Jos miehesi ehostaisi itseään kevyesti, miten suhtautuisit?
Kommentit (32)
Sanoisin ettei minua haittaa vaikka ei ehostaisikaan. Voisin antaa myös vinkkejä. Tiesittehän että useimmat näyttelijät ja myös monet laulajat/soittajat (miehet) meikkaavat? Ja sitten ihmiset huokailevat kuinka hyviltä he näyttävät.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:42"]
Käyttää meikkipuuteria. Kukaan ei huomaa :D
[/quote]Miksi sitä pitää sitten käyttää? Eikö ilmankin pärjäisi?
[/quote] peittää sillä punaisen nenän (punottaa kun puristaa mustapäitä)
Minä laitan miehelleni joskus meikkivoidetta, koska haluaa. Mitäpä tuosta ajatella :) Kajaalista ja ripsiväreistä alkaisin huolestua :D
Jussi 69, Tuomas Holopainen, onko ne naisellisia meikkeineen?
Näyttäisi varmaan kajalit tosi hehkeältä tuon korston silmissä... Not!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:51"]
Mieheni on miehekäs, mutta kärsii pahoista finneistä toisinaan ja repii niitä sitten ruvelle. Jos ollaan menossa johonkin juhliin tms niin saattaa lainata peitepuikkoa sen verran että pahin menee piiloon.
[/quote]
se on vähän eri asia kuin ehostus. Ainakin minun mielestäni. Tuo on nyt vähän sama asia kuin laittaisi laastaria haavan päälle.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:42"]
Käyttää meikkipuuteria. Kukaan ei huomaa :D
[/quote]Miksi sitä pitää sitten käyttää? Eikö ilmankin pärjäisi?
[/quote]
No miksi naiset meikkaa?
Minulla on eräästä lattarimaasta kotoisin oleva eksä. Hänen "ehostautumisrutiineihinsa" tottuminen vei aikansa ja touhu nauratti minua aluksi. Mies ajoi kaikki ihokarvat, siis kainalo-, käsivarsi-, häpy-, rinta- ja säärikarvat pois sekä muotoili kulmat. Joskus ulos lähtiessä hän saattoi korostaa kulmia kynällä. Korvikset oli molemmissa korvissa, kultaketjut kaulassa ja ranteessa. Myös huivit ja hatut kuuluivat tyyliin. En olisi ikinä uskonut ihastuvani moiseen riikinkukkoon, mutta ajan myötä aloin tykätä tyylistä. Sittemmin olemme eronneet, mutta jotkin jutut, esimerkiksi tuo karvattomuus, on jäänyt minulla ihanteeksi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:47"]Se olisi sukupuoliroolien murtamista joten hyvä.
[/quote]
Miksi niitä sukupuolirooleja pitää murtaa jatkuvalla syötöllä, onko se ihannetilanne, että kohta ei erota enää miestä naisesta ja naista miehestä? Mihin tää maailma on menossa..
Mieheni on rokkari. Olen yhdessä hänen kanssaan käynyt ostamassa hänelle meikkejä. :)
Ei siis todellakaan haittaa. Kiva vaan kun on yhteisiä puuhia.
Mieheni on miehekäs, mutta kärsii pahoista finneistä toisinaan ja repii niitä sitten ruvelle. Jos ollaan menossa johonkin juhliin tms niin saattaa lainata peitepuikkoa sen verran että pahin menee piiloon.