Mitä ajattelette 40v. naisesta, joka
Kommentit (41)
Onhan ne Ellen De Generes ja Portia de Rossikin pari, ei kai sitä kukaan kauhistele että hirmuinen ikäero ja ihan kuin äiti ja tytär.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:20"]
Itsellä on vastaavanlainen tilanne, mutta minä olen se nuorempi henkilö. Tuosta äiti-tytär-fiiliksestä sen verran, että meillä sellaista ei ole todellakaan ajateltu. Näen edessäni ainoastaan rakastamaan jumalaisen kauniin naisen. Se tunne, mikä minulla on häntä kohtaan, työntää tuollaiset ajatukset kauas pois :) Joku oli aiemmin laittanut jotain omaishoitajan hankkimisesta. Itse olen ajatellut asian siten, että sellaisen tilanteen eteen tullessa, en ikinä voisi jättää rakastamaani ihmistä pulaan. Haluan olla hänen vierellään, tuli eteen mitä tahansa. Voinhan minäkin joutua onnettomuuden seurauksena apua tarvitsevaksi. Ei tuollaista kannata vielä miettiä. Nauttikaa tästä hetkestä ja toisistanne.
[/quote]Mutta mitähän se sinun äitisi onkaan mieltä asiasta.. ja enenkuin sinä tai joku muu suuttuu niin tuo oli ironiaa.
[/quote]
Äitini hyväksyy seurustelun. Aluksi oli yllättynyt/järkyttynyt, mutta sanoi luottavan minun arviointikykyyni. Osaan itse huolehtia itsestäni.
Huh! Onpas tänne tullu paljon viestejä :) Olen tässä jo jonkin aikaa pähkäilly, uskallanko hypätä tähän suhteeseen. Tulisin katumaan, jos en yrittäisi. Minulla on pitkä taival takana keskinkertaisessa suhteessa, ja nyt viimeinkin tapasin ihmisen joka saa sukat pyörimään jalassa. En pysty ajattelemaan selkeästi. Nyt mietinnässä on enää vain, miten yllättäisin naiseni romanttisesti. Haluan tehdä hänelle jotain ekstra imemään ja osoittaa, etten ole enää jarruna suhteelle. Voi luoja, että kihelmöi mahassa. Olen niin onnellinen ♡ Onko ehdotuksia, minkälaisen yllätyksen järjestän hänelle?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:22"]Huh! Onpas tänne tullu paljon viestejä :) Olen tässä jo jonkin aikaa pähkäilly, uskallanko hypätä tähän suhteeseen. Tulisin katumaan, jos en yrittäisi. Minulla on pitkä taival takana keskinkertaisessa suhteessa, ja nyt viimeinkin tapasin ihmisen joka saa sukat pyörimään jalassa. En pysty ajattelemaan selkeästi. Nyt mietinnässä on enää vain, miten yllättäisin naiseni romanttisesti. Haluan tehdä hänelle jotain ekstra imemään ja osoittaa, etten ole enää jarruna suhteelle. Voi luoja, että kihelmöi mahassa. Olen niin onnellinen ♡ Onko ehdotuksia, minkälaisen yllätyksen järjestän hänelle?
[/quote]
Siis ekstra imelää
Ja siis äskeinen oli ap.
No siitä vaan. Sehän on teidän asia, mitä se mulle kuuluu.
Uskotteko, että suhteella voisi olla tulevaisuutta?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:37"]
Uskotteko, että suhteella voisi olla tulevaisuutta?
[/quote]
Miksei voisi? Eihän rakkaus kysele ikää.
Mukava huomata ettei kaikki ole heti tuomitsemassa. Tässä mietin, uskallanko antaa suhteelle mahdollisuutta.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:47"]Elämä sekaisin.
[/quote]
Millä perusteella? Kenellä?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:47"]Elämä sekaisin. [/quote] Millä perusteella? Kenellä?
[/quote]
Kenellä ja perusteet löytyvät aloitustekstistä. Kysyttiin, mitä ajattelen asiasta ja vastasin.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:51"]Haetko itsellesi omaishoitajaa?
[/quote]
En todellakaan hae! Törkeää edes väittää tuollaista. Ikinä ei voi tietää, miten elämä vie. Ja uskon/toivon itsellänikin vielä olevan aikaa jäljellä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:51"]Haetko itsellesi omaishoitajaa?
[/quote]
En todellakaan hae! Törkeää edes väittää tuollaista. Ikinä ei voi tietää, miten elämä vie. Ja uskon/toivon itsellänikin vielä olevan aikaa jäljellä.
[/quote]
Päteekö sama Sauli Niinistön ja Jenni Haukioon? ;)
Serkku on herkku