Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihotautilääkärit hoi!?

Vierailija
19.07.2015 |

Minulle on tullut punaisia kovia "luomia" Joiden päälle tulee rupi ja jos repii sen pois, niin vuotaa ehkä verta tai sitten rupi tulee uudelleen ja jäljelle jää pysyvä punainen piste/luomi, joka kiiltelee. Mitä ne on ja mistä johtuu?

Mulle tuli nuorena stressaavassa tilanteessa oikeaan reiteen niitä pari ja edelleen se punainen ja kiiltävä "luomi" niissä kohdin. Nyt on tullut taas vaikeassa elämäntilanteessa vasempaan sääreen niitä peräti kaksi, toinen pohkeeseen ja toinen pohkeen sivuun. En oler netistä googlaamalla löytänyt mitään vastausta.

I

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos menisit ihan vaikka käymään lääkärissä? Olisko mitään?

Vierailija
2/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eihän sitä lääkäriin kannata mennä. Ovat huijareita, ja ovat aina olleet. Infektioperäisiä nämä ihotautiongelmat ovat, eli ei mene paljon metsään jos vaikka päästät pommeja niiden loisten päälle. Itse tönäisin muuten vahingossa aivan pienen erän 35%:n vetyperoksidiliuosta pesualtaani reunalle, ja kuului vain PSUUH!, ja siitä nousi lämmin vesihöyrypatsas, vähän sumua jäi kylpyhuoneeseen :DD. Siinä pesualtaan reunalla oli vähän pintynyttä likaa (varmaankin bakteerien muodostamaa biofilmimatriksia), joka reagoi voimakkaasti vetyperoksidiin. Tiesin heti että olen HYVÄSSÄ SEURASSA kun tällä vetyperoksidilla lotraan, se tosiaan räjäyttää kaiken liankin pois, ja bakteerien biofilmitkin lentävät taivaan tuuliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basalioomia?

Vierailija
5/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaa dermatofibrooma. Kuulostaako siltä.