Nainen 22-v, mies 39-v
Ollaan ihan rakastuneita ja todella samanlaisia ns vähän boheemeja taiteilijoita (mies näyttelijä, minä muusikko ja ranskan kielen opiskelija), tykätään matkustaa yms. Silti monilla tuntuu olevan tätä meidän suhdetta vastaan vain siksi että ollaan niin eri-ikäisiä. Miksi?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:16"]
Keskiverto 22-vuotias näyttää lapselta.
[/quote]
Ei ole vielä karvat kasvanu?
Voi jeesus ikis, lopeta nyt jo näiden ketjujen tehtailu ja itsellesi vastailu. Kuinka mones ketju tänään?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:23"]Toivottavasti ei ollut sinun miehes josta aamulla joku sinun ikäses tyttönen tänne kirjoitti.Oli erehtynnyt miehen punkkaan ja kyllä otti koville!Oksetti,eto ja kadutti!Tai sitten se oletkin sinä ja teidän suhde on edennyt oikeen rytinällä tämän päivän aikana.
[/quote]
Aika pieni todennäköisyys on että olisi minun "miehestä" kirjoitettu (enkä ole myöskään ollut minä). :D Mies ei nimittäin ole suomalainen eikä me kummatkaan Suomessa asuta.
Ja siis juuri kenelläkään täällä meidän kummankaan kavereista tunnu meidän suhdetta vastaan mitään olevan, oikeastaan täällä tuntuu olevan todella normaalia että mies on 10-15 vuotta vanhempi. Mutta sitten minun monilla suomalaisilla kavereilla ja perheenjäsenillä tuntuu olevan. Sellaista hymäilyä, epäilyä, eikä rehellistä onnellisuutta minun onnesta. Vanhempieni kohdalla ymmärrän vähän, miehellä ja minun vanhemmilla kun on pienempi ikäero mitä minulla ja miehellä, mut mut,.
Ja siis, ei kummatkaan olla tässä kotonanyhjäämiselämästä haaveilemassa. Ite en halua lapsia ainakaan vielä 10 vuoteen. Tässä nyt opiskelut ehkä suoritan ja teen töitä, reissaan, elän itselleni. Jos se ei miehelle kelpaa niin sitten lähtee vaihtoon. Toistaiseksi on kelvannut.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:43"]Totta kai sinusta nyt umpirakastuneena tuntuu hyvältä.
Kymmenen vuoden päästä huomaat että et ole elänyt nuoruutta ollenkaan koska sinua vanhemmalle puolisolle on sopinut jo vakiintuneen parisuhteen perusarkimalli. Hänhän on jo nuoruutensa viettänyt ja nyt haluaa muuta ikäistensä tavoin ja sinä ikuisen rakkauden löytäneenä suostut siihen.
Miehesi huomaa tulleensa tavallaan huijatuksi koska kuvittelee vanhenevansa kanssasi ja joutuukin toteamaan että puoliso katselee nuorempia sillä silmällä.
Ja vastauksesi tietenkin on että
-ei meille noin käy, rakastamme toisiamme emmekä halua muuta
Jolloin voit palata vastaukseni alkuun....
[/quote]
En mä lähtisi tässä mitään piruja maalailemaan seinille. Mä olen sanonut miehelle mitä seuraavalta 10 vuodelta haluan, ja hänellä on samat aatteet. Minä haluan luoda uraa, matkustaa ja elää itselleni, hänellä tavoitteena edetä urallaan (mm isompia rooleja elokuvissa), tienata enemmän, matkustella jne.
Toki ihmisen mieli voi muuttua, mutta tälläinen minä olen ollut pienestä pitäen, että uskoisin että nyt ainakin seuraavat 5-10 vuotta olen ilman lapsia, enkä jää kotiin nyhjäämään - sen verta olen lastenhoitajan töitä tehnyt että ei se elämä houkuta. :) jos meidän mielet menee eri suuntiin niin sit menee tietkin, simple as that. Ei ole niin vakavaa. Mutta nyt nautitaan rakkaudesta ja toisistamme kun voidaan. :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:18"]Teinejä himoitsevat aikuiset miehet ovat yksinkertaisesti ällöttäviä.
[/quote]
*huoh*
Ja minäkö en sitten ole aikuinen? Mikä tekee sitten sinun mielestä ihmisestä aikuisen?
Olen täysi-ikäinen, itsenäinen, asunut elämäni aikana 3 eri maassa, asunut omillani viimeiset 3-4 vuotta, maksan veroja, hoidan itse lääkärikäyntini, mitä muuta vielä?
AP
Ai miksi te olette eri ikäsiä? No, kun työ olette.