Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmieni mies ei halua minua

Vierailija
19.07.2015 |

olen puhunut unelmieni miehen kanssa vuoden taukoamatta intternetissä ja olemme käyneet treffeilläkin kerran viimeksi viimevuoden syyskuussa. Mies on ollut ajoittain todella vihjaileva ja hänen puheensa kanssani olemisesta ovat vakuuttaneet. Hän asuu kuitenkin pohjoisessa ja minä ihan etelässä, joten välimatkaa on. Nytten hän etelässä käydessään ärsyyntyi kyselyihini näkemisestä, ja tästä olemme puhuneet todella paljon nyt ympärivuoden. Sanoi että ahdistelen sillä että kyselen näkemistämme, vaikka hän on ollut myönteinenkin asian suhteen?! Ja nytten se onkin minun ahdisteluani. Tottakai pidän hänestä ja ikävöin häntä, mutta vaikea puhua enään mistään jos hän ei pidä kiirettä näkemisellämme edes vuodenkaan päästä, ja hän kokee että olen ahdistelija. Hänellä on katkeruus edellisistään huonoista suhteista vuosien varrella ja joskus tuntuu ettei hän anna minulle mahdollisuutta. Vittu.  Miten voimuuten hyväluontoisen ja tärkeän miehen heivata?

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:40"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:30"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:25"] Hanki uusi unelma. Sinä et ole tämän miehen unelma. [/quote] Kyllä mä ainakin olisin ollut, mutta se mies ei tajunnut sitä itse. Odottelen vaan, milloin tajuaa. Tai sitten voi kysyä, että mitä mies haluaa? 6 [/quote] Sä voit omasta mielestäsi olla miehen unelmien nainen mutta mies ei ole samaa mieltä. Kyllä se olisi sen jo tajunnut. [/quote] No kelvata ainakin olisi pitänyt. Jostainhan se on aloitettava. Ei kaikki heti löydä unelmiensa kumppania. Mutta mies on jo 45 että ehkä sen kelpaa vielä odotella. Olisin ollut hänelle toinen seurustelukumppani ikinä. [/quote] Et voi sanella miten muiden ihmisten pitäisi sinun mielestäsi elää; mistä senkään tietää vaikka mies olisi homo? Tai haluaa muuten vain elää loppuikänsä yksin? Ei kannata tuhlata tähän mieheen enempää energiaa. [/quote] Joo, ei tulisi mieleenkään sanella. Mutta voisiko syynä ajatuksiini olla se, että mies kaipasi nimenomaan naista ja kumppania? Olisi halunnut seurustella. [/quote] Et kai sinäkään kaikkien vadtaantulevien miesten kanssa halua seurustella?

[/quote]

No en tietenkään. En se ollut minä, joka meistä toista piiritti suoraansanoen. Huomion saatuaan tajusi että ei riitä kun mä kiinnostuin. Mä en vaan ajoissa tajunnut, että ei olisi pitänyt uskoa mihinkään miehen mua kohtaan esitettyihin tunteisiin. Tai joita pidin siis tunteina. Aitoina.

Vierailija
22/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:40"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:30"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:25"] Hanki uusi unelma. Sinä et ole tämän miehen unelma. [/quote] Kyllä mä ainakin olisin ollut, mutta se mies ei tajunnut sitä itse. Odottelen vaan, milloin tajuaa. Tai sitten voi kysyä, että mitä mies haluaa? 6 [/quote] Sä voit omasta mielestäsi olla miehen unelmien nainen mutta mies ei ole samaa mieltä. Kyllä se olisi sen jo tajunnut. [/quote] No kelvata ainakin olisi pitänyt. Jostainhan se on aloitettava. Ei kaikki heti löydä unelmiensa kumppania. Mutta mies on jo 45 että ehkä sen kelpaa vielä odotella. Olisin ollut hänelle toinen seurustelukumppani ikinä. [/quote] Et voi sanella miten muiden ihmisten pitäisi sinun mielestäsi elää; mistä senkään tietää vaikka mies olisi homo? Tai haluaa muuten vain elää loppuikänsä yksin? Ei kannata tuhlata tähän mieheen enempää energiaa. [/quote] Joo, ei tulisi mieleenkään sanella. Mutta voisiko syynä ajatuksiini olla se, että mies kaipasi nimenomaan naista ja kumppania? Olisi halunnut seurustella. [/quote] Et kai sinäkään kaikkien vadtaantulevien miesten kanssa halua seurustella?

[/quote]

No en tietenkään. En se ollut minä, joka meistä toista piiritti suoraansanoen. Huomion saatuaan tajusi että ei riitä kun mä kiinnostuin. Mä en vaan ajoissa tajunnut, että ei olisi pitänyt uskoa mihinkään miehen mua kohtaan esitettyihin tunteisiin. Tai joita pidin siis tunteina. Aitoina.

[/quote]

Ja hän oli siis kyllä ihan hurmaava mies ja meissä oli paljon samaa. Varmaan yksi sitten nimenomaan tietty rikkinäisyys. Eli tuskinpa siitä nyt ois ikinä mitään tullutkaan. En siis suinkaan ihastunut liehittelyyn sinänsä, vaan ihmiseen. Vaikka totta kai huomio on aina ihanaa, mulle kun sitä ei edes juuri koskaan suoda koska olen hyvin epävarma ja miehet arvaa, etten lämpene helposti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuuntele minua: mies on peluri. Mies puhuu kanssasi taukoamatta netissä=hän on sinusta kiinnostunut, ja hänellä on paljon aikaa. Hän ei halua tavata=syy ei ole sinä tai kiinnostuksen puute vaan jokin muu. Unohda mies, hänellä on jotakin salattavaa. Pääset paljon vähemmällä jos vain hyväksyt, ettei hän ole sinua varten.

Vierailija
24/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää pohjoisen mies on tosi läheiseksi tullut vuoden mittaan jajaamme arjestame melkein kaikki asiat... Ja tiedän hänen henkilökohtaisemmatkin asiat. Puhumme vanhemmistamme ja vihjailemme miten tulisimme toimeen. Hän on useasti isästäni todennut että "kyllähän nainen isänsä kaltaisen miehen haluaa;)" yms ja vihjaa sillä itseään. Sattuu sydäntä kun hän on pyytänyt minut kahdesti jo pohjoiseen ja viikolla kun pitäisi jo tulla hän muuttaa mielensä ja viittaa ahdistukseen. Kyllä hän eksiään näki paljon ja molemmat eksät etelästä myös sekä parin vuoden suhteet. Valittaa ettei tykkää suunnitella mitään tapaamisia vaan haluaa nähdä silloin kun näkee. Horoskooppi merkkimmekkin täsmäävät vaikk se sokeriselta ja uskon kysymykseltä kuulostaa. Mutta joo vuoteen ei olla nähty ja mä olen saanut sen eteen maukua. Nyt emme olepuhuneet 3 päivään joka on meidän suhteessa epätavallista. Kiva että täältä löytyy ymmärtäväisiä ihmisiä myös -ap

Vierailija
25/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:10"]

Ap kuuntele minua: mies on peluri. Mies puhuu kanssasi taukoamatta netissä=hän on sinusta kiinnostunut, ja hänellä on paljon aikaa. Hän ei halua tavata=syy ei ole sinä tai kiinnostuksen puute vaan jokin muu. Unohda mies, hänellä on jotakin salattavaa. Pääset paljon vähemmällä jos vain hyväksyt, ettei hän ole sinua varten.

[/quote]

mies on oikeasti kaveriporukassaan todella nössykkä. Kun hän baarista on tullut vuoden mittaan pois hän on aina umpi humalassa soittanut minulle ja hihitellyt ties mistä. Hän myöntää itsekkin olevansa harmaa aseksuaali ja seksuaallisesti olemme jo muutenkin eri maailmoista. Tottakai pikkutuhmaa silloin tällöin puhumme mutta yleensä se jää omaksi puheekseni. Uskoisin enemmän että mies haluaisi olla enemmän yksin kun peluri, sellainen hihittelevä nössykkä kuitenkin on -ap

Vierailija
26/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:28"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:26"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:25"] Jos mies kokee ahdisteluna/ahdistavana kerran vuodessa tapaamisen niin ei, ei se halua parisuhdetta kanssasi. [/quote] Voihan siinä olla kyseessä raha-asiatkin.  [/quote] Millälailla? [/quote] Pohjoisesta etelään tuleminen ei ole aivan ilmaista.   [/quote] Mies tuli etelään muutenkin. Ei silti halua tavata

[/quote]

No sitten ei varmaankaan ole kiinnostunut. Mitä täällä sitten itket tyhjästä?

Vierailija
27/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huijaa sinua, tavalla tai toisella. Jos päästään terve, kunnollinen mies on kiinnostunut hän näkee vaivaa, säästää rahaa ja näkee sinut, eikä jaarittele vuotta netissä. Mies salaa jotakin. Oletko varma, että hän a) asuu Pohjoisessa, b) jos asuu niin edes kävi Etelässä.

Vierailija
28/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:33"]

Mies huijaa sinua, tavalla tai toisella. Jos päästään terve, kunnollinen mies on kiinnostunut hän näkee vaivaa, säästää rahaa ja näkee sinut, eikä jaarittele vuotta netissä. Mies salaa jotakin. Oletko varma, että hän a) asuu Pohjoisessa, b) jos asuu niin edes kävi Etelässä.

[/quote]

kävi koska tiedän missä hän asuu ja olemme nähneet, sekä jaamme toisista,me kuvia joka päivä. Jokaisesta ruuastakin tyyliin mitä syömme. Sellaista aktiivista... Ja meillä on yhteisiä ystäviäkin -ap

Vierailija
29/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ahdistelet? Oma kiinnostus ei ole riittävä syy. Sairaalloisuus voi olla selittävä syy, mutta ei sekään oikeuta toisten ahdistelua.

"hän kokee että olen ahdistelija"

Vierailija
30/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:44"]

Miksi ahdistelet? Oma kiinnostus ei ole riittävä syy. Sairaalloisuus voi olla selittävä syy, mutta ei sekään oikeuta toisten ahdistelua.

"hän kokee että olen ahdistelija"

[/quote]

en mielestäni ahdistele, ainakaan tarkoituksella. Olemme läheisiä ja puhumme päivittäin ja olemme näkemistä suunitelleet mutta hän on aina nämä perunut. Nytten tästä syntyi ahdistelua kun kerroin miten olisin onnellinen jos vihdoin näkisimme. Tästä kun ollaan keskusteltu vuoden varrella ainakin 5 todella pitkää keskustelua... Todella vaikea mies ja siksi palstan teinkin kun alkaa itseltäni puhti hiipumaan. Ei tiedä mitä se mies haluaa kun vaihtelee mieli päivittäin. Oikeasti. Hän on jo melkein paras ystäväni -ap

Vierailija
31/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:10"]

[/quote]

mies on oikeasti kaveriporukassaan todella nössykkä. Kun hän baarista on tullut vuoden mittaan pois hän on aina umpi humalassa soittanut minulle ja hihitellyt ties mistä. Hän myöntää itsekkin olevansa harmaa aseksuaali ja seksuaallisesti olemme jo muutenkin eri maailmoista. Tottakai pikkutuhmaa silloin tällöin puhumme mutta yleensä se jää omaksi puheekseni. Uskoisin enemmän että mies haluaisi olla enemmän yksin kun peluri, sellainen hihittelevä nössykkä kuitenkin on -ap
[/quote]

Kun suhtaudut tähän viestiin "ulkopuolisena" ( eli että se olisi jonkun toisen elämästä) niin eikö sinullekin tulisi mieleen sanoa, että hankkiudu tekemisiin sellaisen miehen kanssa, että siitä voi tulla jotain ja unohda tuo ahdistuva, aseksuaali ongelmakimppu?

Vierailija
32/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:33"]

[/quote]

kävi koska tiedän missä hän asuu ja olemme nähneet, sekä jaamme toisista,me kuvia joka päivä. Jokaisesta ruuastakin tyyliin mitä syömme. Sellaista aktiivista... Ja meillä on yhteisiä ystäviäkin -ap
[/quote]

Neuvo molemmille: Hoidattakaa päänne kuntoon, hankkikaa elämä ja menkää töihin. Silloin ei ole aikaa eikä mielenkiintoa käsitellä päivän ruokalistaa.

Vierailija
33/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa ap sille, että for real mies kykenee vain tähän nettituttavuuteen. Hän lupailee muutakin saadakseen sinut jatkamaan sitä. Sekin mies, johon mä ihastuin kaiketi halusi tunnetta siitä, että naiset on kiinnostuneita, ihan vain sitä tunnetta. Oikean kiinnostuksen kohdatessaan ei sitä enää sitten halunnutkaan. Olen pahoillani, koska näen, ettei se, mitä mies haluaa sinulle riitä. Hän on tarpeeksi itsekäs vähän jallittaakseen, jotta et häviä sellaista rakkautta etsimään, joka SINULLE antaa.

6 jne.

Vierailija
34/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkkä näkeminen aiheuttaa noin paljon ahdistusta mieti miten ahdistavaa on suudella, harrastaa seksiä, käydä kaupassa kanssasi, tavata ystäväperheitä, hoitaa lasta jne. jne. Haikailemalla miestä menetät sen oikean ja kallisarvoista aikaa. Elämä on lyhyt. Mies ei ole kiinnostunut sinusta eikä halua nähdä. Unelmiesi mies odottelee sinua jo toisaalla, etsi hänet.

Vierailija
35/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:16"]

Tää pohjoisen mies on tosi läheiseksi tullut vuoden mittaan jajaamme arjestame melkein kaikki asiat... Ja tiedän hänen henkilökohtaisemmatkin asiat. Puhumme vanhemmistamme ja vihjailemme miten tulisimme toimeen. Hän on useasti isästäni todennut että "kyllähän nainen isänsä kaltaisen miehen haluaa;)" yms ja vihjaa sillä itseään. Sattuu sydäntä kun hän on pyytänyt minut kahdesti jo pohjoiseen ja viikolla kun pitäisi jo tulla hän muuttaa mielensä ja viittaa ahdistukseen. Kyllä hän eksiään näki paljon ja molemmat eksät etelästä myös sekä parin vuoden suhteet. Valittaa ettei tykkää suunnitella mitään tapaamisia vaan haluaa nähdä silloin kun näkee. Horoskooppi merkkimmekkin täsmäävät vaikk se sokeriselta ja uskon kysymykseltä kuulostaa. Mutta joo vuoteen ei olla nähty ja mä olen saanut sen eteen maukua. Nyt emme olepuhuneet 3 päivään joka on meidän suhteessa epätavallista. Kiva että täältä löytyy ymmärtäväisiä ihmisiä myös -ap

[/quote]

Ei hyvä luoja, oletko sä ihan tosissasi? Ja ihan normiälyllä varustettu? Jos mies oikeasti ois susta kiinnostunut, se tekis kaikkensa nähdäkseen sut mahdollisimman usein. Tuo  netissä tapaamasi hemmo vaan pieksee suutaan ja pelaa aikaa. Älä enää tuhlaa aikaasi moiseen, hanki poikkis jostain lähempää.

Vierailija
36/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä käy, kun seiskan nainen yrittää kurkottaa kympin miehen tasolle. Ei onnistu, ei myöskään päinvastainen tapaus.

Vierailija
37/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:10"] Ap kuuntele minua: mies on peluri. Mies puhuu kanssasi taukoamatta netissä=hän on sinusta kiinnostunut, ja hänellä on paljon aikaa. Hän ei halua tavata=syy ei ole sinä tai kiinnostuksen puute vaan jokin muu. Unohda mies, hänellä on jotakin salattavaa. Pääset paljon vähemmällä jos vain hyväksyt, ettei hän ole sinua varten. [/quote] mies on oikeasti kaveriporukassaan todella nössykkä. Kun hän baarista on tullut vuoden mittaan pois hän on aina umpi humalassa soittanut minulle ja hihitellyt ties mistä. Hän myöntää itsekkin olevansa harmaa aseksuaali ja seksuaallisesti olemme jo muutenkin eri maailmoista. Tottakai pikkutuhmaa silloin tällöin puhumme mutta yleensä se jää omaksi puheekseni. Uskoisin enemmän että mies haluaisi olla enemmän yksin kun peluri, sellainen hihittelevä nössykkä kuitenkin on -ap [/quote] Kun suhtaudut tähän viestiin "ulkopuolisena" ( eli että se olisi jonkun toisen elämästä) niin eikö sinullekin tulisi mieleen sanoa, että hankkiudu tekemisiin sellaisen miehen kanssa, että siitä voi tulla jotain ja unohda tuo ahdistuva, aseksuaali ongelmakimppu?

[/quote]

ymmärrän ulkopuolisen silmissä näkevän tilanteen, ja onhan tuossa perää... Vaikeaa vaan kuvitella lakata jaksamasta arkea häneen kanssaan -ap

Vierailija
38/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:59"]

Niin siinä käy, kun seiskan nainen yrittää kurkottaa kympin miehen tasolle. Ei onnistu, ei myöskään päinvastainen tapaus.

[/quote]

Joo, aivan, iiihan varmasti nää on niitä kympin miehiä! Hehe

Vierailija
39/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:56"]

Jos pelkkä näkeminen aiheuttaa noin paljon ahdistusta mieti miten ahdistavaa on suudella, harrastaa seksiä, käydä kaupassa kanssasi, tavata ystäväperheitä, hoitaa lasta jne. jne. Haikailemalla miestä menetät sen oikean ja kallisarvoista aikaa. Elämä on lyhyt. Mies ei ole kiinnostunut sinusta eikä halua nähdä. Unelmiesi mies odottelee sinua jo toisaalla, etsi hänet.

[/quote]

totta, niin totta....-ap

Vierailija
40/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:10"] Ap kuuntele minua: mies on peluri. Mies puhuu kanssasi taukoamatta netissä=hän on sinusta kiinnostunut, ja hänellä on paljon aikaa. Hän ei halua tavata=syy ei ole sinä tai kiinnostuksen puute vaan jokin muu. Unohda mies, hänellä on jotakin salattavaa. Pääset paljon vähemmällä jos vain hyväksyt, ettei hän ole sinua varten. [/quote] mies on oikeasti kaveriporukassaan todella nössykkä. Kun hän baarista on tullut vuoden mittaan pois hän on aina umpi humalassa soittanut minulle ja hihitellyt ties mistä. Hän myöntää itsekkin olevansa harmaa aseksuaali ja seksuaallisesti olemme jo muutenkin eri maailmoista. Tottakai pikkutuhmaa silloin tällöin puhumme mutta yleensä se jää omaksi puheekseni. Uskoisin enemmän että mies haluaisi olla enemmän yksin kun peluri, sellainen hihittelevä nössykkä kuitenkin on -ap [/quote] Kun suhtaudut tähän viestiin "ulkopuolisena" ( eli että se olisi jonkun toisen elämästä) niin eikö sinullekin tulisi mieleen sanoa, että hankkiudu tekemisiin sellaisen miehen kanssa, että siitä voi tulla jotain ja unohda tuo ahdistuva, aseksuaali ongelmakimppu?

[/quote]

ymmärrän ulkopuolisen silmissä näkevän tilanteen, ja onhan tuossa perää... Vaikeaa vaan kuvitella lakata jaksamasta arkea häneen kanssaan -ap

[/quote]

Lakata jakamasta? Onko hän sitten uhannut niin? Tarkoitatko siis, että netissä jaatte arkenne. Vai meinaatko sitä, että jaksat jakaa sitä, kun samalla toivot, että aina välillä näkisitte? Riittäiskö se sulle? Vai oletko kaipaamassa lähempääkin tapailua sitten vielä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi