Miten voi olla, ettei tuota ISIStä saada tuhottua?!
Nyt ne jo räjäyttelee vauvoja :(
Ei mene mun kaaliin, miten länsimaat ei muka pysty yhteisvoimin nitistämään noita psykopaatteja.
Kommentit (54)
Isis vetää puoleensa tietynlaisia tyyppejä. Eikö Suomestakin, p-Karjalasta lähtenyt isisin riveihin Joni (voi olla että muistin nimen väärin) yle haastatteli Jonia joka ei vielä, Jonia siteeraten, ollut päässyt tappamaan. Jostain syystä toivon että Joni kaatuu...
Olisiko niin, että jos isis voittaa, niin nämä hirmuteotkin loppuvat? Ehkä isis salonkikelpoistuu. Nimittäin, isis voittaa jos kukaan ei tee mitään!
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:35"]
Eurooppa ei tee mitään. Ihan turha siis marista.
[/quote]
No sitähän mä just tässä marisen, kun mm. Eurooppa ei tee mitään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:35"]
Eurooppa ei tee mitään. Ihan turha siis marista.
[/quote]
No sitähän mä just tässä marisen, kun mm. Eurooppa ei tee mitään.
Ap
[/quote]saksa ja ranska voisivat hyvinkin lähettää maataistelujoukkoja, kapasiteettia kyllä riittää.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:35"] Eurooppa ei tee mitään. Ihan turha siis marista. [/quote] No sitähän mä just tässä marisen, kun mm. Eurooppa ei tee mitään. Ap [/quote]saksa ja ranska voisivat hyvinkin lähettää maataistelujoukkoja, kapasiteettia kyllä riittää.
[/quote]
Mutta kun eivät lähetä. Eurooppa on ihan kyvytön ja kusessa ilman jenkkejä. On se jo nähty moneen kertaan, esim Balkanilla.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:15"]Jenkit on luoneet ISIS:n, niin rahoittaneet, kun aseistaneet. ISIS:n täystuhoaminen ei olisi taloudellisesti niille kannattavaa.
[/quote]
Toi on osaksi totta. On Jenkkien etujen mukaista että on aina joku ismi jota pelätään. Sillä pelolla perustellaan ja rahoitetaan ja pidetään yllä vaikka mitä. Kommunismin romahdettua tuli kiire keksiä uusi ja tadaa islamismi on meidän uusi uhka.
Hiljainen hyväksyntä isolla osalla väestöä, valitettavasti. Ja rekrytoivat koko ajan tehokkaasti, lisäksi valmentavat ja kasvattavat lapsia ideologiaansa. Seuraava terrorisukupolvi kasvaa jo ja kierre on valmis :(
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:04"]
Länsimaat loivat ISISin hävittämällä valheellisin perustein lähi-idän vakaimman, sekulaareimman ja kehittyneimmän valtion, Saddamin Irakin.
[/quote]
Länsimaat ovat syynä koko ongelmaan. Tuhoamalla Irakin, tukemalla Syyrian kapinallisia ja näin aloittamalla Syyrian sodan sekää muuten heikentämällä lähi-idän valtioiden hallitusten toimintaa.
Samasta syystä pakolaiskriisikin on tässä tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:25"]
ISIS ei ole alueella mikään pahin toimija, Assad ja Iran tekevät samoja ja pahempia asioita koko ajan ja suuremmassa mittakaavassa, mutta länsimainen media keskittyy raportoimaan ISIS:stä ja seuraa niiden touhuja suurennuslasin kanssa. ISIS vahvistui alunperin, koska Assad jätti sen rauhaan ja tappoi muita kapinallisryhmiä, koska halusi että maailman sympatiat ovat Assadin puolella ja hänen tekemänsä yli 100 000 ihmisen kansanmurha ja kidutukset unohdetaan ja maailma keskittyy toiseen järjestöön. Ja länsimainen media pelaa Assadin pussiin. Sitä on turhauttavaa seurata. T: puoliksi israelilainen
[/quote]
Älä nyt jauha paskaa. Tekstisi on varmaan pahinta paskaa mitä olen lukenut koskaan elämäni aikana
USA ja tämän arabiliittolaiset rahoittavat ja aseistavat Isistä. Pyrkimyksenä on Iranin vaikutusvallan heikentäminen alueella.
No jos USA aloittaisi täysmittaisen sodan ISIS:iä vastaan, niin johan alkaisi kaikki taas itkeä kuinka USA leikkii maailmanpoliisia ja aloittaa turhia sotia "viattomia" muslimeja vastaan.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:32"]
Pidätte minua varmaan tosi lapsellisena, mutta olen jo 35...enkä voi käsittää miksi ihminen on niin paha?!
Miksi meillä täällä ei tehdä tuollaista, miksei kaikkialla voi olla asiat yhtä hyvin kuin meillä? Ja mikä edes voi tehdä ihmisestä sellaisen, joka voi RÄJÄYTTÄÄ VAUVAN!?
t. Maailmantuskaa poteva ap :(
[/quote]
Islam tekee ihmisestä pahan ja muita ihimisiä ja ihmisyyttä vihaavan.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:29"]
Ja Assad on todellinen psykopaatti, kuten oli isä Hafizkin, joka hautasi syyrialaisia elävältä ja sai siitä lempinimen "Damaskoksen teurastaja". Tämä diktaattorisuku liittolaisineen on alueen todellinen ongelma, ei ISIS. Median raportointi on yksipuolista. T: puoliksi israelilainen
[/quote]
Kumpikin sekä ISIS että Assad on ongelma, idiootti.
ISISillä on lähes kaikkien maailman sunnimuslimien laaja tuki.
Tämän kartan mukaan voisi ajatella että "punctilious, demonstrative, introspective" ovat järkeviä ja muut on sitten sellaisia että ne voisi abortoida niin vähenisi ongelmat maailmassa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 06:00"]
Tämän kartan mukaan voisi ajatella että "punctilious, demonstrative, introspective" ovat järkeviä ja muut on sitten sellaisia että ne voisi abortoida niin vähenisi ongelmat maailmassa.
http://ptest.homestead.com/files/habmapJ3.jpg
[/quote]
Ja tuo nyt ei ollut edes mikään vitsi vaan nämä asiat selviää pikkuhiljaa bioinformatiikan kautta - voi vanhemmat päättää tuleeko lapsesta militantti vai mikä kenties joskus.
Mulle kyllä käy, että Isis tappaa ja orjuuttaa tavan muslimeita. Lähtökohtaisesti ajattelisin että on muslimien riesana siellä Lähi-Idässä. Siinähän tappakoot toisiaan. Ei mulla löydy mitään sääliä muuta kuin kristittyjä kohtaan. Mun mielestä Lähi-Itä voisi ihan itse julistaa sodan Isistä vastaan, eiköhän silloin niitä liittolaisia Lännestäkin löydy.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 04:13"]ISISillä on lähes kaikkien maailman sunnimuslimien laaja tuki.
[/quote]
eikä ole.ylipuolet isisin taistelijoita ovat ulkomaalaisia entisia huumediilereita ja rikollisia ,eivät edes harrasta uskontoa, juopottelevat ja raiskaavat,tappavat vauvat kuin vaarit.
Eihän Suomessakaan kiinnosta auttaa ulkopuolisia (jos omiakaan) - hirveä haloo jostain muutamasta kymmenestä tuhannesta pakolaisesta, eikä niitäkään varmaan otettaisi, jos ei olisi sopimusvelvoitteiden vuoksi pakko.
Sama juttu USA:n kanssa - miksi ihmeessä he maksaisivat kymmenien-satojen miljardien operaation ISIS:tä vastaan?
Tottakai ISIS saataisiin tuhottua, mutta USA:n kansa on kyllästynyt siihen, että niiden maa toimii maailmanpoliisina. Miksi helkkarissa ne sekaantuisi asiaan, ellei siitä olisi jotain hyötyä? Tässä tapauksessa ilmeisesti hyötyä ei ole. ISISin pitäisi tehdä joku 9/11 tyylinen juttu ennenkuin jenkit kiinnostuu niistä kunnolla.
Vaikka tosiasiallisesti USA on ollut ainoa länsimaa, joka edes jotain ilmaiskuja on tehnyt ISISiä vastaan. Eurooppa ei tee mitään. Ihan turha siis marista.