Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmieni mies ei halua minua

Vierailija
19.07.2015 |

olen puhunut unelmieni miehen kanssa vuoden taukoamatta intternetissä ja olemme käyneet treffeilläkin kerran viimeksi viimevuoden syyskuussa. Mies on ollut ajoittain todella vihjaileva ja hänen puheensa kanssani olemisesta ovat vakuuttaneet. Hän asuu kuitenkin pohjoisessa ja minä ihan etelässä, joten välimatkaa on. Nytten hän etelässä käydessään ärsyyntyi kyselyihini näkemisestä, ja tästä olemme puhuneet todella paljon nyt ympärivuoden. Sanoi että ahdistelen sillä että kyselen näkemistämme, vaikka hän on ollut myönteinenkin asian suhteen?! Ja nytten se onkin minun ahdisteluani. Tottakai pidän hänestä ja ikävöin häntä, mutta vaikea puhua enään mistään jos hän ei pidä kiirettä näkemisellämme edes vuodenkaan päästä, ja hän kokee että olen ahdistelija. Hänellä on katkeruus edellisistään huonoista suhteista vuosien varrella ja joskus tuntuu ettei hän anna minulle mahdollisuutta. Vittu.  Miten voimuuten hyväluontoisen ja tärkeän miehen heivata?

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmiesi mies on mies jolla ei ole tunteita sinua kohtaan? Jaahas.

Vierailija
2/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:18"]

Unelmiesi mies on mies jolla ei ole tunteita sinua kohtaan? Jaahas.

[/quote]

Joillain ihmisillä on vaikeuksia näyttää tunteitaan suoraan, siksi ei voi aina tietää heidän halunsa määrää tunteiden osoittamisen perusteella. Teot kertovat kyllä, mutta kaikki eivät halua uhrata koko elämäänsä toisen elämän takia, niin mistä sen aina siinäkään tietää, mikä on oikea raja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu mitä paskaa

Vierailija
4/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki uusi unelma. Sinä et ole tämän miehen unelma.

Vierailija
5/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on käynyt noin, että unelmieni mies ei halunnut minua. Mutta toisaalta minusta on todella itseriittoista ajatellakaan, että jokainen meistä nyt saisi mitään unelmamiestä. Tyydyin sitten ihan tavalliseen.

Vierailija
6/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kokee ahdisteluna/ahdistavana kerran vuodessa tapaamisen niin ei, ei se halua parisuhdetta kanssasi.

Vierailija
7/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:25"]

[/quote]

Kyllä mä ainakin olisin ollut, mutta se mies ei tajunnut sitä itse. Odottelen vaan, milloin tajuaa. Tai sitten voi kysyä, että mitä mies haluaa?

6

Vierailija
8/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kokee ahdisteluna/ahdistavana kerran vuodessa tapaamisen niin ei, ei se halua parisuhdetta kanssasi.

[/quote]

Voihan siinä olla kyseessä raha-asiatkin. 

Vierailija
9/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:26"]

[/quote]

[/quote]

Millälailla?

Vierailija
10/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:28"]

[/quote]

[/quote]

Millälailla?

[/quote]

Pohjoisesta etelään tuleminen ei ole aivan ilmaista.

Vierailija
11/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:25"]

[/quote]

Kyllä mä ainakin olisin ollut, mutta se mies ei tajunnut sitä itse. Odottelen vaan, milloin tajuaa. Tai sitten voi kysyä, että mitä mies haluaa?

6
[/quote]

Sä voit omasta mielestäsi olla miehen unelmien nainen mutta mies ei ole samaa mieltä. Kyllä se olisi sen jo tajunnut.

Vierailija
12/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:28"]

[/quote]

[/quote]

Millälailla?

[/quote]

Pohjoisesta etelään tuleminen ei ole aivan ilmaista.

[/quote]

Mies tuli etelään muutenkin. Ei silti halua tavata

Vierailija
13/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:25"] Hanki uusi unelma. Sinä et ole tämän miehen unelma. [/quote] Kyllä mä ainakin olisin ollut, mutta se mies ei tajunnut sitä itse. Odottelen vaan, milloin tajuaa. Tai sitten voi kysyä, että mitä mies haluaa? 6 [/quote] Sä voit omasta mielestäsi olla miehen unelmien nainen mutta mies ei ole samaa mieltä. Kyllä se olisi sen jo tajunnut.

[/quote]

No kelvata ainakin olisi pitänyt. Jostainhan se on aloitettava. Ei kaikki heti löydä unelmiensa kumppania. Mutta mies on jo 45 että ehkä sen kelpaa vielä odotella. Olisin ollut hänelle toinen seurustelukumppani ikinä.

Vierailija
14/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi helvata miehen, jonka on tavannut kerran viime lokakuussa?

Vierailija
15/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:25"] Hanki uusi unelma. Sinä et ole tämän miehen unelma. [/quote] Kyllä mä ainakin olisin ollut, mutta se mies ei tajunnut sitä itse. Odottelen vaan, milloin tajuaa. Tai sitten voi kysyä, että mitä mies haluaa? 6 [/quote] Sä voit omasta mielestäsi olla miehen unelmien nainen mutta mies ei ole samaa mieltä. Kyllä se olisi sen jo tajunnut.

[/quote]

No kelvata ainakin olisi pitänyt. Jostainhan se on aloitettava. Ei kaikki heti löydä unelmiensa kumppania. Mutta mies on jo 45 että ehkä sen kelpaa vielä odotella. Olisin ollut hänelle toinen seurustelukumppani ikinä.

[/quote]

Mutta se on hänelle nyt tosiaan liian myöhäistä, menin sitten ja perustin perheen tasapainoisen kunnon miehen kanssa, saimme 2 lasta, okt:n ja farmarin. Siellä se mies nyt sitten etsii sitä oikeaa, hahh haha hah

Vierailija
16/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:30"]

[/quote]

[/quote]

Et voi sanella miten muiden ihmisten pitäisi sinun mielestäsi elää; mistä senkään tietää vaikka mies olisi homo? Tai haluaa muuten vain elää loppuikänsä yksin? Ei kannata tuhlata tähän mieheen enempää energiaa.

Vierailija
17/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompa kumma. Mä kans oon ihan rakastunu yhteen jätkään, mutta se on tavallaan sen osottanu kun flirttailee toisemme tytölle ettei mua halua. Mä en haluu ketää muuta yhtä paljon mut minkäs teet!! En tiiä mikä neuvoks, se ei tiiä et tykkään siitä mutta se flirttaa minkä kerkee ja hypelöi toista naista. :(

Vierailija
18/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:30"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:25"] Hanki uusi unelma. Sinä et ole tämän miehen unelma. [/quote] Kyllä mä ainakin olisin ollut, mutta se mies ei tajunnut sitä itse. Odottelen vaan, milloin tajuaa. Tai sitten voi kysyä, että mitä mies haluaa? 6 [/quote] Sä voit omasta mielestäsi olla miehen unelmien nainen mutta mies ei ole samaa mieltä. Kyllä se olisi sen jo tajunnut. [/quote] No kelvata ainakin olisi pitänyt. Jostainhan se on aloitettava. Ei kaikki heti löydä unelmiensa kumppania. Mutta mies on jo 45 että ehkä sen kelpaa vielä odotella. Olisin ollut hänelle toinen seurustelukumppani ikinä. [/quote] Et voi sanella miten muiden ihmisten pitäisi sinun mielestäsi elää; mistä senkään tietää vaikka mies olisi homo? Tai haluaa muuten vain elää loppuikänsä yksin? Ei kannata tuhlata tähän mieheen enempää energiaa.

[/quote]

Joo, ei tulisi mieleenkään sanella. Mutta voisiko syynä ajatuksiini olla se, että mies kaipasi nimenomaan naista ja kumppania? Olisi halunnut seurustella.

Vierailija
19/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun jotkut miehet on vaan niin väpelöitä, että ne kuvittelee, etteivät riitä naiselle, joka heihin on ihastunut ja sitten pitää keksiä, että nainen, joka jotain aivan maltilla toivoo, ahdistelee. Kun he ei riitä. Mä en ois vaatinut lapsia, okt:a ja hyvää autoa, mutta toki ne kelpaa. Mies huoltaa kaiken, mä rahoitan. Minulle ois riittänyt ihan vain mua rakastava elämänkumppani. Käsi sydämellä. Toki nyt sain tavallaan enemmän, mutta en ole ketään rakastanut kuten sitä väpelöä.

6 jne

Vierailija
20/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:30"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:25"] Hanki uusi unelma. Sinä et ole tämän miehen unelma. [/quote] Kyllä mä ainakin olisin ollut, mutta se mies ei tajunnut sitä itse. Odottelen vaan, milloin tajuaa. Tai sitten voi kysyä, että mitä mies haluaa? 6 [/quote] Sä voit omasta mielestäsi olla miehen unelmien nainen mutta mies ei ole samaa mieltä. Kyllä se olisi sen jo tajunnut. [/quote] No kelvata ainakin olisi pitänyt. Jostainhan se on aloitettava. Ei kaikki heti löydä unelmiensa kumppania. Mutta mies on jo 45 että ehkä sen kelpaa vielä odotella. Olisin ollut hänelle toinen seurustelukumppani ikinä. [/quote] Et voi sanella miten muiden ihmisten pitäisi sinun mielestäsi elää; mistä senkään tietää vaikka mies olisi homo? Tai haluaa muuten vain elää loppuikänsä yksin? Ei kannata tuhlata tähän mieheen enempää energiaa.

[/quote]

Joo, ei tulisi mieleenkään sanella. Mutta voisiko syynä ajatuksiini olla se, että mies kaipasi nimenomaan naista ja kumppania? Olisi halunnut seurustella.
[/quote]

Et kai sinäkään kaikkien vadtaantulevien miesten kanssa halua seurustella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi