Vela-kaverini ei suostu maksamaan lapsieni hoitomaksuja!!!
Minulla on lapseton kaveri, ja itselläni 3 lasta. Rahaa menee lasten ruokiin ja vaatteisiin yms aika paljon. Lapsettomalla kaverillani sama palkka kuin minulla, muttei lapsia joihin rahaa kuluisi. Siltikään hän ei suostu maksamaan kahden nuorimmaiseni päiväkotimaksuja joka on minusta epäreilua, hänellä jää muutenkin ylimääräistä rahaa enemmän kuukaudessa kuin minulla. Mitä mieltä tuollaisesta käytöksestä?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:07"]
Väärä palsta.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4529019/ketju/suomi24_lla_trollaukselle_oma_palsta
[/quote]
Ei sillä oo varaa maksaa sun lasten maksuja kun se maksaa mun kahden lapsen päiväkoti-maksut plus ruoat, mä hoidan kasvatuksen.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:11"](Noniin, leikitääs mukana! ihan viihdyttävä provonalku) Ap, miksi vela-ystäväsi pitäisi maksaa lastesi päivähoitomaksuja? [/quote] Koska hänellä ei omia lapsia, joten rahaa jää enemmän käteen kuukaudessa kuin minulla. Minusta olisi reilua jos osallistuisi edes jonkun lapsien hoitokustannuksiin, ei tämä maailma toimi jos vain omaa napaa tuijotetaan. Pitää ajatella lapsia
[/quote]
Mutta miksi hänen pitäisi maksaa juuri sinun lastesi lukuja? Miksei jonkun toisen henkilön lasten kuluja?
Maksatko sinä jonkun köyhän perheen kuluja? Sinulla on todennäköisesti enemmän rahaa kuin heillä ja olisi oikeudenmukaista, että autat heitä rahallisesti.
[/quote]
Koska mun lapset tulee aina mulle ensimmäisenä ja oletan tätä ajattelutapaa myös lähipiiriltäni
Ap
Hei Ap, mä olen myös vela ja hyvätuloinen. Voisinko osallistua lastesi elatukseen??
Meidän suvussa yksi aikamiespoika sukulainen on oikeasti - ja tämä ei ole provo - että muiden sukulaisten pitäisi maksaa hänen asumisensa, koska hän on eläkkeellä. Juttu on se että hän asuu kuolinpesän talossa ilmaiseksi muiden suostumuksella, mutta se ei riitä, vaan hänen mielestään kulut pitäisi jakaa tasan, eikä anna mitään arvoa sille, että asuu ilmaiseksi, toiset tekevät jo paljon muutenkin ja maksavat pieniä kustannuksia sekä vievät hänelle ruokaa. Ok, kyseessä on mielenterveysongelmainen tyyppi, mutta on vailla yhtä suuria osuuksia siskoltaankin, jolla on pienet tulot ja perhe elätettävänä ja silti on sitä mieltä, että nytkin pitäisi 5000 euroa löytyä remonttia varten. On siskolla mieskin, mutta ei miehelläkään mitään jättituloja ole.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:42"]Hei Ap, mä olen myös vela ja hyvätuloinen. Voisinko osallistua lastesi elatukseen??
[/quote]
Jos välttämättä haluat
Minä kiristän kukkaronnyörejäni aina, kun mamma kävelee nuppunsa kanssa ohi. Aina olette jotain vailla, hyi! Itse olen valinnut mahtavan elämäni täydellisellä kropalla, hyvillä tuloilla ja korkealla asemalla. Miksi sinä ja sinun rääkyvä räkänokkasi mukamas ansaitsisitte yhtään mitään vain sen takia, että ruma kakarasi on olemassa? En huoli edes työpaikalleni perheellisiä ja kotitaloudenhoitajani on kohtunsa menettänyt 50-vuotias lapseton brasilialainen. Häneen voi luottaa, ettei mangu ylimääräistä minulta!
Häpeäisit ap ja kaikki te muutkin, jotka kuvittelette rahan tulevan ilmaiseksi >:(
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:00"]
Minä kiristän kukkaronnyörejäni aina, kun mamma kävelee nuppunsa kanssa ohi. Aina olette jotain vailla, hyi! Itse olen valinnut mahtavan elämäni täydellisellä kropalla, hyvillä tuloilla ja korkealla asemalla. Miksi sinä ja sinun rääkyvä räkänokkasi mukamas ansaitsisitte yhtään mitään vain sen takia, että ruma kakarasi on olemassa? En huoli edes työpaikalleni perheellisiä ja kotitaloudenhoitajani on kohtunsa menettänyt 50-vuotias lapseton brasilialainen. Häneen voi luottaa, ettei mangu ylimääräistä minulta!
Häpeäisit ap ja kaikki te muutkin, jotka kuvittelette rahan tulevan ilmaiseksi >:(
[/quote]
No tämä nyt oli yhtä huono kuin aloitus. AP kirjoitti?
Miksi kenenkään pitäisi kustantaa muiden lasten elämistä?? Ei kukaan voi olla sitä mieltä, että joku muu maksaisi hänen lapsensa kustannuksia. Pakko olla provo.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:00"]
[/quote]
No tämä nyt oli yhtä huono kuin aloitus. AP kirjoitti?
[/quote]
Ei kirjoittanut... Ajattelin vain antaa samantasoisen vastauksen tähän ketjuun :D
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:06"]Miksi kenenkään pitäisi kustantaa muiden lasten elämistä?? Ei kukaan voi olla sitä mieltä, että joku muu maksaisi hänen lapsensa kustannuksia. Pakko olla provo.
[/quote]
Ei ole provo
No mieti ap vähän. Et voi odottaa muiden maksavan sinun lastesi kustannuksia. Kaverisi rahat on hänen omiaan ja hän saa käyttää ne mihin haluaa. Jotkut voi jättää omat lapset tekemättä jopa sen vuoksi, että saavat käyttää itse ansaitsemansa rahat itseensä. Kuka hullu nyt muiden lapsia elättäisi? Vai eläyätkö itse jotakin itseäsi köyhempää? Omaehtoinen auttaminen on eri juttu. Jos joku haluaa muita auttaa, niin siitä olisi syytä olla kiitollinen. Ei apua voi vaatia.
Kyllä tää on provo tai ap:lla ei oo kaikki inkkarit kanootissa. Ei kukaan tervejärkinen voi noin ajatella.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:18"]No mieti ap vähän. Et voi odottaa muiden maksavan sinun lastesi kustannuksia. Kaverisi rahat on hänen omiaan ja hän saa käyttää ne mihin haluaa. Jotkut voi jättää omat lapset tekemättä jopa sen vuoksi, että saavat käyttää itse ansaitsemansa rahat itseensä. Kuka hullu nyt muiden lapsia elättäisi? Vai eläyätkö itse jotakin itseäsi köyhempää? Omaehtoinen auttaminen on eri juttu. Jos joku haluaa muita auttaa, niin siitä olisi syytä olla kiitollinen. Ei apua voi vaatia.
[/quote]
Just joo! Ime parsaaaa!!!!!!
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:20"]Kyllä tää on provo tai ap:lla ei oo kaikki inkkarit kanootissa. Ei kukaan tervejärkinen voi noin ajatella.
[/quote]
IME PARSAA!!!!!!!!!
VIHAINEN AP
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:07"]
Väärä palsta.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4529019/ketju/suomi24_lla_trollaukselle_oma_palsta
[/quote]
[/quote]
VELA - provoilu alkaa olla eilistä päivää. Keksikää jotakin uutta ja mielellään tuolla Suomi24:n puolella.
Ap, voitko antaa mulle rahaa? Olen köyhä opiskelija ja sinulla on varmasti enemmän rahaa kuin minulla.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:11"](Noniin, leikitääs mukana! ihan viihdyttävä provonalku) Ap, miksi vela-ystäväsi pitäisi maksaa lastesi päivähoitomaksuja? [/quote] Koska hänellä ei omia lapsia, joten rahaa jää enemmän käteen kuukaudessa kuin minulla. Minusta olisi reilua jos osallistuisi edes jonkun lapsien hoitokustannuksiin, ei tämä maailma toimi jos vain omaa napaa tuijotetaan. Pitää ajatella lapsia
[/quote]
Mutta miksi hänen pitäisi maksaa juuri sinun lastesi lukuja? Miksei jonkun toisen henkilön lasten kuluja?
Maksatko sinä jonkun köyhän perheen kuluja? Sinulla on todennäköisesti enemmän rahaa kuin heillä ja olisi oikeudenmukaista, että autat heitä rahallisesti.