Nyt se Mika on potkittu talosta, poliisi käynnisti rikostutkinnan
Is uutisoi tänään.
OIKEIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Big Brotherin kähminnästä rikostutkinta26. 9. 2006 18: 53
Poliisi selvittää Big Brotherin kähmintäjupakan. Espoon poliisi kertoo aloittaneensa esitutkinnan viime viikon torstain ja perjantain tapahtumista.
Televisiokatsojat todistivat, kun yksi talon miesasukkaista, Mika, riisui kilpasiskoltaan Sorellalta vaatteita tämän nukkuessa. Mika poistettiin talosta tänään.
Poliisin tiedotteen mukaan asiassa on syytä epäillä alustavien selvitysten perusteella rikosta. STT ei tavoittanut jutun tutkinnanjohtajaa, rikoskomisario Jukka Kaskea tiistaina tarkentamaan, onko rikosnimikkeenä esimerkiksi seksuaalinen hyväksikäyttö vai jokin muu.
Tunteita nostattaneet tapahtumat saivat alkunsa, kun BB-ohjelmassa mukana olevat kaksi kilpailijaa päätyivät alkoholinhuuruisten juhlien jälkeen sänkyyn halailemaan. Kun nainen nukahti, mies jatkoi hipelöintiä ja riisui tältä housut osittain.
Tilanne keskeytyi, kun Big Brother kutsui miehen päiväkirjahuoneeseen. Päätöksen pelin viheltämisestä poikki teki ohjelman tuottaja.
Mika sai lähteä
Mika poistettiin tänään iltapäivän lopussa Big Brother -talosta, kun tieto poliisitutkinnasta selvisi tuotantoryhmälle.
Tuottaja Mikko Räisäsen mukaan poistamalla Mika talosta hänelle annetaan parhaat mahdollisuudet selvittää asia viranomaisten kanssa, kerrotaan Subtv:n verkkosivuilla.
- Katsoimme, että näin on järkevintä nimenomaan Mikan kannalta. Jos hän olisi jäänyt taloon, olisivat hänen mahdollisuutensa tähän selvitystyöhön oleellisesti heikommat, sanoo Räisänen.
Kommentit (22)
Todistusaineistoa ei polisiilta puutu. Vaikea kiistää tapahtunutta jonka puoli suomea on todistanut.
te typerät av-mammatkin voisitte kaivaa pään pois perseestänne ja lopettaa nämä typerät avaukset. Onhan se kiva sieltä oman koneen takaa haukkua raiskaajaksi ja hyväksikäyttäjäksi. Kun oikeasti ei tiedä aisioista yhtään mitään. Jipii katsoin sen 22. min videon ja asia on ihan selvä....selvä raiskaus oli käynnissä. Joopa joo!!!
Suomessa kävelee tuhansia raiskaajia vapaana. Oikeita raiskaajia, jotka lisäksi ovat väkivaltaisia. Raiskauksesta ei yleensä saa edes vankeutta.
Eiköhän olisi aika puuttua näihin tuomioihin eikä jankuttaa jostain viinanhöyryisestä illasta jossa molemmat oli mukana ennen toisen sammumista. Eikä toinenkaan järjissään ollut. Mitään ei tapahtunut!
Vaikkakaan tässä tapauksessa tilanne ei ehtinyt edetä kovin pitkälle.
talosta? Eikö poliisi kuulustele uhria lainkaan?
sorbus oli äijien kimpussa kuin herhiläinen. Pyysi hellyyttä, pusuja ja haleja. Tarjoutui Mikan sänkykaveriksi seuraavaksi yöksi. Molemmat umpihumalassa. Ottakaa huomioon sekin, että kun katsotte videota jossa me nähdään suht hyvin, ni todellisuudessa huone on aivan sysipimeä. Mika on saanut koko illan tuntea soleran kielen kurkussaan ja kun menevät sänkyyn. On pimeää. Kumpikin kaatokännissä. On hyvin mahdollista että Mika ei tajua/ymmärrä että Sorbus ei oo enää mukana juonessa. Ja S olis pitäny kyllä nyt samalla pistää pihalle selvittämään asiaa. Mutta viimeistään se pääsee kyllä sitä sunnuntaina selvittelee koska tippuu AIVAN varmasti. Nolompaa se silloin sille on!
Puolustajien mielestä Mika tietysti vain luuli, että Sorella korisee himoissaan. Selitykset on monet.
Mitä te riekutte? Tuossahan sanotaan selvästi, että asiaa tutkitaan. Ei suinkaan että Mika olis todettu syylliseksi ja tuomittu.
Ihme verenhimoista väkeä täällä. Asia tutkitaan. Mikä kohta tuossa lauseessa oli vaikeeta? Onko se liian pitkä vaiko vaan hankalia sanoja?
menehän itse umpihumalassa pilkkopimeään huoneeseen sängylle makaamaan. Ei siinä paljon tajua mitä tekee...
mun mies monta kertaa unissaan hieroo mun pyllyä ja koskettelee. Jos mua ei huvita niin tyrkin sitä pois tai yleensä se kyllä nukahtaa keskenkaiken :)
JOskus hommat menee seksiin kun herään noihin puristeluihin, sitten mies saattaa keskenkaiken " herätä" . Aamulla naureskelee että hyökkäsin hänen kimppuunsa yöllä. Kun kerron että kyllä se olit sinä kuka aloitteen teit niin ei meinaa koskaan uskoa asiaa.
Ja tämä tapahtuu siis ihan selvinpäin. Mies on muutenkin usein kertonut että herää siihen kun on riisumassa housujani.
Kun oma mies tekee tuota samaa vähintään kerran viikossa ja ainakin kerran yössä, vielä ihan selvistä päin! Myös itse akti voidaan hoitaa niin että mies ei herää koko aikana, minä yleensä havahdun jossain vaiheessa.
ihminen voi nääs sammua, kuulostaa ihan kauheelta... Solero himaan ja HETI
Oikeus tapahtui sanoin aikaisemmin ja olen edelleen samaa mieltä. Mika sika sai ansionsa mukaan.
Tuominnut olen tuon naisenkin käytöksen muissa keskusteluissa sanoen ettei tuollainen käytös kännääminen sammuksiin soivi opettajalle.
Kyse on kuitenkin Mika seksuaalisesta häirinnästä jota teki tiedottomassa tilassa olevalle naiselle = sammuneelle.
Koko ohjelma on ala-arvoista roskaa jota ei pitäisi tehdä.
vaikka millaista kampetta yöksi laittaisin, kyllä mies ne unissaan päältäni kiskoo. En kyllä välttämättä itekkään herää
*19
Parisuhteessa on sovitusti seksisuhde, kuuluu naida toistensa kanssa. Mielestäni myös silloin kun ei kauheasti haluta. Puolin ja toisin ollaan sitouduttu toiseen niin hyvinä kuin huonoina hetkinä.
Ei itsellänikään halut ole aina pinnassa mutta aktin jälkeen olen täysin tyydytetty ja hyvillä mielin että tuli hommaan ryhdyttyä. Mun mies pitää huolen että saan joka kerran tyydytyksen ja se on enemmän kuin yks orkku ja vasta sen jälkeen hän laukeaa. Jos otan suihin tai muuten laukaisen hänet ennen minua on hän valmis jatkamaan sekstailua niin että tyydytyn.
Mä olen vahvasti sitä mieltä, että KYLLÄ MIKA MUISTAA hommailunsa. Eihän se voi kuin kieltää. Nyt tätä voidaan spekuloida maailman tappiin, kuka muistaa/nukkuu/halusi.
Nyt puhutaan BB: sta jota näytetään julkisesti tv:ssa
varsinkinkaan jos toinen on " sammunut" ....
jos S ois tehny noin Mikalle, tuskin oistullu tällästä haloota, vai mitä?
Pitää pysyä faktoissa!
ja kyllä tiedän että tässä ei meidän parisuhdetta ruodita, kerroin vaan että jotkut ihmiset tekee unissaan mitä sattuu.
*19
HYVÄ!