Aion laittaa silarit tai omaa rasvaa tissejen täytteeksi, kokemuksia?
Jommasta kummasta haluaisin. Mulla b-kuppi, monta lasta imettänyt. Nyt on aika uusia tissit. Suositelkaa paikkaa, missä hyvä hintalaatusuhde? Omalla rasvalla? Slikonit?
Kommentit (19)
Itse kävin Fin-Est:in kautta Jyri Kullamaan operoitavana. Maksoi 3700€ plus tutkimukset ja verikoe. Voin suositella, tykkään näistä nykyisistä c-kupeista ihan mielettömästi, ennen olin TÄYSIN rinnaton. Voin myös suositella silikonit.info sivua, löytyy paljon kokemuksia ja tietoa!
Hanki itsetuntosi muutoin, bimbo.
Ja keskity muuhunkin kuin omaan ulkonäköösi.
Voiko ottaa mahasta tisseihin? Tulisi täydellinen vartalo.
Voi ottaa, mutta vain siinä tapauksessa, että syövän vuoksi poistettu rinta kokonaan. Ei ole mikään pikkuinen operaatio.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:30"]
Voiko ottaa mahasta tisseihin? Tulisi täydellinen vartalo.
[/quote]
Sieltä otetaan, mistä rasvaa riittää. Mitä pahaa on muodokkaissa rinnoissa, leikkauttakaa valittajat rintanne olemattomiksi,ihan vapaasti.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:32"]
Voi ottaa, mutta vain siinä tapauksessa, että syövän vuoksi poistettu rinta kokonaan. Ei ole mikään pikkuinen operaatio.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa,kyllä otetaan esim. vatsasta, jos rasvakudosta riittää. Ei myöskään suuri operaatio, yksityisellä pieni operaatio
Kokemuksia olen lukenut, että rasvansiirroissa se riksi, ettei tulos ole pysyvä, vaatii monta hoitokertaa. Mulla on implantit, JKL:ssä otettu Jussi Rintamäellä v. 2008. Muuten ei mitään valittamista, mutta harmittaa etten "uskaltanut" ottaa isompia silloin.
Joskus en yhtään ymmärrä. Jos omissa ei vikaa niin miksi ottaa ylimääräistä täytettä. Surulliseksi tekee ajatus näistä naisista. Itselläni b/c kuppi (valmistajasta riippuen, mut useimmiten c) ja kumppanin mielestä olen saanut täydelliset geenit joista tulee olla ylpeä. Aiemmin eli teininä en ollut mut nykyään olen ylpeä. Mm isoäidilläni on täydelliset b kupin rinnat ja jos ne olen perinyt niin vau.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:56"]
Joskus en yhtään ymmärrä. Jos omissa ei vikaa niin miksi ottaa ylimääräistä täytettä. Surulliseksi tekee ajatus näistä naisista. Itselläni b/c kuppi (valmistajasta riippuen, mut useimmiten c) ja kumppanin mielestä olen saanut täydelliset geenit joista tulee olla ylpeä. Aiemmin eli teininä en ollut mut nykyään olen ylpeä. Mm isoäidilläni on täydelliset b kupin rinnat ja jos ne olen perinyt niin vau.
[/quote]
Minusta jokainen saa korjata ulkomuotooan mielensä mukaan, keneltä se on pois. Siitä vaan.
Silikoonit on mauttomat. jopa aivan rinnatonkin menettelee, mutta ei sellanen möykkytissi,muhkura barbi. Miehen mielipide jolla on ollut lukuisia suhteita.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:43"]Silikoonit on mauttomat. jopa aivan rinnatonkin menettelee, mutta ei sellanen möykkytissi,muhkura barbi. Miehen mielipide jolla on ollut lukuisia suhteita.
[/quote]
Noh mites tyhjät d-kupin tissit? Niin, ei kauheen kivat. Pakko itsekin hakee jostain täytettä, oksettaa kun 26-vuotiaana mummon tissit.
Rasvansiirto on rahanhukkaa.tulos ei ole pysyvä,puolisen vuotta max ja sitten homma uusiks.implantit on hyvä vaihtoehto,nykyiset implantit on turvallisia ja luonnollisen tuntuisia.
Eikö kenelläkään ole kokemusta?