Minä en jaksa enää miehiä, en vain jaksa
Kaikki parisuhteeni ja juttuni etenevät samalla kaavalla. Tapaan kivan miehen, joka kehuu minua maasta taivaisiin, että olen täydellinen tyttöystävä. En valita, olen rento, tykkään kokeilla uusia juttuja (osallistun miehen harrastuksiin jos haluaa kokeilla kanssani jotain), nautin omasta rauhastani ja annan sitä myös miehelle, en ole mustasukkainen (joskus olen, mutta en näytä sitä ja tarvittaessa keskustelen asiasta asiallisesti), en mökötä turhasta enkä tykkää riidellä, minusta on kiva yllättää toinen pienillä eleillä, asioilla ja käydä vaikka matkoilla.
Tiedostan että välillä olen liiankin ylitsekäveltävissä, koska rakastuneena en oikein osaa ajatella itseäni. Lopputulos on se, että joka ikinen mies, se kilteinkin, alkaa kohtelemaan minua itsestäänselvyytenä.
Eivät enää jaksa panostaa suhteeseen, eivät pidä yhteyttä, kuvittelevat että voivat puhua minulle miten törkeästi tahansa. En olekaan enää niin "jännä", kun minua ei juurikaan tarvitse miellyttää tai jahdata,
En jaksaisi enää suhteita, joissa minä yksin koitan pitää suhdetta pinnalla.
T. N22
Kommentit (21)
Kyllä mä uskon, että sullekin tulee vastaan fiksu mies, joka osaa arvostaa sinua. Ehkä olisi hyvä jutella tästäkin asiasta heti suhteen alkuvaiheessa.
Olet vielä nuori, mutta ei se ton kummemmaksi muutu. Siksi olenkin nelikymppinen sinkku. En jaksa miehiä. Samaa paskaa mutta eri paketissa ja just noin se menee.
Ei nuoret miehet jaksa liian helppoa naista kovin pitkään. Pitää olla kaunis ja jännittävä, vähän seksikkäästi sellainen mystinen, mutta ei kuitenkaan ihan täyshullu. Tosin nuo täyshullutkin tuntuvat mielenkiintoisemmilta kuin kiltit hissukkatytöt.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:35"]Ei nuoret miehet jaksa liian helppoa naista kovin pitkään. Pitää olla kaunis ja jännittävä, vähän seksikkäästi sellainen mystinen, mutta ei kuitenkaan ihan täyshullu. Tosin nuo täyshullutkin tuntuvat mielenkiintoisemmilta kuin kiltit hissukkatytöt.
[/quote]
Kuka jaksaa nuorta miestä? Ne on niin lapsellisia. Kivoja sängyssä, joskus, mut siihen se jää. Itsellä 10 v vanhempi mies, älykäs ja sivistynyt. Kohtelee mua kuin kukkaa kämmenellä.
Miehet ahdistuvat jos haet kaiken sosiaalisen elämän heidän kauttaan. Ole hieman enemmän itsenäinen ja osoita että sinulla on itsetunto ja arvosta itseäsi.
Jos jotain olen miehistä oppinut niin sen, että pahinta on olla niille kynnysmatto. Siinä kohti lähtee se kaikki kunnioitus ja arvostus, mitä miehellä oli naista kohtaan.
Eli kuten aiemmin sanottu: ala arvostamaan itseäsi, puolustamaan oikeuksiasi älä anna yhdenkään miehen olettaa, että suostut kaikkeen helposti. Miehet ovat taitavia näkemään sen kenelle naiselle voi tehdä mitä lystää.
Ps. ei tarkoita, että alat draamailemaan tai olemaan "hankala". Vaan juuri itsevarma nainen, jonka kohdalla mies tietää että olet hänestä tavallaan riippumaton etkä yritä miellyttää oman itsekunnioituksesi varjolla.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:44"]Jos jotain olen miehistä oppinut niin sen, että pahinta on olla niille kynnysmatto. Siinä kohti lähtee se kaikki kunnioitus ja arvostus, mitä miehellä oli naista kohtaan.
Eli kuten aiemmin sanottu: ala arvostamaan itseäsi, puolustamaan oikeuksiasi älä anna yhdenkään miehen olettaa, että suostut kaikkeen helposti. Miehet ovat taitavia näkemään sen kenelle naiselle voi tehdä mitä lystää.
Ps. ei tarkoita, että alat draamailemaan tai olemaan "hankala". Vaan juuri itsevarma nainen, jonka kohdalla mies tietää että olet hänestä tavallaan riippumaton etkä yritä miellyttää oman itsekunnioituksesi varjolla.
[/quote]
Liika itsekunnioitus naisella on liian miesmäistä ja epäseksikästä.
Vika ei nyt taida olla miehissä, vaan omassa käytöksessäsi. Opi ensin pitämään, arvostamaan ja kunnioittamaan itse itseäsi, niin muidenkin suhtautuminen sinuun muuttuu. Yhtäkään törkeyttä tai laiminlyöntiä ei pidä sietää, toisaalta turha draamailu ja pelailu on myös naurettavaa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:44"]Jos jotain olen miehistä oppinut niin sen, että pahinta on olla niille kynnysmatto. Siinä kohti lähtee se kaikki kunnioitus ja arvostus, mitä miehellä oli naista kohtaan. Eli kuten aiemmin sanottu: ala arvostamaan itseäsi, puolustamaan oikeuksiasi älä anna yhdenkään miehen olettaa, että suostut kaikkeen helposti. Miehet ovat taitavia näkemään sen kenelle naiselle voi tehdä mitä lystää. Ps. ei tarkoita, että alat draamailemaan tai olemaan "hankala". Vaan juuri itsevarma nainen, jonka kohdalla mies tietää että olet hänestä tavallaan riippumaton etkä yritä miellyttää oman itsekunnioituksesi varjolla. [/quote] Liika itsekunnioitus naisella on liian miesmäistä ja epäseksikästä.
[/quote]
Puhun terveestä itsekunnioituksesta, en ylimielisyydestä.
Ja toki on niitä miehiä, joille oman arvonsa tietävä nainen on turn off, mutta sellaisten kanssa ei kannatakaan olla missään nimessä tekemisissä.
[/quote] Liika itsekunnioitus naisella on liian miesmäistä ja epäseksikästä.
[/quote]
Liika tyhmyys miehellä on epämiehekästä ja epäseksikästä.
Ilman miestä on usein parempi vaihtoehto kuin miehen kanssa. Älä etsi ainakaan erityisen aktiivisesti kumppania toistaiseksi. Ota siltä kannalta, että kultakimpale otetaan vastaan, jos on tullakseen, mutta ei eletä sitä odottaen. Ehkä vähän myöhemmin miehet ovat kypsempiä. Nyt voit lla ilmankin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:44"]Jos jotain olen miehistä oppinut niin sen, että pahinta on olla niille kynnysmatto. Siinä kohti lähtee se kaikki kunnioitus ja arvostus, mitä miehellä oli naista kohtaan.
[/quote]
Et ole siis oppinut muuta kun selittämään omia epäonnistumisia selityksillä. Miehet ei pidä miehekkäästä naisesta.
Kun seuraavan kerran tutustut johonkin, näytä hänelle tämä ketju. Ehkä hän osaa sitten varoa noita asioita tai tunnistaa itsensä siitä ja häviää ennen kuin vahinkoa kerkeää tapahtua.
-Mies 29v + 1v-
Mene tuon mies 29v + 1v:n kanssa treffeille. Olisitte hyvä ja sopivasti kyyninen pariskunta.
Mullekin käy aina noin. Ja olen muuten ollut vain miesten kanssa. Ehkä meidän pitäisi ruveta seurustelemaan. :D
M26
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:44"]Jos jotain olen miehistä oppinut niin sen, että pahinta on olla niille kynnysmatto. Siinä kohti lähtee se kaikki kunnioitus ja arvostus, mitä miehellä oli naista kohtaan. Eli kuten aiemmin sanottu: ala arvostamaan itseäsi, puolustamaan oikeuksiasi älä anna yhdenkään miehen olettaa, että suostut kaikkeen helposti. Miehet ovat taitavia näkemään sen kenelle naiselle voi tehdä mitä lystää. Ps. ei tarkoita, että alat draamailemaan tai olemaan "hankala". Vaan juuri itsevarma nainen, jonka kohdalla mies tietää että olet hänestä tavallaan riippumaton etkä yritä miellyttää oman itsekunnioituksesi varjolla. [/quote] Et ole siis oppinut muuta kun selittämään omia epäonnistumisia selityksillä. Miehet ei pidä miehekkäästä naisesta.
[/quote]
Ei tuon kaltaisille kommenteille voi kun nauraa :D Ei mulla muuta.
Huhhuh.. kuin omasta suusta.
Nimimerkillä, kolme vuotta parisuhteessa, jossa olen miehelle nykyään kämppistä vastaava.
Sun pitäisi olla haastavampi ja kehittää draamaa.