Olen hoikka ja nätti nainen, tykkään tukevista miehistä...
Onko muita? Kaveripiirissä kukaan ei ainakaan tunnusta. Omakin mies oli hoikempi ennen lapsia, mutta nyt olen huomannut, että tykkään siitä, että miehellä on vatsaa ja kokoa. Ihanan seksikäs ja halittava. Itse olen kyllä tarkka kropastani ja haluan pysyä laihana. Että siinäs kuulitte isokokoiset miehet, kyllä teitäkin pidetään seksikkäinä!
Kommentit (20)
Mä tykkään kanssa et on vähän mahaa. Toisaalta terveyden vuoksi olis hyvä saada mahaa pienemmäksi. Miehillä on ihana yhtenäinen pötsi kun taas naisille tulee typerät makkarat. Luikut miehet on ihan yök, pelottavan luihuja.
Minä myös tykkään tukevista miehistä. Olen kyllä itsekkin tukeva mutta jo nuorena hoikkana tyttönä tykkäsin pehmeistä miehistä. Ei siis mistään läskeistä vaan sellaisista vähän mahakkaista.
Kyllä miehen pitää olla mies, pojat olkoot keskenään...
Mäkään en ole koskaan tykännyt laihoista miehistä. Tukeva se olla pitää. Isoluinen ja vatsakas. Itse olin nuorempana mallimitoissa, eivätkä ne kaukana ole nytkään.
No voi vittu kun en ole läski.. En kyllä eritysesti tykkää itsekkään mistään luuviulu naisista.
Roteva rutistettava jykevä mies on haluttava.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:56"]Mäkään en ole koskaan tykännyt laihoista miehistä. Tukeva se olla pitää. Isoluinen ja vatsakas. Itse olin nuorempana mallimitoissa, eivätkä ne kaukana ole nytkään.
[/quote]
Luut on samankokoiset oli lihava ysi tai laiha
Läskit ämmät haluu läskin äijän. Maistakaa makkaraa lylleröt
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:56"]Mäkään en ole koskaan tykännyt laihoista miehistä. Tukeva se olla pitää. Isoluinen ja vatsakas. Itse olin nuorempana mallimitoissa, eivätkä ne kaukana ole nytkään.
[/quote]
Varmasti yli 10 kilon ja viiden sentin päässä
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:35"]No tunnustan! Karhumainen mies on lihava!
[/quote]
Minäkin tykkään isoista, karhumaisista miehistä, jos siis kroppa ei ole ihan pelkkää läskiä. Mieluummin vaikka vähän ylipainoa kuin sellainen maratoonarin hoikka varsi.
Olen tyhmä ja tylsämielinen mies, mutta pidän älykkäistä naisista. Henkisesti vetelät naiset eivät kiinnosta.
Itse tykkään karvaisista miehistä ja tukevat miehet harvemmin ajelevat rintakarvojaan pois kuin sixpackin esittelijät.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:15"]Olen tyhmä ja tylsämielinen mies, mutta pidän älykkäistä naisista. Henkisesti vetelät naiset eivät kiinnosta.
[/quote]
Kannattaa aina olla itteä paremmassa seurassa
15. Puhuttiin ulkonäöstä tällä kertaa. Ei kaikkea voi vetää samalla kertaa samaan keskusteluun. Kyllä varmaan meille naisille sisin on tärkein. Arvaan, että olet henkisesti kuiva ja sosiaalisesti kömpelö. Ulkonäkösi ei edes kiinnosta näin ollen.
Läskejähän tässä maassa riittää, itse olen 40v+ mies, ja painoa siinä 70 kg ja pituutta 181 cm. En tiedä onko kysyntää ollut niin paljon, mutta olenkin varsin kranttu naisten suhteen, kelpuutan vain parhaat, ja niitähän ei kävele vastaan joka päivä.
Juu, kukkakepit ei niin kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:10"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:56"]Mäkään en ole koskaan tykännyt laihoista miehistä. Tukeva se olla pitää. Isoluinen ja vatsakas. Itse olin nuorempana mallimitoissa, eivätkä ne kaukana ole nytkään. [/quote] Luut on samankokoiset oli lihava ysi tai laiha
[/quote]
No ei ole. Me ihmiset olemme rakenteeltamme erilaisia, toiset ovat ns. vankkarakenteisempia, toiset siroja. Miehillä tähän vankkarakenteisuuteen liittyy usein myös luonnostaan suuremmat lihakset.
Luun määrää säätelevät perintötekijät, sukupuoli, ravinto, liikunta ja hormonit. Perintötekijät ovat kuin arkkitehdin rakennuspiirustukset, jotka sisältävät ohjeen luun huippumassan muodostumisesta eli määräävät luustolle enimmäishuippumäärän. Luun kasvaminen huippumääräänsä edellyttää tärkeiden rakennusaineiden eli kalsiumin ja D-vitamiinin riittävää saantia ravinnosta sekä säännöllistä luustoa kuormittavaa liikuntaa. Hormonit määräävät luun rakentumista kasvuiässä sekä säätelevät luun aineenvaihduntaa myöhemmällä iällä.
No tunnustan! Karhumainen mies on ihana!