Miten voi olla, ettei tuota ISIStä saada tuhottua?!
Nyt ne jo räjäyttelee vauvoja :(
Ei mene mun kaaliin, miten länsimaat ei muka pysty yhteisvoimin nitistämään noita psykopaatteja.
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:04"]Niin kauan kun jenkit ei merkittävästi hyötyisi taloudellisesti niiden hävittämisestä mitään ei tapahdu
[/quote] amerikkalaisten pitäisi ottaa vastuu koko maailmasta vai ? Olisi jo aika muidenkin toimia.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 06:18"]Mulle kyllä käy, että Isis tappaa ja orjuuttaa tavan muslimeita. Lähtökohtaisesti ajattelisin että on muslimien riesana siellä Lähi-Idässä. Siinähän tappakoot toisiaan. Ei mulla löydy mitään sääliä muuta kuin kristittyjä kohtaan. Mun mielestä Lähi-Itä voisi ihan itse julistaa sodan Isistä vastaan, eiköhän silloin niitä liittolaisia Lännestäkin löydy.
[/quote] no kyllähän siellä on kristityt etenkin kärsineet. Ja jesidit. Arabiaa eli muut muslimit ei vaan tee Mitään? Miksi ja mikseivät ole tuomitsemassa tuota ja ottamassa pakolaisia sieltä.?? Arabit ja muslimit ei välitä muista . Itsekkäitä. Täälläkin ollessaan ei sopeudu kulttuuriin vaan aina korostavat somalilaisessa kulttuurissa...jne. Jos asuu Suomessa niin pitäisipyrkiä olemaan suomalainen.
Ensin porukka haukkaa USAa täällä ja sitten vaatii niitä hoitamaan kaikki ongelmat :-). Syyria on Euroopan ongelma. Mehän toi sota ollaan aloitettu tuolla. Jos jonkun pitäisi lähettää joukkoja tuonne sotimaan ISIStä yms muita jihadisteja vastaan, niin se on meidän. Kuinka moni olikaan halukas lähtemään tuonne itse tai lähettämään poikansa sinne? Käsiä ylös?
"Egyptistä tai sen merialueelta kerrottiin löytyneen valtavan kaasukentän. Luulen että jenkit puuttuvat asiaan ennen kuin ISIS pommittaa siellä pyramidit tuusaksi, koska kaasu"
Mita ihmetta USA tekisi jollain Egyptin kaasulla kun omasta maasta riittaa vientiin asti? USA vie kaasua Meksikoon, Eurooppaan ja Aasiaan. Melkein jokainen amerikkalainen talo lampiaa kotimaisella kaasulla ja silla myos tehdaan ruoka. Jotain tolkkua naihin kommentteihin.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:32"]Pidätte minua varmaan tosi lapsellisena, mutta olen jo 35...enkä voi käsittää miksi ihminen on niin paha?!
Miksi meillä täällä ei tehdä tuollaista, miksei kaikkialla voi olla asiat yhtä hyvin kuin meillä? Ja mikä edes voi tehdä ihmisestä sellaisen, joka voi RÄJÄYTTÄÄ VAUVAN!?
t. Maailmantuskaa poteva ap :(
[/quote]
köyhyys. Sekä rahallinen/materiaalinen että henkinen köyhyys. Sota aaiheuttaa köyhyytgä ja se lisää sotaa jne. Ei meillä ole tarvetta pahemmin tappaa toisiamme koska meillä sjurimmaksi osaksi on kaikkea. Ihan perseestä se kyllä on kun väkivalta ei ratkaise yhtään mitään eikä ihmiset koskaan näytä sitä oppivan tai ainakaan eivät välitä... :(
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:35"]
Eurooppa ei tee mitään. Ihan turha siis marista.
[/quote]
No sitähän mä just tässä marisen, kun mm. Eurooppa ei tee mitään.
Ap
[/quote]saksa ja ranska voisivat hyvinkin lähettää maataistelujoukkoja, kapasiteettia kyllä riittää.
[/quote]
Voisi, ja varmaan sodan suunta muuttuisi nopeasti. Ongelma vaan on se että seuraavaksi musut radikaalit räjäyttää meidän lastemme koulut, metroasemat yms yms.
Siksi ei suomalaisia joukkoja edes rauhanturvaoperaatioihin.
Kieltämättä aika mielenkiintoinen järjestö, mitä meidän pitäisi ajatella tuosta uskonnosta kun katsoo tuonkin sekopääporukan touhuja. Onko mikään ihme, jos ihmisten asenteet ja suhtauminen jyrkkenee islamia kohtaan. Itse todella suvaitsevainen ihminen ollut aina, mutta tuon jengin touhut on saanut minutkin suhtautumaan epäilevästi kaikkiin tuon uskonnon harjoittajiin.
Jenkkejä ei kiinnosta, venäläiset ei halua, koska Ak-47. Isistä ei voi kukaan edes tuhota. Tapatte yhden niin 10 värväytyy. Isiksellä loppumattomat voimavarat ympäri maailmaa. Muslimeja on nimittäin yli miljardi.
Minun on vaikea ymmärtää miten kukaan uutisia seuraava yleistää Isisin koko islamiin ja kaikkiin muslimeihin. Lähi-Idässä taistellaan kädet veressä Assadin hirmuhallintoa ja Isisin leviämistä vastaan! Ja miljoonat ihmiset pakenevat rakkaasta kotimaastaan näitä äärimmäisen raakoja julmuuksia!
Vielä 5v sitten nyt täysin tuhotuilla alueilla vietettiin tavallista arkea Jazz festivaalein jne.
Itse maltillisena kristittynä en allekirjoita kristinuskon nimissä tehtyjä julmuuksia.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:35"] Eurooppa ei tee mitään. Ihan turha siis marista. [/quote] No sitähän mä just tässä marisen, kun mm. Eurooppa ei tee mitään. Ap [/quote]saksa ja ranska voisivat hyvinkin lähettää maataistelujoukkoja, kapasiteettia kyllä riittää. [/quote] Voisi, ja varmaan sodan suunta muuttuisi nopeasti. Ongelma vaan on se että seuraavaksi musut radikaalit räjäyttää meidän lastemme koulut, metroasemat yms yms. Siksi ei suomalaisia joukkoja edes rauhanturvaoperaatioihin.
[/quote] Siis parempi etta jenkit tulee Atlannin yli suojelemaan suomalaisia ja kuolemaan heidan puolestaan? Suomalaiset istuu kadet ristissa ja haukkuu ja voivottelee.
Ja miten te ajattelitte Yhdysvaltojen listivän sissijärjestön sen jälkeen mitä Irakissa tapahtui? Irakin sodan piti kestää muutama kuukausi ja näköjään jenkit ovat siitä farssista jotain oppineetkin.
Sissien tappamisessa on myös se ongelma, että samalla tulee pommitettua tuhannen päreiksi myös loputon määrä siviilejä, mikä ei taas aihettaa lisää vastarintaa ja lisää terrorin uhkaa USAa kohtaan.
Lähi-idän nykyisen tilanteen taustalla on tolkuton poliittinen sotku - Venäjä, Saudit ja USA rahoittavat eri ryhmittymiä ristiin ja tilanne on lähtenyt käsistä jo aikapäiviä sitten. Ihmiset (joista valtaosa muslimeja, iik!) uhraavat henkensä joka päivä taistellakseen Isisiä vastaan, esim. Turkista on värväytynyt suuri määrä ihmisiä (paljon naisia mm.) Isisin vastaiseen sotaan.
Arabikevät oli ulkopuolelta masinoitu tapahtuma, jonka tarkoituksena oli syöstä arabimaat sisäiseen kaaokseen, jolloin ne eivät voi a) käydä yhteisrintamaan Israelia ja USAa vastaan; b) vastustaa alueensa öljyn ryöväämistä.
Lisäksi Bilderberg-porukan agendana on pitkään ollut tuoda Eurooppaan miljoonia Aasian ja Afrikan siirtolaisia, jotta työvoiman hinta saadaan alas. Siis orjaluokan luominen eli päinvastainen tapahtuma kommunistiselle vallankumoukselle, joka sai aikoinaan työväen ja sosiaaliset oikeudet nousuun koko Euroopassa. Arabikevään tapahtumat ovat antaneet mahdollisuuden peittää laiton siirtolaistulva pakolaiskriisin sateenvarjon alle. Laittomien siirtolaisten tulo tässä mittakaavassa ei olisi mahdollista jos sille ei olisi tukea päättäjien puolesta! Euroopan päättävillä elimillä on aina ollut yhteyksiä organisoituun rikollisuuteen, varsinkin Etelä-Euroopassa (mafia ja itämafia), mutta myös pohjoisessa (Aarnion tapaus on vain jäävuore huippu Suomessakin).
Ne, joiden mielestä puhun potaskaa, voivat miettiä, miksi suomalaisillekin päättäjille on aina yllättäen tarjottu korkeita kansainvälisiä virkoja Bilderberg-kokouksiin osallistumisen jälkeen (Lipponen, Katainen, Rehn, Urpilainen (joka tosin kieltäytyi)).
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:04"]Niin kauan kun jenkit ei merkittävästi hyötyisi taloudellisesti niiden hävittämisestä mitään ei tapahdu
[/quote]
En ole foliohattu ja salaliittoteoriohin uskovainen, mutta ISIS ei niin vaan itsestään, ilmaantunut jenkit ja Israel auttoivat sitä alkuun, kun halusivat sitä arabikevättä.
Joku tietää että bolsevikkien vallankumousvenäjällä oli pitkälti saksalaisten sotajuoni ensimmäisessä maailmansodassa ja sillä saatiin Venäjä irti sodasta.
En sano että Israel ja jenkit olisivat keksineet ISISin, mutta mahdollistivat pitkälti sen nousun siihen mikä se nyt on.
Egyptistä tai sen merialueelta kerrottiin löytyneen valtavan kaasukentän.
Luulen että jenkit puuttuvat asiaan ennen kuin ISIS pommittaa siellä pyramidit tuusaksi, koska kaasu.
Hamas tämä demokraattiset vaalit moneen kertaan voittanut Israelin terroristeiksi tuomitsema palestinalainen monitoimipuolue, sai myös salaisesti Israelilta tukea, kun he luulivat että PLO ja Afrafat on suurin mahdollinen paha.