Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuo avioliittolaki nyt menee?

Vierailija
18.07.2015 |

Ehditäänkö lakimuutos vahvistaa, ennen kuin aito avioliitto -aloite tulee eduskunnan käsiteltäväksi?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:50"]Jos homoilla on oikeus mennä naimisiin, se ei tule poistamaan sitä faktaa, että te oliot silti häpeätte itseänne. Yksikään esim. miespuolinen homo ei ikinä puhu omasta yksityiselämästään mitään, koska se on normaalien ihmisten mielestä niin kuvottavaa ja sairasta. Poistaako tämä avioliittolaki sen, että homoista tulee ns. normaaleita yksilöitä? Vitut. [/quote]Totta!

[/quote]Not true. Epäilen, että edes tunnet miespuolista homoa. Normaali ihminen tajuaa, että ihmiset ovat erilaisia ja geenit ovat mitä ovat. Ei-normaalilla ihmisellä (kuten sinulla, joka kirjoitit ylemmän viestin) on oma lehmä ojassa ja joku asia pelottaa tai herättää kateutta erilaisuudessa. Kun kaikki ei mene niin kuin itse haluaa, se aiheuttaa vihaa, esimerkiksi kaikki eivät ole heteroja. Silti aina ihmettelen nimenomaan miesten kesken homovihaa. Miespuolinen homo nimenomaan jättää enemmän naisia heteromiehille.

Ehkä se on vain kateutta, homot usein joutuvat rikkomaan ennakkoluuloja ja se osoittaa rohkeutta ja rohkeus on arvostettu asia.

Vierailija
62/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:07"]Millä vuosisadalla nämä ihmiset oikein elävät? En tunne ketään joka avoimesti vastustaisi tasa-arvoista avioliittolakia. Mistä näitä ilkeitä, ahdasmielisiä koulukiusaajia oikein löytyy? [/quote] Minä vastustan! Enkä todellakaan ole ilkeä! Kiltimpää ihmistä saa hakea. :) Enkä ikinä ole koulukiusannut ketään. En ole edes uskovainen, tai no uskon omalla tavallani kyllä. Tämä on periaate kysymys, ei mitään muuta. Minä saan olla tätä mieltä ja muut olkoot mitä huvittaa. On hyvin ikävää haukkua eri mieltä olevat ahdasmielisiksi koulukiusaajiksi. Oikeastaan te olette niitä kiusaajia nyt tässä kohtaa. Pelkkää haukkumista ym teidän suunnalta olen saanut lukea. Itse taas en ole haukkunut ketään. :)

[/quote]

Olet ahdasmielinen: Todennäköisesti mielipiteesi perusteella ja osittain sen takia, lähipiirissäsi ei ole yhtäkään seksuaalivähemmistöön kuuluvaa. Haluat kieltää toisilta samat oikeudet kuin itseltäsi, vaikka oikeudet eivät vaikuta keihinkään muihin kuin niihin, jotka menevät keskenään naimisiin. Olet silloin ahdasmielinen, et uskalla tulla ulos omasta ahtaasta ajatusmaailmastasi ja asettua muiden asemaan.

Olet myös koulukiusaaja: Koska vastustat ihmisoikeuksia, annat mielipiteelläsi vaikutusta yhteiskunnan asenteisiin ja sinun asenteesi on se, että sateenkaariperhe ei ole yhtä arvokas kuin vaikkapa ydinperhe. Lapsesi ottavat sinun asenteistasi mallia ja tuovat sen koulussa tahallisesti tai tahattomasti esille.
[/quote]
Höpö, höpö. :) tunnen montakin lesboa ja yhden homon. Ja tyttäreni eivät voi ottaa asenteestani mallia koska en koskaan tuo sitä julki. Olen sen verran fiksu ihminen että annan kaikkien olla sitä mieltä asioista kuin haluavat. :) He saavat ajatella ihan itse. lapseni olen opettanut arvostamaan kaikenlaisia ihmisiä, eivätkä he ole koskaan kiusanneet ketään. Haluatko vielä olettaa minusta jotakin muuta? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:19"] Toivottavasti "aito" avioliitto -aloite kumotaan. [/quote] Ei sitä tarvi kumota, se vaan hylätään. Tasa-arvoisen avioliittolain peruminen on yhtä todennäköistä kuin naisten äänioikeuden peruminen, tämä on  myös aitoavioliittoaloitteen tekijöiden toivelistalla. [/quote]Väärin. Naisten äänioikeus on yllättäen lähes kaikille ihan ok, vaikka Raamattu kieltää sen homoutta voimakkaammin.

[/quote]

Kirkko vastusti myös naisten äänioikeutta ja yllätys yllätys, Raamattuun vedoten.

Vierailija
64/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te sekasikiöt tulette olemaan aina ja ikuisesti ihmiskunnan pahinta pohjasakkaa. Mikään avioliittolaki ei sitä muuksi muuta. Jos kyrvät voitte mennä naimisiin keskenään, tuleeko teistä parempia tai hyväksyttävämpiä "ihmisiä" jollain tasolla?

Vierailija
65/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:10"]

Te sekasikiöt tulette olemaan aina ja ikuisesti ihmiskunnan pahinta pohjasakkaa. Mikään avioliittolaki ei sitä muuksi muuta. Jos kyrvät voitte mennä naimisiin keskenään, tuleeko teistä parempia tai hyväksyttävämpiä "ihmisiä" jollain tasolla?

[/quote]

Enpä ole ennen nähnyt, että ne sormukset laitettaisiin sukupuolielimiin tai pappi puhuisi sukupuolielimille ihmisten sijasta.

Vierailija
66/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sateenkaarihömppäväen on vaikea tajuta sanamuotoa"aito avioliitto". Kertokaa olkaa hyvät. Eikä ainaista jauhamista "ahdasmielisyydestä" kiitos.

Täytyyhän se nyt erottaa että onko kyseessä aito avioliitto vai homojen välinen.
aito avioliitto on ollut olemassa jo kauan ennen kuin yksikään laki tai valtio tai kirkko oli olemassa. Miettikääpä sitä

Vierailija
67/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodoma ja gomorra tuhottiin kun meteoriittiparvi iskettiin niiden ylle irstailun takia! Koko maa tuhoutui homojen takia! Samoin Nooan aikainen tulva. Saman takia Thaimaan tsunami iski juuri saastaiseen seksiturismirysään Phuketiin ja Pattayan ladyboy kaupunkeihin! Irstailut loppui näistä kaupungeista siihen paikkaan! Homot aiheutti nämä tuhot luonnottomilla touhuillaan!!

Vierailija
68/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:18"]Sodoma ja gomorra tuhottiin kun meteoriittiparvi iskettiin niiden ylle irstailun takia! Koko maa tuhoutui homojen takia! Samoin Nooan aikainen tulva. Saman takia Thaimaan tsunami iski juuri saastaiseen seksiturismirysään Phuketiin ja Pattayan ladyboy kaupunkeihin! Irstailut loppui näistä kaupungeista siihen paikkaan! Homot aiheutti nämä tuhot luonnottomilla touhuillaan!!
[/quote]

Ole hyvä ja hanki itsellesi apua

Vierailija
69/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:07"]Millä vuosisadalla nämä ihmiset oikein elävät? En tunne ketään joka avoimesti vastustaisi tasa-arvoista avioliittolakia. Mistä näitä ilkeitä, ahdasmielisiä koulukiusaajia oikein löytyy? [/quote] Minä vastustan! Enkä todellakaan ole ilkeä! Kiltimpää ihmistä saa hakea. :) Enkä ikinä ole koulukiusannut ketään. En ole edes uskovainen, tai no uskon omalla tavallani kyllä. Tämä on periaate kysymys, ei mitään muuta. Minä saan olla tätä mieltä ja muut olkoot mitä huvittaa. On hyvin ikävää haukkua eri mieltä olevat ahdasmielisiksi koulukiusaajiksi. Oikeastaan te olette niitä kiusaajia nyt tässä kohtaa. Pelkkää haukkumista ym teidän suunnalta olen saanut lukea. Itse taas en ole haukkunut ketään. :)

[/quote]

Ai sinä et olisi ilkeä, hahhah! Siis jos vastustaa "periaatteesta" toisten oikeuksia avioliittoon, on kyllä kaikkea muuta kuin mukava.

Miten oma elämäsi muuttuu siitä, että kaksi homoa jossain pääsee naimisiin? Aivan, ei yhtään mitenkään. Jos siis vastustat heidän onneaan, et ole mitään muuta kuin KIUSAAJA. Olet niin ilkeä, että olet SOKEA omalle ilkeydellesi. Kannattaa hakeutua esim. psykologin juttusille.
[/quote]
No ohhoh. Tekstisi läpi paistaa oma ilkeytesi sekä inhottava ja katkera maailmankatsomuksesi. Minä kerroin ihan ystävällisesti oman mielipiteeni ja sinä hyökkäät noin aggressiivisesti. Katso peiliin, sieltä näet ihmisen joka tarvitsee apua. Miksi minun pitäisi hyväksyä homoliitot ja sinun mielipiteesi jos sinä et hyväksy minua ja minun mielipidettäni? Miksi sinun hyväksymisesi olisi millään tavalla hyväksyttävämpi kuin minun?
[/quote]

Sinun mielipiteelläsi ei ole mitään väliä koska asia ei koske sinua. Sinulla voi olla mielipide mutta se on merkityksetön. Kiitos.

Vierailija
70/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin tässä suurimpana ongelmana homojen adoptio-oikeuden. Sitä ei missään nimessä olisi saanut hyväksyä. Lapselta riistetään oikeus äitiin ja isään, normaaliin perheeseen.

Vierailija
71/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö kykene ajattelemaan asiaa lapsen näkökulmasta: miltä teistä tuntuisi, jos rakastavien äidin ja isän sijasta teillä olisikin kaksi homoisää? Kuinka lapsen kehityksen käy tällaisessa tilanteessa? Lähtökohtaisesti lapsella on oltava oikeus sekä äitiin että isään. Ps. Väitteet siitä, että homot eivät haluaisi kirkkohäitä, on puppua. Kuka homo ei haluaisi isoja mahtipontisia show-kirkkohäitä? :D Vuonna 2017 voi olla vihkiajat tiukilla... :/

T. Alle 30-vuotias helsinkiläinen, korkeakoulutettu nainen (kaikki homoliittojen vastustajat eivät ole kiihkouskovaisia mummoja Pohjanmaalta)

Vierailija
72/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:10"]Te sekasikiöt tulette olemaan aina ja ikuisesti ihmiskunnan pahinta pohjasakkaa. Mikään avioliittolaki ei sitä muuksi muuta. Jos kyrvät voitte mennä naimisiin keskenään, tuleeko teistä parempia tai hyväksyttävämpiä "ihmisiä" jollain tasolla?
[/quote]"Ei me täällä harrasteta vihapuhetta, ei. Miksette voi suvaita meitä toisinajattelijoitakin?"

Vierailija
73/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:57"]

[/quote]

Olet ahdasmielinen: Todennäköisesti mielipiteesi perusteella ja osittain sen takia, lähipiirissäsi ei ole yhtäkään seksuaalivähemmistöön kuuluvaa. Haluat kieltää toisilta samat oikeudet kuin itseltäsi, vaikka oikeudet eivät vaikuta keihinkään muihin kuin niihin, jotka menevät keskenään naimisiin. Olet silloin ahdasmielinen, et uskalla tulla ulos omasta ahtaasta ajatusmaailmastasi ja asettua muiden asemaan.

Olet myös koulukiusaaja: Koska vastustat ihmisoikeuksia, annat mielipiteelläsi vaikutusta yhteiskunnan asenteisiin ja sinun asenteesi on se, että sateenkaariperhe ei ole yhtä arvokas kuin vaikkapa ydinperhe. Lapsesi ottavat sinun asenteistasi mallia ja tuovat sen koulussa tahallisesti tai tahattomasti esille.
[/quote]
Höpö, höpö. :) tunnen montakin lesboa ja yhden homon. Ja tyttäreni eivät voi ottaa asenteestani mallia koska en koskaan tuo sitä julki. Olen sen verran fiksu ihminen että annan kaikkien olla sitä mieltä asioista kuin haluavat. :) He saavat ajatella ihan itse. lapseni olen opettanut arvostamaan kaikenlaisia ihmisiä, eivätkä he ole koskaan kiusanneet ketään. Haluatko vielä olettaa minusta jotakin muuta? :)
[/quote]

Jäljelle jää se vaihtoehto, että et ole suoranaisen ahdasmielinen tai homofoobikko, mutta olet tyhmä. Tälläinen erityisesti suomalaisella maaseudulla esiintyvä periaatteen ihminen, jolla ei kapasiteetti riitä niitä periaatteitaan itse ajattelemaan.

Vierailija
74/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:15"]

Miksi sateenkaarihömppäväen on vaikea tajuta sanamuotoa"aito avioliitto". Kertokaa olkaa hyvät. Eikä ainaista jauhamista "ahdasmielisyydestä" kiitos. Täytyyhän se nyt erottaa että onko kyseessä aito avioliitto vai homojen välinen. aito avioliitto on ollut olemassa jo kauan ennen kuin yksikään laki tai valtio tai kirkko oli olemassa. Miettikääpä sitä

[/quote]

Aito avioliitto tarkoitti yhdessä vaiheessa myös lapsiavioliittoja ja siniveristen aatelisten eli vaikkapa serkusten aitoa avioliittoa.

Vierailija
75/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä saivartele kun hyvin tiedät mitä tarkoitetaan. Aito avioliitto on naisen ja miehen välinen liitto. Tarkoituksena lisääntyä ja pitää ihmiskunta elossa. Väärä avioliitto ja kahden homon välinen johtaa välittömästi kohdunvuokrauksiin kehitysmaista

Vierailija
76/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:57"]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

Jäljelle jää se vaihtoehto, että et ole suoranaisen ahdasmielinen tai homofoobikko, mutta olet tyhmä. Tälläinen erityisesti suomalaisella maaseudulla esiintyvä periaatteen ihminen, jolla ei kapasiteetti riitä niitä periaatteitaan itse ajattelemaan.
[/quote]
Noniin, kun ei enää ole mitään jäljellä, alennutaan tähän. :) P.S olen kaupunkilainen.

Vierailija
77/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutaan sateenkaaresta? Sen pitäisi olla kurakaari.

Vierailija
78/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:57"]

[/quote]

Ai sinä et olisi ilkeä, hahhah! Siis jos vastustaa "periaatteesta" toisten oikeuksia avioliittoon, on kyllä kaikkea muuta kuin mukava.

Miten oma elämäsi muuttuu siitä, että kaksi homoa jossain pääsee naimisiin? Aivan, ei yhtään mitenkään. Jos siis vastustat heidän onneaan, et ole mitään muuta kuin KIUSAAJA. Olet niin ilkeä, että olet SOKEA omalle ilkeydellesi. Kannattaa hakeutua esim. psykologin juttusille.
[/quote]
No ohhoh. Tekstisi läpi paistaa oma ilkeytesi sekä inhottava ja katkera maailmankatsomuksesi. Minä kerroin ihan ystävällisesti oman mielipiteeni ja sinä hyökkäät noin aggressiivisesti. Katso peiliin, sieltä näet ihmisen joka tarvitsee apua. Miksi minun pitäisi hyväksyä homoliitot ja sinun mielipiteesi jos sinä et hyväksy minua ja minun mielipidettäni? Miksi sinun hyväksymisesi olisi millään tavalla hyväksyttävämpi kuin minun?
[/quote]

Sinun mielipiteelläsi ei ole mitään väliä koska asia ei koske sinua. Sinulla voi olla mielipide mutta se on merkityksetön. Kiitos.
[/quote]
Minun mielipiteeni on aivan yhtä merkityksetön tai merkityksellinen kuin sinunkin. :)

Vierailija
79/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:57"]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
Noniin, kun ei enää ole mitään jäljellä, alennutaan tähän. :) P.S olen kaupunkilainen.
[/quote]

Voit varmaan sitten avata periaatteesi ja perustella mielipiteesi?

Vierailija
80/80 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:57"]

Älä saivartele kun hyvin tiedät mitä tarkoitetaan. Aito avioliitto on naisen ja miehen välinen liitto. Tarkoituksena lisääntyä ja pitää ihmiskunta elossa. Väärä avioliitto ja kahden homon välinen johtaa välittömästi kohdunvuokrauksiin kehitysmaista

[/quote]

Kaikki heterot eivät lisäänny, joko omasta tahdostaan tai tahtomattaan. Ovatko heidän avioliittonsa aitoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme