa miestä , ja mies on mielestäsi sairas? [/quote] Huhuh.. Onpa rankat yleistykset.
[/quote]
Huhhhuh. Rakentavaa kommenttia, ihanaa. Aloittaja, kuten moni muukin nainen, on hakannut miestään.
Jo tilastojenkin valossa.
Kiellä toki, se ei asiaa poista. Vaikka haluatkin uhriutumisen olevan vain naisten yksinoikeus.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:05"]
Enpä kyllä muista lukeneeni yhtä omituisia ja vihamielisiä kirjoituksia kuin tämä raukka naistenvihaaja. :( minua säälittää.
[/quote]
Ai minä, joka kerron naisten tekevän parisuhteissa enemmän törkeitä väkivallantekoja miehiä kohtaan?
Tilastot eivät valehtele. Vaikka kuinka uhriudut.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:05"]
[/quote]
Ai minä, joka kerron naisten tekevän parisuhteissa enemmän törkeitä väkivallantekoja miehiä kohtaan?
Tilastot eivät valehtele. Vaikka kuinka uhriudut.
[/quote]
En uhriudu koska ei minua kukaan pahoinpitele enkä minä pahoinpitele ketään. Ei kaikki naiset ole uhreja kuten ei kaikki miehet pahoinpitelijöitä. Ja kyllä myös naiset pahoinpitelevät ja miehissä on uhreja. Hae apua, sinä olet sairas :(
Miksihän ihmisellä ei voi pimentyä niin, että alkaisi suutelemaan ja hellimään?
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:05"] Enpä kyllä muista lukeneeni yhtä omituisia ja vihamielisiä kirjoituksia kuin tämä raukka naistenvihaaja. :( minua säälittää. [/quote] Ai minä, joka kerron naisten tekevän parisuhteissa enemmän törkeitä väkivallantekoja miehiä kohtaan? Tilastot eivät valehtele. Vaikka kuinka uhriudut. [/quote] En uhriudu koska ei minua kukaan pahoinpitele enkä minä pahoinpitele ketään. Ei kaikki naiset ole uhreja kuten ei kaikki miehet pahoinpitelijöitä. Ja kyllä myös naiset pahoinpitelevät ja miehissä on uhreja. Hae apua, sinä olet sairas :(
[/quote]
Sairas? Jos olen kokenut naisten harjoittamaa henkistä ja fyysistä väkivaltaa?
Onko se vain naisten "etuoikeus"?
Mulla ohimolohkoepilepsia oireili noin. Ensin alkoi raivarit ja muistinmenetykset, sitten alkoi kouristelut ja muut oireet :(
Oho, onpas tänne tullut paljon vastauksia.
Tosiaan miehelle ei jäänyt mitään näkyviä merkkejä, joten luulen, että lyönti ei ole osunut ainakaan.
En tietenkään missään tapauksessa hyväksy käytöstäni ja olen ollut aivan kamalassa olotilassa koko päivän. Ette voi edes uskoa miten paljon ahdistaa ja harmittaa, että olen tehnyt jotain tuollaista. Enkä edes muista tehneeni. Pitkään aikaan en ole mitään katunut näin paljoa.
-ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:28"]
Oho, onpas tänne tullut paljon vastauksia.
Tosiaan miehelle ei jäänyt mitään näkyviä merkkejä, joten luulen, että lyönti ei ole osunut ainakaan.
En tietenkään missään tapauksessa hyväksy käytöstäni ja olen ollut aivan kamalassa olotilassa koko päivän. Ette voi edes uskoa miten paljon ahdistaa ja harmittaa, että olen tehnyt jotain tuollaista. Enkä edes muista tehneeni. Pitkään aikaan en ole mitään katunut näin paljoa.
-ap
[/quote]
Kerro miehellesi turvakodin yhteystiedot, ja varaudu maksamaan kulut vähintään siitä
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:13"]Niin, näinkö neuvotte miehiään hakkaavia naisia? Ihan vaan vahinko ja kasvain ? http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134 Femakoilla on femakoiden jutut. Ja taas miehet maksaa tulonsiirtoina naisten "terveydenhoitokuluja". Vaikka ämmä on vain puhtaasti väkivaltainen paska. [/quote] Jos henkilön persoonallisuus muuttuu yllättäen ja lisänä vielä päänsäryt, on oikea osoite lääkäri. Oli henkilö sitten mies tai nainen. [/quote] Ahaa, en ole palstalla koskaan moista kommenttia miehiä koskien nähnyt. Poliisi , turvakoti , elarit ja omaisuus pois on ne yleisimmät vinkit. Koskaan miehellä ei ole aivokasvainta, hormonihäiriötä tai masennusta. Naisilla niitä sitten selityksiä löytyykin. [/quote] Oletpa katkera. On varmasti rankkaa vihata vastakkaista sukupuolta noin paljon. Voimia sinulle jotta löytäisit rauhan.
[/quote]
Juu, nainen ei tappele, nujakoi, hakkaa tai valehtele?
Oma äitini hakkasi minua ja veljeäni 4 vuotiaasta asti, ulkopuolisille oli täydellinen äiti.
Vain miehet ovat pahoja miesvihapalstalla?
[/quote]
Sinun kannattaisi ottaa yhteyttä mielenterveystoimistoon. Ellet jo ole asiakas?